Facebook data

1
Varför måste varje tråd urarta?
#41857 Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag säger inte att det är någon speciell persons fel... eller att jag har mandat att säga vems humor som är roligare än andras. MEN det skulle vara kul om det fanns några seriösa trådar också.

Snälla, kan de som vill skoja hela tiden och skriver tusentals inlägg hålla sig till vissa trådar och sluta döda intressanta diskussioner mellan surfare som vill snacka om surfing. För det är väl därför som detta forum finns till över huvud taget?

Peace!

Logga in för att svara
#41858 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#41859 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nja.. Du kan inte bara kasta ur dig någon generell anklagelse om att varje tråd har urartat. Mig veterligen finns det ingen tråd som har urartat på väldigt länge.
Visa i så fall på motsatsen.

Logga in för att svara
#41861 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#41862 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
eller att jag har mandat att säga vems humor som är roligare än andras.

!

Nä, för att få ett sådant mandat är väl grundkravet att man själv har åtminstonde nån slags humor.

Men det är väl inte humor allt!?
Tex när du frågade om hur din ritning såg ut och jag svarade att den såg retarded ut.

Logga in för att svara
#41864 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#41867 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

alex el gordo skrev:
Jag säger inte att det är någon speciell persons fel... eller att jag har mandat att säga vems humor som är roligare än andras. MEN det skulle vara kul om det fanns några seriösa trådar också.

Snälla, kan de som vill skoja hela tiden och skriver tusentals inlägg hålla sig till vissa trådar och sluta döda intressanta diskussioner mellan surfare som vill snacka om surfing. För det är väl därför som detta forum finns till över huvud taget?

Peace!

DU kan urarta!

BOS helping out since 2007B)

Logga in för att svara
#41870 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

håller med Alex!

sjukt trött på att gå in på en tråd som verkar intressant så är det någon/några som förstör den för att dom lider av någon slags syndrom "måste svara på varje inlägg, jag är rolig".

är det så svårt att förstå att det här fomumet inte är till för självhävdelse utan för surfare och om surf.

(Sverre! kan inte du tänka så här när du ska skriva något på forumet framöver: 1. Är det jag nu ska skriva intressant för andra? 2. Kommer mitt inlägg tillföra tråden något? 3. skulle jag kunna låta detta var en tanke i stället för ett inlägg?.)

Logga in för att svara
#41871 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#41874 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

morran skrev:
håller med Alex!

sjukt trött på att gå in på en tråd som verkar intressant så är det någon/några som förstör den för att dom lider av någon slags syndrom "måste svara på varje inlägg, jag är rolig".

är det så svårt att förstå att det här fomumet inte är till för självhävdelse utan för surfare och om surf.

(Sverre! kan inte du tänka så här när du ska skriva något på forumet framöver: 1. Är det jag nu ska skriva intressant för andra? 2. Kommer mitt inlägg tillföra tråden något? 3. skulle jag kunna låta detta var en tanke i stället för ett inlägg?.)

Hmmm.... ? Ska jag skriva eller inte?

1 ( är detta intressant för andra jag ska skriva? ) Couldnt care less! DU kan va intressant!

2 ( kommer det tillföra tråden något? ) JA! Eftersom denna tråden är den mest meningslösa på länge så kommer ännu mer meningslösa saker tillföra dess syfte. Inte fan kan man bestämma vem som ska skriva vad på ett öppet forum.. DU kan bestämma över din frisyr!!!

3 ( tanke istället för ett inlägg ? hmmmm .... ) skulle din MAMMA kunna vara en en tanke??

Logga in för att svara
#41876 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#41877 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

sverre skrev:
Nja.. Du kan inte bara kasta ur dig någon generell anklagelse om att varje tråd har urartat. Mig veterligen finns det ingen tråd som har urartat på väldigt länge.

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=40684#40684

tycker frågan som ställdes där inte fick så många svar.

