Grymt bra, har sidan som lank pa min profil! Dock sa ska man inte vara mentalt instalbil nar man kollar pa mr Saladsfinger. Foresten, tack for att du letade upp borrmagazine i arkiven! Tror Uddenberg har svart for att sta for allt han skrev nu nar han ar radionisse och darmed tog bort sidan.
PS, vagorna suger idag, choppy och litet. Hellre surfat varberg en dassig dag...
Grymt bra, har sidan som lank pa min profil! Dock sa ska man inte vara mentalt instalbil nar man kollar pa mr Saladsfinger. Foresten, tack for att du letade upp borrmagazine i arkiven! Tror Uddenberg har svart for att sta for allt han skrev nu nar han ar radionisse och darmed tog bort sidan.
PS, vagorna suger idag, choppy och litet. Hellre surfat varberg en dassig dag...
Uddenberg är en fegis. Potentialen han visade i Borrmagazine går helt förlorat på P3's stela program.
Den här scenen ur South Park är legendarisk! Egentligen bara för att det är den bästa fight scenen genom tiderna... skruva upp volumen ordentligt för kompositionen (musik bild och sån skit tillsammans) i denna kamp mellan ont och gott värmer era hjärtan....
Fan hittar inte del 1. de kanske kommer senare. Men lätt det roligaste jag sett på länge! Fanns på u-tub förr men tror den blev bannad pga grovt språk eller nåt.
sverre skrev: nä... Willy... orkar inte.. skriv skämtets poäng nedan Jag är så djävla spyless,,, orkar inte nått,,, Kan vi inte börja "Lura APPRiLO" redan nu,,,,, Ni får gärna lura mig om ni villl
jocke skrev: sverre skrev: nä... Willy... orkar inte.. skriv skämtets poäng nedan Jag är så djävla spyless,,, orkar inte nått,,, Kan vi inte börja "Lura APPRiLO" redan nu,,,,, Ni får gärna lura mig om ni villl
jag spydde lite bakom ett träd i en park igår... hahahaha DET VAR ROLIGT!!
aprillo aprillo... hm....
Jo att visste du att kronans svaga värde nu är KRONiskt!
sverre skrev: jocke skrev: sverre skrev: nä... Willy... orkar inte.. skriv skämtets poäng nedan Jag är så djävla spyless,,, orkar inte nått,,, Kan vi inte börja "Lura APPRiLO" redan nu,,,,, Ni får gärna lura mig om ni villl
jag spydde lite bakom ett träd i en park igår... hahahaha DET VAR ROLIGT!!
aprillo aprillo... hm....
Jo att visste du att kronans svaga värde nu är KRONiskt! Hehehe Tack Sverre för att du försöker,,,,Nja, det känns lite bättre nu i alla fall 1. Du har svarat på min tråd 2. Har orkat ta en sup. 3. Har kört lite skoter. 4. Har baxat in skotern som dödde igår in i garaget,,, 5.Funderar på att skaffa BOS protection.( Är skrokfull) Sverre har erbjutit medlemskap tidigare,,,,Kanske Bos kan skydda/hjälpa mig att vinna skoter tävlingarna här på Taigan,,,,Vad tror ni andra,,,Nu vill jag ha svar från BOS member eller Taigan Surfers,,,, Alla andra kan ,,Fuck OFF;)
Willy skrev: Fan hittar inte del 1. de kanske kommer senare. Men lätt det roligaste jag sett på länge! Fanns på u-tub förr men tror den blev bannad pga grovt språk eller nåt.
Willy skrev: Willy skrev: Fan hittar inte del 1. de kanske kommer senare. Men lätt det roligaste jag sett på länge! Fanns på u-tub förr men tror den blev bannad pga grovt språk eller nåt.
Människoapan åker skoter, velar runt och spelar fotboll i största allmänhet. Herrens vägar äro outgrundliga!
Matchen som jag länkar till är världens bästa korpmatch genom tiderna... Framtiden SS i sitt esse! Dessutom finns Sverre, vår Gudfader, med i matchen men vem det är jag förbunden genom mitt BOS-medlemskap att inte förtälja...
Jag passar på att hålla mig till forumets tillfälliga religionstema. Åsså vill jag kontra Adamskis South Park tråd med en av mina favoriter från samma tv-program.
Kom på att jag hade denna videon som vi gjorde en riktigt tråkig dag i plugget förra året. Det blev en helschysst dag, trots att det inte var några vågor.
PS: Kids, don´t try this at home!!!! Its only for pro´s, like myself!!