Facebook data

1
Surfhubb på DC
#5676 Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen  

Loke

Är det någon som vet nån bra surfhubb på dc?

Logga in för att svara
#5733 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Nej men jag har 15,5 GB surffilm på datorn, om du ger mej en bra hubadress kan jag logga gå in där så kan du tanka av mej. Har doch inte så snabb upload tror jag.

Logga in för att svara
#5734 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

bra och bra vet jag inte, men på Karlstad Rocks brukar man kunna hitta alla vanliga surffilmer iallafall: DC1.KarlstadRocks.se:4111

sökte precis och fann väl en 100 träffar på surf över 400 Mb. Sedan är det ju bara att ställa sig i line-up.
Den här har jag dock inte sett, trots att det var den fil som fanns i flest exemplar...: Babewatch Surfin Sluts

Logga in för att svara
#5735 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

generellt tycker jag [BBB]-hubbarna levererar bra. Använd BBB som filter i Public hubs och koppla upp dig mot de hubbar med flest användare på, så borde du definitivt få bra träffar.

Logga in för att svara
#5748 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Surffilmer är en liten marknad med väldigt lite pengar att tjäna. Sen Napster och dylikt inträffade så blev skivbolagen lacka och började jaga rätt på alla som använde deras musik. För att minska läckan i deras kassaflöde så tillämpade de lite olika taktiker, bl.a. ökade de priserna rejält för att använda musik till filmer.
Detta har fått till följd att independent produktionsbolag äts upp av kostnader till skivbolagen.
Jag är inte själv en mönsterelev och laddar själv ner filmer från och till, men jag undviker alltid att ladda ner filmer från små filmbolag och därmed även surffilmer.
Om ni vill se fortsätta se filmer som inte ar producerade av Billabong eller Taylor Steele, så borde ni kanske köpa en film eller två istället för att ladda ner någon annans levebröd.

Logga in för att svara
#5753 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Hej Moose,

Var inne på er sida, och försökte ladda ned trailern i medium and large för mac men inget funkade. Lägg ut en länk när det funkar igen

Är du i indo nu?

Logga in för att svara
#5755 Svar: Surfhubb på DC 18 år, 3 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Tack för infon.
Lyckades att ladda ner medium storleken för macen, funkade. men nu sitter jag pa en pc så kanske inte funkar med mac för tillfället. skall kolla igenom så att där inte är ngn glitch på sidan.

Lämnade indo strax innan jul. Saknar vattnet... Är dessutom för vek och bortskämd för att hoppa i och frysa härhemma, får vänta tills våren för surf i sverige.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!