Logga in för att svara
#41878 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

grejen är igentligen ..att .......om man ha en seriös discussion på gång behöver man inte ta hänsyn till andra inlägg i trådet som inte är relevant ..annars tycker jag att lite humor är alldrig fel faktiskt..,men det är bara min åsikt och vi är alla väldigt olika..tack gud....

Logga in för att svara
#41879 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

plåtslagarn skrev:
sverre skrev:

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=40684#40684

tycker frågan som ställdes där inte fick så många svar.

bra svar menar jag då...

Logga in för att svara
#41881 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Plåtslagarn, på vilket sätt urartade den tråden menar du?

Logga in för att svara
#41882 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

sverre skrev:
Plåtslagarn, på vilket sätt urartade den tråden menar du?

tyckte bara att davo ville ha hjälp att hitta ett ställe men lite haj.för att han va sjukt rädd.
efter den tråden tror jag inte att han va så mycket mindre rädd att surfa. borde varit mera inlägg om att det e lungt att surfa bland haj eller nått.

några svar va as bra.
som den där filmen som gör att man tror att hajar e as snälla........

Logga in för att svara
#41889 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

hahaha nu skrattar jag högt på jobbet så alla tittar!

det är rätt kul att läsa dina inlägg trots att de inte tillför något på den här sidan. en tanke väcks dock hos mig... efter alla dessa inlägg du har gjort tycker man att ditt språk borde bli lite intressantare och med färre smilygubbar, jag menar övning ger färdighet... eller?

Logga in för att svara
#41897 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

morran skrev:
hahaha nu skrattar jag högt på jobbet så alla tittar!

det är rätt kul att läsa dina inlägg trots att de inte tillför något på den här sidan. en tanke väcks dock hos mig... efter alla dessa inlägg du har gjort tycker man att ditt språk borde bli lite intressantare och med färre smilygubbar, jag menar övning ger färdighet... eller?

Intressant språk Vad är det ? Inte samma som korrekt språk va ? för det borde ju inte vara ett dugg intressant!
Färre smileys ? Som om inte dom fyllde sitt syfte!

Övning Jag vet inte men jag övar inte ...

Logga in för att svara
#41908 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Någon skrev att man inte behöver bry sig utan bara läsa de seriösa inläggen...

- För det första! Alla skräpinlägg gör att färre är aktiva på forumet för att de av naturliga skäl inte uppskattar att bli förlöjligade hela tiden. Alla människor vill bli tagna på allvar. Om man respekterade det lite mer så kanske det skulle vara fler än 15 pers som skrev på forumet.... Mer intressanta trådar skulle uppstå helt naturligt. Inte femtielva snarlika som både startas, besvaras och avslutas av en och samma person.

- För det andra! Det är svårt att bortse från dessa förstörande inlägg pga att de är så himla många. Hade det varit ett här eller där så skulle nog ingen bry sig, det skulle kanske uppskattas till och med . Nu är det bara alldeles FÖR mycket.

- För det tredje! När Sverre lät bli att skriva under en period (eller om han blev portad) så var forumet betydligt mer intressant. I alla fall ut min synvinkel.

Jag kan naturligtvis ha fel. Det skulle därför vara roligt om alla här på forumet fick säga sin mening, utan påhopp från Sverre. Kan Redax göra en sån där rösträknare?

Logga in för att svara
#41910 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
Någon skrev att man inte behöver bry sig utan bara läsa de seriösa inläggen...

- För det första! Alla skräpinlägg gör att färre är aktiva på forumet för att de av naturliga skäl inte uppskattar att bli förlöjligade hela tiden. Alla människor vill bli tagna på allvar. Om man respekterade det lite mer så kanske det skulle vara fler än 15 pers som skrev på forumet.... Mer intressanta trådar skulle uppstå helt naturligt. Inte femtielva snarlika som både startas, besvaras och avslutas av en och samma person.

- För det andra! Det är svårt att bortse från dessa förstörande inlägg pga att de är så himla många. Hade det varit ett här eller där så skulle nog ingen bry sig, det skulle kanske uppskattas till och med . Nu är det bara alldeles FÖR mycket.

