Facebook data

1
BOS Tävling
#47229 BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Förra årets vinnare i denna tävling var ingen mindre än Yann. Priset har han inte mottagit än men det kommer... det kommer... (förutom att han fått 1 års beskydd av BOS, vilket han ifs inte vetat om men ska skatta sig lycklig åt)

Tävling: Tipsa Adamski om ett bra vågsäkert resmål från början av Januari till slutet av Februari. Jag utesluter inte några av mina tidigare resmål eftersom jag kanske blir motiverad att resa tillbaka av nån vinnare. Dock så blir det inte Indo eftersom jag var där 3 månader i våras.

Om jag väljer att resa till det resmål som just DU tipsat om vinner du följande...
1: Ett års beskydd från BOS
2: En jävla massa respekt
3: En stor stark när du träffar på Adamski

Förra året hade jag fler krav då syrran skulle vara med ett tag men "enda" kriteriet i år är bra och konsistenta vågor. Sen får ni gärna fylla ut med vad som gör ert favvoställe extra bra.

Tack för hjälpen...

BOS for LifeB)

Logga in för att svara
#47231 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Costa rica

Logga in för att svara
#47237 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

sydafrika... oändliga möjliheter, billigt och otroligt mycke god mat. Gott vin, åk brandy rout om du gillar konjak...

Logga in för att svara
#47238 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

OZ, DIREKT

Logga in för att svara
#47242 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jag är på!!!! CR !! Har Ni Senior Class i tävlingen?

Logga in för att svara
#47245 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Thailand- Vet att det är lame, men man lever som en kung på en tiggares brödföda, och vågorna är köttiga! Man får dock räkna med några rejäla baksmällor och saftiga brännskador i nacke samt panna.

Logga in för att svara
#47247 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Ta med dig våtdräkten och dra till Peru.

Logga in för att svara
#47271 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

LocalHero skrev:
Thailand- Vet att det är lame, men man lever som en kung på en tiggares brödföda, och vågorna är köttiga! Man får dock räkna med några rejäla baksmällor och saftiga brännskador i nacke samt panna.

Vågsäkert var mitt enda kriterium. Du är utvisad...

Till er andra.... keep up the good work.... (nån som har pejl på dominikanska vid denna tid?)

Logga in för att svara
#47272 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

adamski skrev:
LocalHero skrev:

Vågsäkert var mitt enda kriterium. Du är utvisad...

Till er andra.... keep up the good work.... (nån som har pejl på dominikanska vid denna tid?)

Logga in för att svara
#47273 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

try Costa adam, you´d like the Imperial as well.

Even though it has become the new place for swedes to queue.

disclaimer:

SharkBoy is BOS and therefore can not compete in this contest-

Logga in för att svara
#47274 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

As BOS and thus part of the Jury, SharkBoy recommends Viktor M as winner of the party, the new Don and Adamski do have final say however

Logga in för att svara
#47275 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

SharkBoy skrev:
try Costa adam, you´d like the Imperial as well.

Even though it has become the new place for swedes to queue.

disclaimer:

SharkBoy is BOS and therefore can not compete in this contest-

Umm... har funderat om jag ska åka tillbaka till Costa Rica, men som vanligt är jag sugen på nåt nytt. Fast om ett ställe varit bra så vill man ju dit igen också. Det eviga dilemmat...

Juryn har ännu inte kommit med något slutgiltigt namn på vinnare.
Tack för dina klocka ord broder Sharkboy, de väger tugnt.

Logga in för att svara
#47280 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Prova Nicaragua
Lika vågsäkert (ej vart där själv) mindre svenskar och så kanske du får sällskap av mig
Har hört bara positivt därifrån. Men tyvärr aldrig varit i centralamerika. Går i samma planer som dig och tagit ledigt februari... Så det enda som behövs nu är en destination:unsure:

Logga in för att svara
#47283 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

The DON says you will make a mistake if you go to Costa Rica in january or february..the don KNOWS that Costa doesn't ever start firing till march..if you want to know how i know adamski you can write to my email..too early for Costa..däremot är det PRIMETIME i australien on the north coast of nsw and queensland...where would i go in jan feb...mmmm...whats wrong with fuerteventura???..fuckin pumping in jan feb and cheap to get to.....otherwise..try the solomon islands..shhhhhh..long way but soooo goood..watch the crockodiles in the water though..sleep in tents in the jungle..no surfers at all..what sort of trip do you want..ask the don..he'll tell you..

Logga in för att svara
#47286 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

cbw
graphgraph

cape verde djävligt nice själv drar jag ditt om 44 dagar

Logga in för att svara
#47291 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Firing, well the surf is fine and quite enough for me in Costa, but Pavones, Ollies and so forth, yeah, wait a bit.

Me on a Southpoint Bonga MK2 9'1" this january:

Logga in för att svara
#47292 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Here's another one of Göran on the same board same session, and this was a normal day:

Logga in för att svara
#47296 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Daniel skrev:
Here's another one of Göran on the same board same session, and this was a normal day:

gryyyyymt!

