|
#44154 |
Starmix original är död!!! 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Alla handtorkars moder har gått ur tiden. Då jag i söndags för säkert tusende gången skulle frottera våta kalla kroppsdelar under denna makalösa manick gav den ifrån sig ett klick och ett svagt surrande. Ingen luft, ingen värme... Tack min kära gamla vän för alla fina stunder tillsammans. Må du vila i frid. Dina vänner i föreningen kommer alltid att minnas dig och även om du skulle bli ersatt av en kromad elstar kommer du att alltid finnas i våra tankar.
RIP //SFL 
|
|
|
|
|
#44164 |
Svar: Starmix original är död!!! 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 21 |
JFL
|
Varför tog du inte varmvattenduschen?
|
|
|
|
|
#44166 |
Stoke: 33 |
|
Ar det kaseberga torken?! NEEEEEEJ!! *ANGEST*
|
|
|
|
|
#44167 |
Remo
|
|
|
|
|
#44168 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#44170 |
Remo
|
haha det har du ju rätt i
"In psychiatry, the clinical term frotteurism (no longer called frottage) refers to a specific paraphilia which involves the non-consensual rubbing against another person to achieve sexual arousal"
en.wikipedia.org/wiki/Frotteurism
|
|
|
|
|
#44235 |
|
sverre skrev:
jeppe skrev:
Alla handtorkars moder har gått ur tiden. Då jag i söndags för säkert tusende gången skulle frottera våta kalla kroppsdelar under denna makalösa manick gav den ifrån sig ett klick och ett svagt surrande. Ingen luft, ingen värme... Tack min kära gamla vän för alla fina stunder tillsammans. Må du vila i frid. Dina vänner i föreningen kommer alltid att minnas dig och även om du skulle bli ersatt av en kromad elstar kommer du att alltid finnas i våra tankar.
RIP //SFL 
Beskrivningar och skildringar av olika sexleksaker undanbedes vänligt men bestämt.
Käre Sverre.
Allting under vår herres himmel är inte sexuellt. De finns ting och värden som långt överstiger ens att nämnas vid det onämnbara. Denna instution och ledstjärna går inte att sänka till din nivå.
Vänligen: Starmixsurf SFL
|
|
|
|
|
#44237 |
Stoke: 2 |
|
JFL skrev:
VA?!! har de öppnat duscharna?!! Awesome isf. Borde för övrigt styra upp ngn skrapa eller ngt sätt att hålla rent toaletterna, det ser för jävligt ut där efter massombyte(ja jag vet vi inte ska byta om där, men vissa gör det ändå, inte jag..)
|
|
|
|
|
#44238 |
|
JFL skrev:
VA?!! har de öppnat duscharna?!! Awesome isf. Borde för övrigt styra upp ngn skrapa eller ngt sätt att hålla rent toaletterna, det ser för jävligt ut där efter massombyte(ja jag vet vi inte ska byta om där, men vissa gör det ändå, inte jag..)
|
|
|
|
|
#44241 |
|
|
|
|
|
#44255 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
Det är ett klart omen Jeppe, Kåseberga är numera dödat efter hamnombyggnationen som slagit ut sandbanken.
|
|
|
|
|
#44328 |
Stoke: 5 |
|
trodde de va nån haribo godisburk som gått ur arv...de va min första hemska tanke
|
|
|
|
|
#44360 |
|
ErikG skrev:
Det är ett klart omen Jeppe, Kåseberga är numera dödat efter hamnombyggnationen som slagit ut sandbanken.
Visst har det hänt något med vågen, tänkte det oxå..
|
|
|
|
|
#44378 |
Stoke: 21 |
JFL
|
$hades skrev:
JFL skrev:
När vi snackade med hamnkaptenen i våras tyckte han att vi skulle ringa så kommer han och låser upp till duschen. Just för att undvika att vi skräpar ner inne på toaletterna. Han kanske har ändrat sig?
www.skanesvagsurfare.se/ambassadorskap/kaseberga
|
|
|
|
|
#44458 |
SFL
|
En tragisk bekräftelse på surfingens fullständigt hänsynslösa exploatering.
Vi borde infört maxtid per besök för längesedan. Någon form av polettsystem. Kanske rentav begränsat frotteringen till dem med bräda kortare än 5'8?
