|
#49612 |
Apologies are in order 16 år, 4 månader sen |
Stoke: 28 |
|
The level of what was being put out by Sverre and Sharkboy last night one the chat was a low water mark even for those two. I don't take any of it personaly though admitidly there is a certain feeling of accomplishment seeing that they see me as such a provocation that they have to spend a portion of their lifes posting distastfull, childish and for themselves hopefully) embarrising comments about me!! Ha ha ha! On the other had it was to such a degree that Redax was forced to go in and delete it. Not the first time but we can hope it will be that last ... sure ....
I don't see sverre, sharkboy et.al. showing any respect towards Petter and his efforts and contributions.
Both of you need to grow up, take some sort or personal responsability for your postings and send personal apologies to Petter. Sverre is from what I have been able to gather a disfunctional person - so how he relates and interacts with others is sadly immaterial at this point - but Sharkboy - would you like to print out and show other friends and relatives your chat from last night? Is that how you want to present yourself? How many people that you interact with in real life would you share it with? These are questions you need to ask yourself. . Mayby you should consider that as a criteria next time?
Chill out dudes - it's a short ride so enjoy and appreciate every moment and person you meet.
//Gaz
|
|
|
|
|
#49613 |
Svar: Apologies are in order 16 år, 4 månader sen |
Stoke: 29 |
Esta
|
Kasta inte sten i glashus, Gazz!
|
|
|
|
|
#49615 |
|
Esta skrev:
Kasta inte sten i glashus, Gazz!
Jag står för det jag skrivit.
|
|
|
|
|
#49616 |
Esta
|
Som jag nyss skrev som svar på ditt fuckoff-mail:
Du provocerar folk men tål inte att folk provocerar dig.
Den som ger sig in i leken, får leken tåla.
Eh man, du kallar folk för fittor och horor (fast på engelska). Då får du väl tåla att man skämtar om storleken på x. som ett exempel...

|
|
|
|
|
#49617 |
|
Esta skrev:
Som jag nyss skrev som svar på ditt fuckoff-mail:
Du provocerar folk men tål inte att folk provocerar dig.
Den som ger sig in i leken, får leken tåla.
Eh man, du kallar folk för fittor och horor (fast på engelska). Då får du väl tåla att man skämtar om storleken på x. som ett exempel...
 Bestider helt samtliga påstående - skrev inte fuck off till dig eller kallat någonsin folk för ovan nämde sakerna ... Oh, well back to real life ...
|
|
|
|
|
#49618 |
Esta
|
Helt riktigt - jag skrev fel - my bad!
Det ska vara ditt pissoff-mail, inte fuckoff.

|
|
|
|
|
#49621 |
Stoke: 68 |
|
Gotta agree with esta here gazz..i didn't see or read the sverre shaky thing last night so i can't comment on that ...but you do have a habit of telling people to ''grow up'' and ''fuck off''..
In fact you do it often and some people get irritated by it...some people get generally irritated by you !!
That's why you cop it mate, ..the strange thing is you can't seem to see it yourself..you just keep saying that it's everyone elses fault that you are like that...
An example of your 'sandpaper' behaviour is the silly BOS thing.. i went in as 'godfather' ?! In a type of 'make it fun thing', ..i tried to bury the silly bitching that went on.. i even clearly wrote it...you agreed.. and then you go on holidays and come back and start the whole crap over again...that's why i bailed out as ''godfather'' gazz..even though i wasn't actually doing anything with it...you spoil the whole thing by persisting with thr childish stuff and i just can't be bothered with the crap mate... i just don't have time in my life..
sorry to say it mate...no hard feelings from me...just letting you know how some of the members feel on this sight....be nice gazz.... 
|
|
|
|
|
#49622 |
|
I guess now you are going to write a scathing fuck off message to my guestbook !! don't bother..write it here... 
|
|
|
|
|
#49632 |
Stoke: -1 |
ådén
|
ta hand om era barn och fyrtio-årskrisen i riktiga livet istället !
bråka på intenet ger inte mycket, jag är dock inte torr bakom öronen ännu så jag förutsätter att mina pubertala inlägg accepteras! 
|
|
|
|
|
#49634 |
Stoke: 30 |
|
SharkBoy agrees with Ratman and Esta, Gazzer starts too much crap to suddenly play an over-sensitive drama queen.
|
|
|
|
|
#49643 |
Esta
|
ådén skrev:
bråka på intenet ger inte mycket, jag är dock inte torr bakom öronen ännu så jag förutsätter att mina pubertala inlägg accepteras!
Haha, du e modig du som gör narr av oss gamlingar!
Lite bråk skadar inte bara det rensar luften. Kanske jänkare, aussies o fransoser e mindre konflikträdda?...
Pray 4 surf innan abstinensen tar kål på en.
|
|
|
|
|
#49648 |
Stoke: 9 |
perry
|
Gazzer skrev:
I don't see sverre, sharkboy et.al. showing any respect towards Petter and his efforts and contributions.
