Facebook data

1
Bilder?
#4820 Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

När får man se bilder från västkusten? Sitter och hårdväntar här på jobbet!

Hoppas ni haft en grym dag!

Logga in för att svara
#4821 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag med!! Frågan är om ngt kunnat ta fram kameran i ovädret, men säkert ngn som haft en vädertålig cam med sig *hoppas*

Logga in för att svara
#4830 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Hamnen var skit. Låg i en timma innan jag tröttnade. 3 stycken i början och i slutet var jag ensam. Fick inte ett enda schysst åk. Var som att droppa i jordbävning. Strömt som fan. Ett misstag och man var rökt och fick köra en belly ride in och gå ut igen. Riktigt stort ibland. När jag kom dit låg det en 3-4meter stor stock på piren. Några minuter senare var den borta. Såg ut som om piren pajjat lite igen också... Hur som helst missade ni inget. Däremot finns det nog andra ställen som funkat bra idag om man hade haft sällskap och tid. Jag hade kameran med mig men det var inte läge att fota. Spöregn och ingen som plockade vågor.

Logga in för att svara
#4832 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

dagar ar man ska kolla runt kanske? manga ganger har man blitt brand alltid:blink:

Logga in för att svara
#4833 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Andre
graphgraph

Yann skrev:
Hamnen var skit. Låg i en timma innan jag tröttnade. 3 stycken i början och i slutet var jag ensam. Fick inte ett enda schysst åk. Var som att droppa i jordbävning. Strömt som fan. Ett misstag och man var rökt och fick köra en belly ride in och gå ut igen. Riktigt stort ibland. När jag kom dit låg det en 3-4meter stor stock på piren. Några minuter senare var den borta. Såg ut som om piren pajjat lite igen också... Hur som helst missade ni inget. Däremot finns det nog andra ställen som funkat bra idag om man hade haft sällskap och tid. Jag hade kameran med mig men det var inte läge att fota. Spöregn och ingen som plockade vågor.

Pratade med en polare precis. Halmstad hade tydligen väldigt bra vågor i sandhamn, och imorgon och på onsdag ska det hålla i Onsdag blir nog en prefekt dag med cleana vågor och gött väder.

Logga in för att svara
#4834 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Andre
graphgraph

Pratade med en polare precis. Halmstad hade tydligen väldigt bra vågor i sandhamn, och imorgon och på onsdag ska det hålla i Onsdag blir nog en prefekt dag med cleana vågor och gött väder.[/quote]

Logga in för att svara
#4837 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

De var en snubbe som var där och fota vid 9 tiden. Men sen kom nog en våg och spola bort han för jag såg inte så länge..

Det var som sagt jävligt stort men inte bra på något sätt idag. Nu på eftermiddan kanske de ordnade upp sig men verkar inte så..

Logga in för att svara
#4841 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag antar att det inte var tal om att hoppa i framför, om man inte har dödsönskan, en jetski och hjälm eller?

Logga in för att svara
#4847 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Nope, kollade framför men det var inte läge. Man vill inte dra med strömmen och hamna framför piren. En gång hamnade jag i strömmen där och jag har nog aldrig paddlat så fort förrut

Logga in för att svara
#4849 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Som redan har nämts så var Åsa rätt galet. Svårt att fånga några riktiga bomber och ju närmare lunch det blev ju jävligare blev det. Rejäla hold-downs, Ola var under två vågor och jag trycktes ner i botten efter miss i take-off. Blir lite knäsvag av sådant.

Åsa vann idag. Det var helt enkelt för mycket vind och allmänt stört. Bra storvågsträning om inte annat.

Lägger upp några bilder senare.

Logga in för att svara
#4852 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jo, vågen utanför hamnen har normalt redan vid lite över huvudet rätt så mycket vatten i sig, och framför brukar se farligt ut redan vid 3m swell. Aldrig fastnat där, däremot har jag blivit av med leashen två ggr framför piren i hamnen, ena gången gick bra, första gången försökte jag klättra upp där, inte en bra idé.

Ser fram emot bilderna!

Logga in för att svara
#4856 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Inga bilder tyvärr, fast fick ett par schyssta repor i hamnen. Var ganska bra size även på em...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#4857 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen  

Patrik

Tjena kom precis hem från åsa efter allt trafik kaos kan säga att det var riktigt bra stort som bara den. kan vart det största jag sett åsa bakom piren ,var i vattnet runt två med fem andra gubbar fick några riktigt schysta vågor. tyvär ingen kamera med mig men jag kan säga att var riktigt bra.
ha det gött

Logga in för att svara
#4864 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Såg att vinden vred upp sen på lite mer SV. Det gjorde det nog både större och cleanare. Bara att inse att man gjorde fel val idag... F**k!

Logga in för att svara
#4865 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen  

Tony

Hej på er. Jag har lagt lite bilder på surfersparadise.nu. Gå in på bloggar och sedan på vågsurfingbloggen. Ha det gött.

Logga in för att svara
#4893 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Nice Tony, tack!

Vart där å rekat, tror jag, en bra bit ner i naturreservatet, ville inte hoppa i då, eftersom jag var själv. Vad har du för ISO-tal på fotona, 1600 eller?

Logga in för att svara
#4900 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Tjena Tony! Kul att se att ni surfade "BlowJobs", som jag lite skämtsamt döpte den till när jag var där och rekade och trodde att jag hittat ngt nytt. Har aldrig surfat den själv ännu. Låg ni mitt i utblåset eller? Verkar ju bli lite stående våg där nästan pga den starka motströmmen. Håller sig vattentemperaturen några grader varmare? Hade ju vart soft att köra i boardshorts mitt i vintern Vi får be dom att skruva upp effekten lite annars...

Logga in för att svara
#4908 Svar: Bilder? 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Cool!

Har aldrig fått några vågor där, men däremot några fina havsöringar och havsabborrar. Grymt fiske!

Några polare till mig som dyker har dykt ner och klamrat sig fast i pipmynningen, släppt taget och garvat sig harmynta.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!