R.I.P
|
|
|
|
|
#44461 |
|
Christian, grattis forresten, vad blev det?
|
|
|
|
|
#44465 |
|
Inte än psyko, sanna e fortfarande tjock och trind. Du ska se tudorna nu, oj oj oj...
|
|
|
|
|
#44467 |
|
|
|
|
|
#44470 |
|
Farsan rippar! 
|
|
|
|
|
#44480 |
ErikG
|
Andiss skrev:
Farsan rippar! Heil Starmix!
|
|
|
|
|
#44490 |
|
Aven tidigare i samma svang....
Armen skall vara framat JEPPE!!! 
|
|
|
|
|
#44496 |
|
Redax, kan du radera sverres inlagg?
|
|
|
|
|
#44498 |
Stoke: 11 |
|
men sverreeeeeeeee sluta för fan....
sorry gudfadern men känns som om vi måste lära dig några saker:pinch:
|
|
|
|
|
#44501 |
|
|
|
|
|
#44504 |
|
|
|
|
|
#44506 |
|
Beth sager hej forresten
|
|
|
|
|
#44508 |
|
|
|
|
|
#44509 |
|
Andiss skrev:
Beth sager hej forresten
Hon är säker! Gamla Bettan! 
|
|
|
|
|
#44511 |
|
IG!
...det ar snarare en paus en hel ny mening.
Hon är säker, gamla Bettan!
Gor OM!
|
|
|
|
|
#44513 |
Stoke: 8 |
|
Just for the record... Så säger Trigger: "Det e lugnt. Hon är säkrad, Gamla Bettan."
No hard feelings.

|
|
|
|
|
#44517 |
Mäds
|
hahahaha sverres bild var verkligen humor!!!
|
|
|
|
|
#44521 |
Stoke: 20 |
|
Hehe, håller lätt med Mäds! Om man blir upprörd över den bilden får man fan ta och gräva ner sig i en håla nånstans (eller husvagn kanske). Varför ville du få den raderad Andiss, antar att du börjar gråta när du ser på South Park också?
|
|
|
|
|
#44534 |
|
|
|
|
|
#44548 |
|
Farsan måste ha armen däruppe som motvikt till ölmagen. Den syns kanske inte så tydligt men den är där jag lovar. Vi hälsar tebaks från familjen. O hon heter Beth, hon blir skitsur om man kallar henne bettan och ger en stryk. Been there, done that. Jag har en ny bräda Anders!! 5.11 - 18 1/4 - 2 3/16, pukas lsd twin barrel. Glödhet!! Kanske kommer över v 44 och ger den vad den tål...
|
|
|
|
|
#44549 |
|
|
|
|
|
#44554 |
|
|
|
|
|
#44614 |
Svar: Starmix original är död!!! 16 år, 6 månader sen |
SFL
|
Känns som om jag missade något roligt här. Vilken bild? Är den raderad? Fan vad synd.
Andiss fick du mitt sms?
Kan det bero på kylan? Att det blir tjejer?
|
|
|
|
|
#44616 |
SFL
|
Bilden på Beth var förresten den bästa surfbilden jag någonsin sett från Torö .
|
|
|
|
|
#44618 |
Willy
|
Om sverres bild väcker anstöt anser jag att både Erik G och Andiss inlägg också bör tas bort. Sverre illustrerade bara det de skriver. Vad är värre ord eller bild?
Gäller att vara konsekvent om man nu ska in och censurera inlägg.
|
|
|
|
|
#44623 |
Stoke: -1 |
ådén
|
Willy skrev:
Om sverres bild väcker anstöt anser jag att både Erik G och Andiss inlägg också bör tas bort. Sverre illustrerade bara det de skriver. Vad är värre ord eller bild?
Gäller att vara konsekvent om man nu ska in och censurera inlägg.
värre saker har ju postats och sagts på detta forum, är glad över att det är så omoddat som det är(mestadels glad iallfall), men det skulle vara trevligt om det fick fortsätta vara så utan att man missbrukar det, nu kan jag inte påstå att bilden på mr bockfot postades i avseende att väcka anstöt men iallfall....
den där bilden är väl inte från torö? eller är jag för trött för att se ordenligt?
|
|
|
|
|
#44629 |
Willy
|
Det var ju Erik G som började med hela nazism liknelsen med sitt "Heil Starmix" och sedan drog Andiss det vidare med att instruera hur en riktig heil går till. Sen var Sverre flitig med sin professionella airbrushteknik och illustrerade det hela med en bild.
Jag menar bara att om en förlöjligande kariakatyrbild av en surfande hitler ska censureras så borde även de inlägg som innehåller referenser till andra världskrigets starkaste slagord inom nazismen också censureras.