Nu är jag kanske way out of line här, men tillhör inte du Gazzer dem som vid någon tidpunkt har varit avstängd från Kallsupen/Surfsverige för att inte ha följt Petters regler?
Om jag är fel ute, så ber jag naturligtvis om ursäkt, hugger mig själv och avgår.
Död skön lirare som säkert hade rockat som soulsurfer sa en gång: Be the change you want.
En annan livs levande potentiell soulsurfer har väl en filosofi typ så här: Follow the three Rs: Respect for self, respect for others, and responsibility for all your actions.
Hoppas alla får surf snart! 
|
|
|
|
|
#49652 |
Stoke: 20 |
|
Gazzer is an enigma....
Hur som, måste tacka för vitsen som Sharkboy drog igår på chatten! Sen klart det är känsligt att ta upp Gazzers privata delar, det måste ha varit svårt för honom att läsa det:laugh:  Ett tips för dem som vill föra vitsen vidare är att byta ut "liten penis" till "liten hjärna" för att inte stöta sig med känsliga personer. Åter igen, tack Sharkboy för ett gott skratt!
|
|
|
|
|
#49653 |
Stoke: -10 |
|
Jo du. Det räckte med att Sverre dök upp en eller ett par gånger så blev det skithög av hela forumet.
Personligen älskar jag att snacka surf när jag inte får surfa, det blir ganska oft här i sverige. För surfing är för mig mycket mer än en vattensport, det är en positiv känsla som jag inte kan leva utan. Därför tycker jag det är tråkigt när forumet näst intill enbart används till sprida dålig vibbar.
Vissa måste visst slå sig för bröstet hela jävla tiden. Då menar jag inte de som beskriver att de surfat större vågor än det egentligen gjort, sånt är bara roligt. Nej ni vet vad jag menar.
Att lägga upp vidriga bilder på döda katter eller va det nu var, eller för den en massa könsorgan hit och dit, eller hota andra på forumet borde vara lika med att bli utslängd med en endaste gång. Och för all framtid.
Det där med Boss verkar ju också vara så in i hålen "ickesurf", förutom när de kom med surf- och tekniktips. Det här forumet heter surfsverige. Det finns säkert andra forum som gagnar andra bättre.
Återigen får man väl ta och hitta på något annat med sin surfabstinens än att komma till detta forum. Tråkigt!
Adgöken
|
|
|
|
|
#49654 |
|
alex el gordo skrev:
Jo du. Det räckte med att Sverre dök upp en eller ett par gånger så blev det skithög av hela forumet.
Personligen älskar jag att snacka surf när jag inte får surfa, det blir ganska oft här i sverige. För surfing är för mig mycket mer än en vattensport, det är en positiv känsla som jag inte kan leva utan. Därför tycker jag det är tråkigt när forumet näst intill enbart används till sprida dålig vibbar.
Vissa måste visst slå sig för bröstet hela jävla tiden. Då menar jag inte de som beskriver att de surfat större vågor än det egentligen gjort, sånt är bara roligt. Nej ni vet vad jag menar.
Att lägga upp vidriga bilder på döda katter eller va det nu var, eller för den en massa könsorgan hit och dit, eller hota andra på forumet borde vara lika med att bli utslängd med en endaste gång. Och för all framtid.
Det där med Boss verkar ju också vara så in i hålen "ickesurf", förutom när de kom med surf- och tekniktips. Det här forumet heter surfsverige. Det finns säkert andra forum som gagnar andra bättre.
Återigen får man väl ta och hitta på något annat med sin surfabstinens än att komma till detta forum. Tråkigt!
Adgöken
- ett ljus i mörkret .......
|
|
|
|
|
#49656 |
Stoke: 15 |
|
hahaa. jo visst kan de blir dåliga vibbar men de sprider mycke humor också, om man klarar att se de...
ni kan joina mig på nazistforum.se om ni vill, där snackar vi mycke kite. 
|
|
|
|
|
#49657 |
Stoke: 20 |
|
alex el gordo skrev:
Adgöken
snyft:P
Äh Alex, slå dig för bröstet själv istället! Du behövs här lika mycket som alla andra. Däremot blir forumet jävligt tråkigt om man inte ska kunna få skoja runt lite också, att Gazzer nu tar illa upp är en gåta eftersom han är lika jävlig själv. Med tanke på att han visar prov på självironi och humor från och till börjar jag fundera på ifall han bara jävlas nu genom att låtsas vilja ha en ursäkt han inte alls förtjänar. Själv är jag aldrig ironisk och skojar aldrig! Och att kalla BOS för ickesurf är som att säga att ett hönsägg inte skulle komma från en höna!
Peace and love Alex el Gordo. May the spirit of Sverre be with you!
Adamski 
|
|
|
|
|
#49659 |
|
Agreed Adam!
