|
#45612 |
Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen |
Stoke: -2 |
|
Tjena, någon som har koll på om åsa är något vidare idag (lördag) eller imorn?
Känns som om det dock skulle kunna bli bra tills på måndag, men inte givet att man kan te ledigt frång jobbet

|
|
|
|
|
#45618 |
Svar: Åsa idag och imorgon 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 8 |
|
|
|
|
|
#45619 |
Stoke: 0 |
seeb
|
surfingGBG skrev:
Tjena, någon som har koll på om åsa är något vidare idag (lördag) eller imorn?
Känns som om det dock skulle kunna bli bra tills på måndag, men inte givet att man kan te ledigt frång jobbet
ledigt?
"sjuk kallas det"
|
|
|
|
|
#45620 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#45621 |
seeb
|
fattar inte vad du tjöötar om sverre;) du är ju ändå "fadder" här på forumet... du måste ju ta hand om dina fadderbarn:) tror inte du förstår hur stort inflytande du har på oss små... 
|
|
|
|
|
#45626 |
Stoke: 9 |
perry
|
|
|
|
|
#45627 |
|
Tillhör inte Burton också entusiasterna inom snowboard?
Det sverre menar är nog att han inte måste visa att han surfar igenom att ha vissa kläder, utan att han helt enkelt bara vill surfa.
|
|
|
|
|
#45628 |
Stoke: 4 |
Hasse
|
avgas skrev:
Tillhör inte Burton också entusiasterna inom snowboard?
Det sverre menar är nog att han inte måste visa att han surfar igenom att ha vissa kläder, utan att han helt enkelt bara vill surfa.
Surfa på nätet då? Han är väl aldrig i vattnet;)
|
|
|
|
|
#45630 |
Stoke: 9 |
perry
|
|
|
|
|
#45634 |
Stoke: 84 |
|
Men Fjant-Sverre. Det handlar inte om hur många som sitter där i lineupen. Det handlar om att ta vågen först. Och blir det slagsmål så blir det. Men det är så det funkar.
Så berätta nu om ditt secret spot.. 
|
|
|
|
|
#45636 |
Stoke: 20 |
|
|
|
|
|
#45644 |
Stoke: 28 |
|
nu när vi hoppat över, bortom och utanförs tråden egentlige mening - som vanligt - vill jag passa också på ... surfsverige är svårslagen i vad jag vill kalla ochill - surfsverige idag är verktyget använda i huvudsak av sverre,bos,adamski och ensatka andra till att gör surfare och surkulturen till pajasbolkfolkade pajkastningshögborg - kanske posativt om man vill får surfare att framstå som könsnordspyande mellanstadieskatare och där med minska trovärdigheten av sport/livsstilen till följd att mindre känner repekt och tilltro till att blir just "surfare" - mindre folk på spotsen alltså .. Men dåligt om det leder till att atittuden sprider sig till faktiska förhållande - om det skulle befolka och förpestar gemenskapen, sammanhållningen, repekten och ett postivt sociall klimat för oss som - i många olika formar - kallar oss "surfare" . Det vore oehört synd om det negativa socialla klimatet som ofta råder på surfsverige genom Mr. sverre skulle få ett fotfäste och blir en sorts vägvisare eller avstamp mot en verklig situation med det självändamål som präglat inläggen. Den som tror att sverrer är en cool typ har inte fått de mail jag och flera med mig fått när man försökte före dialog med honum. Vi snackar Dr, Jeckel och Mr. Hyde i kvadrat.. Jag menar att ord och inlägg är inte bara ord och inlägg. Det bör kunna tas på allvar eller skämtas fritt - men skämt ska inte användas på allvar av dolda person utan ansvar.
In other words - do on the forum as you would do in real life -
|
|
|
|
|
#45645 |
Stoke: 28 |
|
nu när vi hoppat över, bortom och utanförs tråden egentlige mening - som vanligt - vill jag passa också på ... surfsverige är svårslagen i vad jag vill kalla ochill - surfsverige idag är verktyget använda i huvudsak av sverre,bos,adamski och ensatka andra till att gör surfare och surkulturen till pajasbolkfolkade pajkastningshögborg - kanske posativt om man vill får surfare att framstå som könsnordspyande mellanstadieskatare och där med minska trovärdigheten av sport/livsstilen till följd att mindre känner repekt och tilltro till att blir just "surfare" - mindre folk på spotsen alltså .. Men dåligt om det leder till att atittuden sprider sig till faktiska förhållande - om det skulle befolka och förpestar gemenskapen, sammanhållningen, repekten och ett postivt sociall klimat för oss som - i många olika formar - kallar oss "surfare" . Det vore oehört synd om det negativa socialla klimatet som ofta råder på surfsverige genom Mr. sverre skulle få ett fotfäste och blir en sorts vägvisare eller avstamp mot en verklig situation med det självändamål som präglat inläggen. Den som tror att sverrer är en cool typ har inte fått de mail jag och flera med mig fått när man försökte före dialog med honum. Vi snackar Dr, Jeckel och Mr. Hyde i kvadrat.. Jag menar att ord och inlägg är inte bara ord och inlägg. Det bör kunna tas på allvar eller skämtas fritt - men skämt ska inte användas på allvar av dolda person utan ansvar.
|
|
|
|
|
#45648 |
Stoke: -234 |
|
Gazzer skrev:
Det verkar som du behöver gå o bajsa! 
|
|
|
|
|
#45650 |
|
sverre skrev:
Det har ju blivit löjligt ju den senaste utvecklingen.
instämmer att det är väldigt mycket prat innan surf, det är inte så klurigt att lista ut prognosen själv..
|
|
|
|
|
#45653 |
Stoke: 10 |
|
Var helt ok igår (lördag), men bättre tidigare i veckan. Håller med om att det är onödigt att basunera ut via Surfsverige vart det blir bra och när, hör till att lära sig det själv.
Blir det bra idag? Åk ut och kolla....
Krävs ju inga jättekunskaper för att förstå vad det blir bra och vilka vindar som krävs, sen är ju en prognos en sak och verkligheten en annan. Så efter 10-15 år börjar man få bra koll, mer tid än så tar det inte...
Vet vart jag ska idag iallafall, ska sova ett par timmar först bara och så hoppas man att dräkten är torr när man vaknar...
Ha det gott
//Göran
|
|
|
|
|