Facebook data

1
Åsa idag och imorgon
#45612 Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Tjena, någon som har koll på om åsa är något vidare idag (lördag) eller imorn?

Känns som om det dock skulle kunna bli bra tills på måndag, men inte givet att man kan te ledigt frång jobbet

Logga in för att svara
#45618 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#45619 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

surfingGBG skrev:
Tjena, någon som har koll på om åsa är något vidare idag (lördag) eller imorn?

Känns som om det dock skulle kunna bli bra tills på måndag, men inte givet att man kan te ledigt frång jobbet

ledigt?
"sjuk kallas det"

Logga in för att svara
#45620 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Själv skulle jag aldrig berätta för någon på ett forum om och när det funkar! Varför?

Det har ju blivit löjligt ju den senaste utvecklingen.

Ain´t no fun anymore...

Det var kul för 10 år sen då det var några entusiaster som tyckte det var kul att det överhuvudtaget gick att surfa.

Nu har det blivit så jäääävla hypat att man fan mår illa ju!

Skulle aldrig komma på tanken att bära en NORDsurf tröja exempelvis.

Är jag den siste soulsurfaren i det här landet?

Logga in för att svara
#45621 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

fattar inte vad du tjöötar om sverre;) du är ju ändå "fadder" här på forumet... du måste ju ta hand om dina fadderbarn:) tror inte du förstår hur stort inflytande du har på oss små...

Logga in för att svara
#45626 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

sverre skrev:

Fast tillhör inte NORDarna entusiasterna?

perry, unaffiliated and correcting sverre since birth

Logga in för att svara
#45627 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

avgas
graphgraph

Tillhör inte Burton också entusiasterna inom snowboard?
Det sverre menar är nog att han inte måste visa att han surfar igenom att ha vissa kläder, utan att han helt enkelt bara vill surfa.

Logga in för att svara
#45628 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

avgas skrev:
Tillhör inte Burton också entusiasterna inom snowboard?
Det sverre menar är nog att han inte måste visa att han surfar igenom att ha vissa kläder, utan att han helt enkelt bara vill surfa.

Surfa på nätet då? Han är väl aldrig i vattnet;)

Logga in för att svara
#45630 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

sverre skrev:
Själv skulle jag aldrig berätta för någon på ett forum om och när det funkar! Varför?

Ain´t no fun anymore...

Det var kul för 10 år sen då det var några entusiaster som tyckte det var kul att det överhuvudtaget gick att surfa.

Jag är den första att instämma att det kanske börjar bli lite väl mkt surfing på tapeten.

Men samtidigt Sverre, jag tror faktiskt du är en bidragande orsak till att surfingen växer exponentiellt i Sverige. Hur levande skulle Surfsverige vara utan dina ~3600 inlägg? Och hur många nya surfare skulle då hitta hit och stanna kvar?

Sverre, du är det monster du försöker bekämpa. Sug på den självinsikten!

Logga in för att svara
#45634 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Men Fjant-Sverre. Det handlar inte om hur många som sitter där i lineupen. Det handlar om att ta vågen först. Och blir det slagsmål så blir det. Men det är så det funkar.

Så berätta nu om ditt secret spot..

Logga in för att svara
#45636 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

perry skrev:
sverre skrev:

Ain´t no fun anymore...

Jag är den första att instämma att det kanske börjar bli lite väl mkt surfing på tapeten.

Men samtidigt Sverre, jag tror faktiskt du är en bidragande orsak till att surfingen växer exponentiellt i Sverige. Hur levande skulle Surfsverige vara utan dina ~3600 inlägg? Och hur många nya surfare skulle då hitta hit och stanna kvar?

Sverre, du är det monster du försöker bekämpa. Sug på den självinsikten!

Hahahaha, med sådana kommentarer så kommer hans ego växa som näsan på Pinocio! Vi ska vara försiktiga med att öppna pandoras ask!

Skulle själv aldrig skrivit på denna tråden om det inte var så att jag var bitter över att inte kunna komma iväg imorgon. Men nu gör det blotta faktum att jag skriver (och håller tråden högt) att fler får upp ögonen för att det är surf på G imorgon... Alltså hoppas jag på att det ska bli ca 48 000 pers på alla spot som finns längs västkusten. Sen kan jag ligga och lira XBOX på morgonkvisten och sen få reda på att det varit kalibalik överallt och att det var total "trångthet".