- För det tredje! När Sverre lät bli att skriva under en period (eller om han blev portad) så var forumet betydligt mer intressant. I alla fall ut min synvinkel.

Jag kan naturligtvis ha fel. Det skulle därför vara roligt om alla här på forumet fick säga sin mening, utan påhopp från Sverre. Kan Redax göra en sån där rösträknare?

Du är ju för fan helt fittig mannen HA HA HA HA HA HA

Logga in för att svara
#41912 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Tycker ditt sista inlägg sa rätt mycket om vad jag menar. Ser att även du svarade Morran på liknande sätt... Tråkigt att det får fortsätta så här, men det är inte jag som bestämmer över det här forumet.

Nu vill jag inte skriva mer i den här frågan. Mår bara dåligt av det... Surfing ska man väl må bra av...

Logga in för att svara
#41915 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Svara på min fråga i din gästbok istället?

Har du samma problem när du pratar i en större grupp med människor? Att folk säger saker du inte gillar?

Den grupp som fungerar som du vill att den ska göras kan jämföras med en riksdagsdebatt eller ett möte, är det så du vill ha det?

Själv föredrar jag ett forum mer som att hänga med ett kompisgäng, det ena ämnet kommentaren leder till det andra.

Plåtslagarns Haj - tråd är ett utmärkt exempel på en kul tråd. Ditt alternativ skulle ha varit att någon svarade " medelhavet " och lite fler länder och sen slut. Fan vad roligt!!!

Men din brädbyggartråd då? De flesta kommentarerna handlade ju om brädbygge. Var det så att du inte kunde tåla att jag tyckte din bräda såg retarded ut? Du hade ju själv klampat ner på en annans brädor, riktiga brädor som han visat upp!

Logga in för att svara
#41921 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Håller verkligen inte med Alex om att det skrivs fler och intressantare inlägg när Sverre är borta. Kommer ihåg när han var borta i några månader, sidan blev stundtals sjukt tråkig. Visst, Sverres Aspberger diagnos skapar givetvis en viss form av osmidighet från hans sida som gör att folk tar illa vid sig. Ungefär som när jag skriver på fyllan (men har varit nykter löjligt länge nu vilket det ska bli ändring på i kväll). Men nog måste man tåla lite grann. Ett av de tyknaste inläggen jag sett på surfsverige var när du Alex dissade en shaper från norr, satt änna och skämdes då när jag läste det. Så börja inte lipa när du får samma mynt tillbaka. Att bli dissad av Sverre borde man dessutom skaka av sig lättare än något annat då han är en jävla looser. I rest my case...

BOS for Life

Logga in för att svara
#41928 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
Tycker ditt sista inlägg sa rätt mycket om vad jag menar. Ser att även du svarade Morran på liknande sätt... Tråkigt att det får fortsätta så här, men det är inte jag som bestämmer över det här forumet.

Nu vill jag inte skriva mer i den här frågan. Mår bara dåligt av det... Surfing ska man väl må bra av...

Och du tar det till ytterligare en nivå:

Vad har du för problem?
Har du samma problem i en större grupp att samtala eller? Vissa säger saker du inte gillar?
På vad sätt har mina inlägg i din brädbyggartråd förstört konversationen mellan dig, Erik och Viktor?

--------------------------------------------------------------------------------
Svar från alex el gordo: Du är antagligen ett patetiskt missfoster med grava mentala problem. Inte mycket som man kan göra åt det verkar det som, tyvärr...

Logga in för att svara
#41945 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nu tycker jag att Sverre och Adamski är lite taskiga som dissar Alex el gårdo anngående dissandet som Alex el gordo gjorde på Fugosport. Fugosport har "bara" surfat i 27 år och byggt 67st bräder. Alex el gårdo har minsan ritat en bräda på en dator med hjälp av ett shaping program Sådeså

Logga in för att svara
#41959 Svar: Varför måste varje tråd urarta? 16 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

nu finns det inga roilga dumma kommentarer..............bara aggresiva tråkiga piss kommentater....om kunde välja skulle jag ju välja rolig IDIOTISKA .....................

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!