Facebook data

1
Pris på begagnad bräda i oz
#48721 Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Lewser
graphgraph

Yes! Då va det äntligen dags att åka ner till downunder och spendera en säsong där nere, är helt nybörjare när det gäller surf, har kört mycket wakesurf men det är väl kanske inte de största vågorna som finns. Dock finns lite av tekniken där.

Min fråga är: Ungefär hur mycket kostar en begagnad shortboard där nere eller ska man köpa en sprillans ny?

Kommer givetvis börja åka longboard ibörjan för att lära mig tekniken men kommer satsa på att lära mig shortboard så fort som möjligt. Lär mig väldigt snabbt när det kommer att stå på bräda, har alltid gjort så det bör inte vara några problem. Dock kommer jag inte ta med mig brädan hem eftersom jag ska till thailand i slutet av resan och jag pallar inte att släpa runt den och därför så söker jag en bräda som jag antingen kan kränga vidare eller slänga där nere.
MvH Noa

Logga in för att svara
#48736 Svar: Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Lewser
graphgraph

Någon som har nån uppfattning?

Logga in för att svara
#48743 Svar: Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

du kan nog få en begagnad bräda för en tusenlapp där, om inte mindre men det beror ju på skick!

peace

Logga in för att svara
#48745 Svar: Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Kola pant bankerna, får göra riktigt fina klipp där om man har tur. Har de haft en långsam dag kan de droppa priset en hel del också

Logga in för att svara
#48755 Svar: Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

du kan köpa en bra bräda från $100 och uppåt gubben..det är bara att leta..peace;)

Logga in för att svara
#48785 Svar: Pris på begagnad bräda i oz 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Lewser
graphgraph

Tack för alla svar!
Take care

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!