Logga in för att svara
#47307 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Daniel skrev:
Firing, well the surf is fine and quite enough for me in Costa, but Pavones, Ollies and so forth, yeah, wait a bit.

Me on a Southpoint Bonga MK2 9'1" this january:

Ska inte brädan var ovanpå ytan

Logga in för att svara
#47308 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

En bild säger verkligen mer än tusen ord ibland Daniel. Har själv varit i Costa RIca mellan februari-maj tidigare och vet att det kan vara bra. 03 träffade jag bara på några få svenskar (där jag och en kompis träffade Sverre första gången och blev brothers for life) men bryr mig inte om det skulle vara många nu. Hmm börjar bli sugen på att ta det säkra före det osäkra och dra dit (däremot så blir det många vinnare i nuläget). Det är dock upp till Juryn att bestämma...

Nicuragua låter klart intressant Elis, måste läsa in mig mer på det.

DON Ratman, ska kolla upp Salomon öarna. Är det inte svindyrt där?

Fortfarande vill jag ha nån som varit i Dominikanska och kan säga hur det är (vet att det är bästa tiden för vågor i januari febr men vill ju höra hur man gillat stället och vågorna).

Från början var min plan att dra till El Salvador men upptäckte att det inte är nån höjdare på vågfronten vid den aktuella tiden. Eller har någon några andra erfarenheter?

Tack för hjälpen hitintills!

Logga in för att svara
#47309 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Appråpå Peru Willy.... är inte så sugen på våtdräkt fastän Miche berättade att de var grymt och inte särskilt kallt i vattnet trots allt. Eftersöker enkelhet....

Logga in för att svara
#47326 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 11

Freddy81
graphgraph

FIJI! Dyrt att flyga dit, men om man köper sig en jordenrunt biljett blir det inte så saftigt, och väl där är det rätt billigt.. Vackrare vatten hittar man inte och så är det ju EXTREMT konstant, och vem vill inte surfa cloudbreak och restarants?

Logga in för att svara
#47344 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Drog ner till Cherating efter 1.5 månaders slapp o lite surf på perenthian.. hur nice som helst, tyvärr inge surf pga pajad fot.. men fyy fan vilket ställe!! så jag lägger min röst på Cherating rakt av..
Gör det bara ! !

www.globalsurfers.com/spot.cfm?land=Malaysia&surfing=4664&travel=Cherating - 35k -

Logga in för att svara
#47345 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

adamski skrev:
En bild säger verkligen mer än tusen ord ibland Daniel. Har själv varit i Costa RIca mellan februari-maj tidigare och vet att det kan vara bra. 03 träffade jag bara på några få svenskar (där jag och en kompis träffade Sverre första gången och blev brothers for life) men bryr mig inte om det skulle vara många nu. Hmm börjar bli sugen på att ta det säkra före det osäkra och dra dit (däremot så blir det många vinnare i nuläget). Det är dock upp till Juryn att bestämma...

Fortfarande vill jag ha nån som varit i Dominikanska och kan säga hur det är (vet att det är bästa tiden för vågor i januari febr men vill ju höra hur man gillat stället och vågorna).

Från början var min plan att dra till El Salvador men upptäckte att det inte är nån höjdare på vågfronten vid den aktuella tiden. Eller har någon några andra erfarenheter?

Don Rat kallar inte dem vågorna daniel visade som surf..lek kan det kallas för..roligt att leka...snackar med freddie meadows..han bor där över vintern..mars börjar det pumpar..solomon öarna får du ingenting mer från mig..det är en aventyr..du hittar själv..precis som jag har gjort..telt.myg.krokodiler..aventyr..lite info får du om vi snackar privat..men inte mycket..finns mer info i ratskallen men inte över surfsverige.

Logga in för att svara
#47365 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

RATMAN skrev:
adamski skrev:

Don Rat kallar inte dem vågorna daniel visade som surf..lek kan det kallas för..roligt att leka...snackar med freddie meadows..han bor där över vintern..mars börjar det pumpar..solomon öarna får du ingenting mer från mig..det är en aventyr..du hittar själv..precis som jag har gjort..telt.myg.krokodiler..aventyr..lite info får du om vi snackar privat..men inte mycket..finns mer info i ratskallen men inte över surfsverige.

Den där Freddie meadows vilken lucky son of a gun!!

Logga in för att svara
#47379 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 3

Sillen
graphgraph

Logga in för att svara
#47380 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Helt grym ställe! Måste kanske vinna på lotterie först med tanken på Air Fare och typ 1,800 PER Natt!!

Logga in för att svara
#47399 Svar: BOS Tävling 16 år, 5 månader sen Stoke: 3

Sillen
graphgraph

Mmm, lite av ett drömresemål. Verkar dock finnas hotell för $40-$60 och man kan få lös flyg för 12 lök, om inte billigare.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!