Om så är fallet så skulle det vara super att få höra lite trevliga saker om detta fantastiska evenemang och gärna bilder.
Jag minns för 5 år sedan då jag var där helt fantastiskt var det, sol sol sol sol sol snö och lite härlig skidåkning samt folk som gjorde snygga hopp nerför fjällen. Jajust det afterski på åretorg med Eric Gadd som välkomnade mig efter en skiddag i backen.
Jag kallar mig själv ofta för surfperson och jag är här! Men inte så många andra surfpersons kompisar dock, Åre har som vanligt blivigt intaget av stekare!
Vet inte vad stekare innebär?
Freddy81 skrev: Jag kallar mig själv ofta för surfperson och jag är här! Men inte så många andra surfpersons kompisar dock, Åre har som vanligt blivigt intaget av stekare!
Vet inte vad stekare innebär?
Tackar för ditt inläggsengagemang, utöka gärna med mera trevligheter och någon bild där du som surfperson åker nerför fjället.
Ahhh stekare fanns det redan för 5 år sedan då jag var där, de var de där typerna som bara tog linbanan upp för att sola en stund och sedan åka ner igen och ladda upp inför afterskin utan att ens ha åkt någe alpint. Afterski utan skid/snowboard utrustning e ju inte helt rätt, det gäller att ha kvar känslan så länge som möjligt fastän att det är alldeles för varmt med den klädseln i strålande solsken och vårvärme.
Castorn skrev: Mmm okej republiken jämtlands flagga...åre ligger i jämtland.....
Nä nu är du inte rolig längre elin.
Mitt syfte var att berätta hur det kom sig att jag överhuvudtaget tänkte något. Att vara rolig är bara en skyddsmantel för att skydda min personlighet och inget som jag behövde gömma mig bakom i denna tråd. Här är det endast ren kärlek till Jämtlands solsken som jag visar upp och uppmuntrar andra att ta del av.