Facebook data

1
HAWAII 24 mars-3april.....
#56194 HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

ngn annan som är där? Mötas upp?
Tar gärna emot sköna tips!!!
Landar i Hononlulu sen får man se.....

Logga in för att svara
#56195 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

Frillan skrev:
ngn annan som är där? Mötas upp?
Tar gärna emot sköna tips!!!
Landar i Hononlulu sen får man se.....

battre du kommer ner till nz i stallet:whistle:

Logga in för att svara
#56196 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

Hawaii är lite närmare för tillfället... Ska tillbaka till NZ såklart, men en annan dag!!!!

Logga in för att svara
#56201 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

Frillan skrev:
Hawaii är lite närmare för tillfället... Ska tillbaka till NZ såklart, men en annan dag!!!!

okej gott som fan. ha en grym resa pa hawaii:)

Logga in för att svara
#56529 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

jacobemmanuel
graphgraph

Tjabba! Jag bor just nu på Hawaii (Oahu), i Wahiawa som ligger 10 min från north shore. Så jag och mina vänner dellar gärna en kaffe och några vågor om du har lust!

Logga in för att svara
#56530 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

jacobemmanuel
graphgraph

Eller så kan jag helt enkelt bara tipsa lite! Vad vill du veta? Surfbreak? Hiking? Cafeér? stränder? något annat?

Logga in för att svara
#56531 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

Jag delar gärna både kaffe o lagom stora vågor
Ska väl kolla läget vid Waikiki först, ngt jag inte får missa där innan ja tar bussen norr ut?
TACK

Logga in för att svara
#56534 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

jacobemmanuel
graphgraph

Vad trevligt!
Waikiki är ju lagom överskattat, har varit borta en månad nu så vet inte hur vågorna varit på southshore, men brukar ju för det mesta vara något att surfa, publics och queens brukar ju bryta bra longboardbreak med mycket folk, local breaksen kaizerbowls och kewalos brukar ha roligare shortboardvågor men då får man hålla sig på god fot med lokalbefolkningen.
I övrigt så är väll Waikiki kul om man vill shoppa, träffa andra turister eller festa. Inget av dom 3 är någon favorit sysselsättning för mig, så vet tyvärr inte så mycket om det.
Har man för mycket pengar så är cheesecake factory och Dukes resturant bra resturanger, personlig favoriut är pankakstället som är öppet 24/7 i västra änden av Waikiki där man kan äta hur mycket man vill!
För övrigt så finns det mycket skoj att se på eastside och westside sandy beach på east, med ett galet kul beachbreak för bodysurf och bodyboard, där man kan få sig en åktur. Westside har många fina stränder med, och bra surf, om du kör bil så lås bilen, och i vissa områden bör du inte låsa bilen utan bara sätta en lapp i vindrutan att den är öppen och att det inte finns några värdesaker.

Logga in för att svara
#56575 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

En annan kommer ju vara där 29 mars-7 april.... en liten snabb in n out om man säger så! Med lite tur kanske man får blötlägga nån av brädorna

Logga in för att svara
#56632 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Snor tråden för egen vinning

Tjejen och jag åker till Oahu i slutet av augusti/början av september. Hon surfar inte så det blir ingen renodlad surfsemester men nån session om dagen ska man nog hinna med.
Jag vet att det inte är den bästa tiden för surf just då men vad kan man vänta sig? Är det sydkusten som gäller enbart eller börjar norra sidan leverera redan i september?

Logga in för att svara
#56650 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

jacobemmanuel
graphgraph

Sydkusten är det som gäller då, tveksamt om det kommer finnas något norr över i september, men helt omöjligt är det inte, men om du vill surfa ett perfekt pipeline så är det nog kört! Västsidan erbjuder grym surf!

Logga in för att svara
#56812 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Kauaian
graphgraph

Aloha:) I am from Kauai and if you want any tips or help just send me an email and I do all I can to help you on the best island in Hawaii. chris.aloha@yahoo.com Have fun in the sun/C

Logga in för att svara
#56947 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Kauaian skrev:
Aloha:) I am from Kauai and if you want any tips or help just send me an email and I do all I can to help you on the best island in Hawaii. chris.aloha@yahoo.com Have fun in the sun/C

You know the Kamalani ohana?

Logga in för att svara
#56962 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

jacobemmanuel
graphgraph

I got back from Kauai a day ago! Love that island, surfed a really fun wave down in poipu one day. Hanalei was as allways awesome too!

Logga in för att svara
#57543 Svar: HAWAII 24 mars-3april..... 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frillan
graphgraph

TACk för alla svar Har vart full fart senaste men TACKAR bockar o niger nu =)
B Verkar bli ngra dagar på maui först (när ja ändå e på flygplatsen...)
Sen back to Oahu o ngn natt i waikiki o sen bussa runt... ingen bil för mej
men ja möter gärna upp för surf/kaffe/vin/öl... Lämnade mitt nr i din GB
12 dagars resa bara Så får c om man tar sej till Kauai... Som vanligt har aj eg inte riktigt ngn koll Men d brukar alltid lösa sej

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!