Facebook data

1
Costa Rica
#54309 Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Tessan
graphgraph

Heej! Jag och min pojkvän ska åka till Costa Rica 3 v i mars för att lära oss att vågsurfa - ÄNTLIGEN dax att förverkliga min dröm!! Finns det någon som har några bra tips på bra ställen, någonstans att bo eller andra tips så tas det tacksamt emot. Tänkte nog hålla oss på västkusten...

Logga in för att svara
#54312 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Tessan skrev:
Heej! Jag och min pojkvän ska åka till Costa Rica 3 v i mars för att lära oss att vågsurfa - ÄNTLIGEN dax att förverkliga min dröm!! Finns det någon som har några bra tips på bra ställen, någonstans att bo eller andra tips så tas det tacksamt emot. Tänkte nog hålla oss på västkusten...

www.surfakademin.se har kurser med boende och allt inkluderat där nu... väldigt bra att lära sig med dom kolla in det vettjag!

Logga in för att svara
#54320 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hur kom ni på den förträffliga idén då??

Logga in för att svara
#54325 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

tessan, testa sökfunktionen!

mvh emil

Logga in för att svara
#54330 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

rackarn skrev:
tessan, testa sökfunktionen!

mvh emil

först säger det pling och en annan sida kommer upp, men gå vidare en gång till o sök så funkar det!
mvh Sverre

Logga in för att svara
#55545 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

Någon som vet om man måste ansöka om elektroniskt inresetillstånd (ESTA) till cp-landet USA om man bara mellanlandar på väg till CR?

Logga in för att svara
#55550 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

Frangipani
graphgraph

Hejsan!

Kolla in www.innocentsurfschool.com. Jag var hos dem för ett år sedan och det var hur bra som helst!!

Logga in för att svara
#55577 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Keno skrev:
Någon som vet om man måste ansöka om elektroniskt inresetillstånd (ESTA) till cp-landet USA om man bara mellanlandar på väg till CR?

Ja det måste du, du går genom "customs" och homeland security. Därmed inte sagt att du måste checka om ditt bagage. En klassiker som inte ens resebyråerna fattat är att KLM-->Martin Air mellanlandar i Florida innan San Jose, få flyg som går direkt från Europa utan att mellanlanda innan Cr, om ens det finns något.

Logga in för att svara
#55599 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Keno skrev:

Ja det måste du, du går genom "customs" och homeland security. Därmed inte sagt att du måste checka om ditt bagage. En klassiker som inte ens resebyråerna fattat är att KLM-->Martin Air mellanlandar i Florida innan San Jose, få flyg som går direkt från Europa utan att mellanlanda innan Cr, om ens det finns något.

och vad händer annars då? Om man nu inte skulle ha någon lapp.... dom har ingen att tillhandahålla eller?

Logga in för att svara
#55605 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tessan skrev:
Heej! Jag och min pojkvän ska åka till Costa Rica 3 v i mars för att lära oss att vågsurfa - ÄNTLIGEN dax att förverkliga min dröm!! Finns det någon som har några bra tips på bra ställen, någonstans att bo eller andra tips så tas det tacksamt emot. Tänkte nog hålla oss på västkusten... Coolt ( Citat Viktor M, Bos meber )

Logga in för att svara
#55629 Svar: Costa Rica 16 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

jocke skrev:
Tessan skrev:
Heej! Jag och min pojkvän ska åka till Costa Rica 3 v i mars för att lära oss att vågsurfa - ÄNTLIGEN dax att förverkliga min dröm!! Finns det någon som har några bra tips på bra ställen, någonstans att bo eller andra tips så tas det tacksamt emot. Tänkte nog hålla oss på västkusten... Coolt ( Citat Viktor M, Bos meber )

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!