Facebook data

1
Hjälp med namnet på tv-serie
#59879 Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Mac
graphgraph

Letar efter namnet på en tvserie som jag tror visades på femman för kanske ett - två år sedan som handlade om surfare. Var en realityserie som jag tror utspelade sig på hawaii men de var ute och reste massa. Tv-serien kan också ha visats på sexan alternativt ztv och alternativt kan den ha utspelat sig i Australien. Har faktiskt ingen aning, har bara sett korta snuttar från det någon gång.

Hursomhelst vill jag se på lågkvalitetstvserier så ge mig namnet om ni kan det.

Logga in för att svara
#59882 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Va det den med en lång hårig snubbe o hans polare som knegade på en surfskola? känner igen o försöker leta upp namnet.. dom va la på hawaii ! ?

Logga in för att svara
#59887 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

Yo bro!

Du kanske menar Living Lahaina...??

"Living Lahaina is a reality series produced by Jesse Ignjatovic for Music Television.The show, filmed over a three month period on location in Lahaina (on the island of Maui, Hawaii), focused on a group of twenty-something surf instructors and their father-figure-boss at the Royal Hawaiian Surf Academy.Living Lahaina also followed cast members throughout travels to Indonesia, California and Kauai.

Living Lahaina premiered on Tuesday, April 17, 2007 at 10:30 p.m. on MTV and was scheduled to run for eight episodes. However, only 3 episodes were shown on MTV.

Following the style of MTV's Laguna Beach: The Real Orange County, The Hills and Maui Fever, Living Lahaina was shot in the format of a scripted television show (rather than in the style of a tradtional reality show or documentary). Cast members did not speak directly to the camera. Instead, the show made use of a Dukes of Hazzard style voice-over narrative periodically throughout each episode, to give background or sum up story-lines."

Logga in för att svara
#59890 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Logga in för att svara
#59891 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Shit, såg inte att ingen seedar den. Sorry.
Kolla här för mer info:
www.mtv.com/ontv/dyn/living_lahaina/series.jhtml
www.mtv.ca/tvshows/show.jhtml?id=1917

Logga in för att svara
#59895 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: 0

Mac
graphgraph

Yes! Har inte hunnit kolla på något avsnitt än men är ganska säker på att det är den. Tackar så mycket.

Logga in för att svara
#59899 Svar: Hjälp med namnet på tv-serie 15 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

fanns en annan B-serie som hette "beyond the break " också.. vet inte vad den handlade om men kan va den...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!