Personligen tycker inte jag att Sverres inlägg borde censurerats.
|
|
|
|
|
#44632 |
|
Willy är en man med stort FÖRNUFT!
Tyvärr är det väl så att Redax som sidans utgivare ensam blir ansvarig för eventuella brott.
Jag förstår därför Redax att han inte vågar chansa! Även om detta aldrig skulle kunna bli fråga om hets mot folkgrupp eller liknande eftersom satir, karikatyrer etc inte faller inom detta.
Snarare är det ett förlöjligande av världens stördaste snubbe dessutom.
Redax måste ju också se till alla medlemmar, misstanken om att vissa medlemmar inte gillar det gör ju att han måste ta bort den så att alla kan bli nöjda här.
Det är en hårfin gräns..
Fungerar ganska bra ändå tycker jag! Jag lägger ut något som får finnas tills redax raderar det. Då har ju ändå skämtet getts till känna, om än en kort tid
Desto större anledning att ofta kolla vad som händer på Surfsverige!!! Så Redax skapar därmed fler besökare!

|
|
|
|
|
#44643 |
|
Jag ar bara trott pa svett sverre och adamski pung skit inlagg. Kanske en ide att den som postar traden kan radera all skit. Angeande jeppes arm.. detta gar tillbaks till gammal "starmix surf & analys" en harlig kultur som ar mer an bara en sillburgare pa ales...Personligen tycker jag att folk borde surfa mer.
Jeppe ar ente du for fet o gammal for en 5'11? Har precis bestallt en 6'3 19" 2 1/2" med marimekko spray aven om jag tappat 3.5kg ar under 82kg for forsta gangen pa 2 ar.
Bara tjejer har over ocksa...Ozzie hade en liten tjej som heter Maya..just nu en bajsande, atande, sovande klump...billy the paddler o karin har en bulle i ugnen ocksa.
Kommer du v 44?
Fick textet krille!
SFL!
|
|
|
|
|
#44644 |
ErikG
|
Willy skrev:
Det var ju Erik G som började med hela nazism liknelsen med sitt "Heil Starmix" och sedan drog Andiss det vidare med att instruera hur en riktig heil går till. Sen var Sverre flitig med sin professionella airbrushteknik och illustrerade det hela med en bild.
Jag menar bara att om en förlöjligande kariakatyrbild av en surfande hitler ska censureras så borde även de inlägg som innehåller referenser till andra världskrigets starkaste slagord inom nazismen också censureras.
Personligen tycker inte jag att Sverres inlägg borde censurerats.
Nej det var inte jag som började, jag var inte född på den tiden.
|
|
|
|
|
#44647 |
Willy
|
ErikG skrev:
Nej det var inte jag som började, jag var inte född på den tiden.
Woopaah! Där fick jag! 
|
|
|
|
|
#44664 |
|
Andiss skrev:
Jag ar bara trott pa svett sverre och adamski pung skit inlagg.
SFL!
Och jag är jävligt trött på Piss Andiss inlägg.
Så det är ömsesidigt...

|
|
|
|
|
#44702 |
SFL
|
Jag gillar Piss Andiss inlägg.
"Ants ringer till Skåne" är det roligaste som hänt på det här forumet de senaste 5 åren.
Muahahahahaaaaa....
|
|
|
|
|
#44708 |
|
Andiss skrev:
Jag ar bara trott pa svett sverre och adamski pung skit inlagg. Kanske en ide att den som postar traden kan radera all skit. Angeande jeppes arm.. detta gar tillbaks till gammal "starmix surf & analys" en harlig kultur som ar mer an bara en sillburgare pa ales...Personligen tycker jag att folk borde surfa mer.
Jeppe ar ente du for fet o gammal for en 5'11? Har precis bestallt en 6'3 19" 2 1/2" med marimekko spray aven om jag tappat 3.5kg ar under 82kg for forsta gangen pa 2 ar.
Bara tjejer har over ocksa...Ozzie hade en liten tjej som heter Maya..just nu en bajsande, atande, sovande klump...billy the paddler o karin har en bulle i ugnen ocksa.
Kommer du v 44?
Fick textet krille!
SFL!
Marimeko spray??? Fondväggar och nytt hus och bräda med marimeko spray? Vart bär det hän med starmix? Inte riktigt lika hardcore som förr va? Fet o fet, 68 kg e väl inget att orda om. Har tjockat på brädan lite men annars samma mått som vanligt. Det e rena unge fabriken här över: da swede två, muck, calle-fredde crille, jag och tom Matthev har ju en sladdis...
|
|
|
|
|
#44779 |
|
|
|
|