Egoism: 8.5
Omtänksamhet: 3

Logga in för att svara
#45644 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nu när vi hoppat över, bortom och utanförs tråden egentlige mening - som vanligt - vill jag passa också på ... surfsverige är svårslagen i vad jag vill kalla ochill - surfsverige idag är verktyget använda i huvudsak av sverre,bos,adamski och ensatka andra till att gör surfare och surkulturen till pajasbolkfolkade pajkastningshögborg - kanske posativt om man vill får surfare att framstå som könsnordspyande mellanstadieskatare och där med minska trovärdigheten av sport/livsstilen till följd att mindre känner repekt och tilltro till att blir just "surfare" - mindre folk på spotsen alltså .. Men dåligt om det leder till att atittuden sprider sig till faktiska förhållande - om det skulle befolka och förpestar gemenskapen, sammanhållningen, repekten och ett postivt sociall klimat för oss som - i många olika formar - kallar oss "surfare" . Det vore oehört synd om det negativa socialla klimatet som ofta råder på surfsverige genom Mr. sverre skulle få ett fotfäste och blir en sorts vägvisare eller avstamp mot en verklig situation med det självändamål som präglat inläggen. Den som tror att sverrer är en cool typ har inte fått de mail jag och flera med mig fått när man försökte före dialog med honum. Vi snackar Dr, Jeckel och Mr. Hyde i kvadrat.. Jag menar att ord och inlägg är inte bara ord och inlägg. Det bör kunna tas på allvar eller skämtas fritt - men skämt ska inte användas på allvar av dolda person utan ansvar.

In other words - do on the forum as you would do in real life -

Logga in för att svara
#45645 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nu när vi hoppat över, bortom och utanförs tråden egentlige mening - som vanligt - vill jag passa också på ... surfsverige är svårslagen i vad jag vill kalla ochill - surfsverige idag är verktyget använda i huvudsak av sverre,bos,adamski och ensatka andra till att gör surfare och surkulturen till pajasbolkfolkade pajkastningshögborg - kanske posativt om man vill får surfare att framstå som könsnordspyande mellanstadieskatare och där med minska trovärdigheten av sport/livsstilen till följd att mindre känner repekt och tilltro till att blir just "surfare" - mindre folk på spotsen alltså .. Men dåligt om det leder till att atittuden sprider sig till faktiska förhållande - om det skulle befolka och förpestar gemenskapen, sammanhållningen, repekten och ett postivt sociall klimat för oss som - i många olika formar - kallar oss "surfare" . Det vore oehört synd om det negativa socialla klimatet som ofta råder på surfsverige genom Mr. sverre skulle få ett fotfäste och blir en sorts vägvisare eller avstamp mot en verklig situation med det självändamål som präglat inläggen. Den som tror att sverrer är en cool typ har inte fått de mail jag och flera med mig fått när man försökte före dialog med honum. Vi snackar Dr, Jeckel och Mr. Hyde i kvadrat.. Jag menar att ord och inlägg är inte bara ord och inlägg. Det bör kunna tas på allvar eller skämtas fritt - men skämt ska inte användas på allvar av dolda person utan ansvar.

Logga in för att svara
#45648 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:

Det verkar som du behöver gå o bajsa!

Logga in för att svara
#45650 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

snakie
graphgraph

sverre skrev:

instämmer att det är väldigt mycket prat innan surf, det är inte så klurigt att lista ut prognosen själv..

Logga in för att svara
#45653 Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Var helt ok igår (lördag), men bättre tidigare i veckan. Håller med om att det är onödigt att basunera ut via Surfsverige vart det blir bra och när, hör till att lära sig det själv.

Blir det bra idag? Åk ut och kolla....

Krävs ju inga jättekunskaper för att förstå vad det blir bra och vilka vindar som krävs, sen är ju en prognos en sak och verkligheten en annan. Så efter 10-15 år börjar man få bra koll, mer tid än så tar det inte...

Vet vart jag ska idag iallafall, ska sova ett par timmar först bara och så hoppas man att dräkten är torr när man vaknar...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!