I don't understand the problem Alex, det finns bara 3 tråd som är ikke surf på hela första sidan av forumet, är det så svårt att ignorera just dem här TRE styck om du tycker det ska bara snakkes surf?
Dem tre tråden är kanske inte direkt surf relaterad men dem är hundra procent surfsverige relaterad!!!!
|
|
|
|
|
#49661 |
Stoke: 8 |
|
"Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
And size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? Hmm? Hmm?! And well you should not. For my ally is in BOS, and a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us. Luminous beings are we, not this crude matter. You must feel the Force of BOS around you. Here, between you and me, the tree, the rock, everywhere, yes, YES. Even between the board and the ocean."
So all I will ask is: Can´t we all just get along?? 
|
|
|
|
|
#49666 |
Stoke: 0 |
toski
|
Är en insamling för att finansiera ett tv-program i sin ordning? En reality såpa jag vill se. Gazzer, Sharkboy och Sverre på surftripp!!
|
|
|
|
|
#49667 |
|
|
|
|
|
#49673 |
|
|
|
|
|
#49682 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
ådén skrev:
Ok vi gör om titeln till Gubbfader då istället
|
|
|
|
|
#49706 |
Stoke: -1 |
ådén
|
ErikG skrev:
ådén skrev:
Ok vi gör om titeln till Gubbfader då istället
haha, nä vad vore surfsverige utan hetlevrade bråk med en dos humor i? 
|
|
|
|
|
#49707 |
|
|
|
|
|
#49708 |
Esta
|
|
|
|
|
#49709 |
|
|
|
|
|
#49711 |
Stoke: 4 |
Ants
|
Det är mycket mycket sällan jag ägnar tid på internet och här på surfsverige.se med att smutskasta någon, det har bara i yttersta fall det hänt och det när jag själv blivit angripen. Man måste ju få försvara sig och då blir det svårt att inte säga den sanning man känner till. Jag anstränger mig verkligen för att inte falla så lågt som dem och därför använder jag ordet BAJS. Det tycker jag visar mycket tydligt vad det handar, fast ingen annan förstår det
Vissa sprider negativa saker om mig utan att känna mig alls. Vi har aldrig träffats, ändå anklagar de mig för både det ena och andra. Jag känner igen det där rätt ofta, finns vissa som gör så.
BAJS!
|
|
|
|
|
#49712 |
Stoke: 8 |
Craig
|
This one time when I was seven, this big mean guy walked straight up to me and stole my ice cream. I am still sad.
|
|
|
|
|
#49715 |
Stoke: 4 |
Lee
|
Craig skrev:
This one time when I was seven, this big mean guy walked straight up to me and stole my ice cream. I am still sad. sheepo he did ya a favor otherwise you would be a fat little fucker  I heard a rumor No. 2 was on the way so congrats.
|
|
|
|
|
#49722 |
|
|
|
|
|
#49726 |
|
Craig skrev:
This one time when I was seven, this big mean guy walked straight up to me and stole my ice cream. I am still sad.
hahaha
|
|
|
|
|
#50026 |
Stoke: -234 |
|
Apologize to Gazzer!
When Gazzer hits me low it is very temptaning to hit him under the belt.
This is not acceptable though..
So my apologizes on the chatt a few days ago and my apologizes on the chat today.
It was a bad and silly joke!

|
|
|
|
|
#50553 |
|
don't apologize to gazzer..everything he gets he fucken asks for...
|
|
|
|
|
#50554 |
|
|
|
|
|
#50676 |
Stoke: 1 |
|
Verkar som den gamle gnidaren Gösta Gazzer har fått om möjligt ännu större storhetsvansinne efter intervjun i Surfing,,, 
|
|
|
|
|
#50680 |
|
|
|
|
|
#50681 |
|
Gazzer skrev:
[quote] Limpan Lappland skrev:
Du kanske missade att jag fick Kulturpris 2008 i Östhammars kommun.
och du - DET KOMMER MERA!!!
hehehe.... kulturpriset i Östhammars kommun är starkt eftertraktat har jag hört... hehe.....
Vad var din faktiska insats? Sopade du upp tappade opoppade popcornkärnor inne på biografen i folkets hus ???
hehehe......
Kommer mera !! ??  OJ OJ OJ !!! Vad kan detta vara då? har du börjat sälja färska frallor på söndag mornarna i kommunen ?? hehehe...
|
|
|
|
|
#50682 |
|
hehehe.... kulturpriset i Östhammars kommun är starkt eftertraktat har jag hört... hehe.....
Vad var din faktiska insats? Sopade du upp tappade opoppade popcornkärnor inne på biografen i folkets hus ???
hehehe......
Kommer mera !! ?? OJ OJ OJ !!! Vad kan detta vara då? har du börjat sälja färska frallor på söndag mornarna i kommunen ?? hehehe...
|
|
|
|
|
#50687 |
|
jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen
jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen jantelagen
|
|
|
|
|
#50688 |
|
|
|
|