Facebook data

1
Hawaii säsong??
#40816 Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Jonas
graphgraph

Planerar en trip till Hawaii.. när är bäst säsong för att åka dit? tänkte åka i vår... Februari/mars, funkar vågorna bra då? Borde va någon som vet?

Logga in för att svara
#40819 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jonas skrev:
Planerar en trip till Hawaii.. när är bäst säsong för att åka dit? tänkte åka i vår... Februari/mars, funkar vågorna bra då? Borde va någon som vet? Är du Sverrebanan så ska du åka dit på våran sommar. Är du mera Hardcore som Ironman.Dr.Fotz,Kenna, Fredriks så åker du dit Nov till Jan Okidoki

Logga in för att svara
#40826 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

detta bör google eller allehanda hawwaisajter kunna besvara!

Logga in för att svara
#40832 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Låt pajka gå den HÅRDAVÄGEN

Logga in för att svara
#40841 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

maaad
graphgraph

Aloha,
vi har några grymma sydliga sommar swells just nu. riktigt bra vågor i waikiki/diamond head. men om du är riktigt grym så kom på vintern. då är de dock uppe på north shore swellsen befinner sig och då är dom sjuuuka.
jag gillar själv sommarvågorna bäst.

Logga in för att svara
#40844 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Du behöver inte vara så jävla grym för att sörfa norra. Det är ju bare te å åk!!! Sen vinter/ tidig vår är oftast kanon på norra efter de största swellen börjar lysa med sin frånvaro (för det mesta ). Men södra är ju även det kanon under sommaren (ibland), men nu börjar en mellan period ett par månadet där det bli lite hur som helst. Å som sagt, ska du sörfa Waimea så rekomenderar vi dec-feb!!!!!

Vågor finns det alltid, så länge man har bil att ta sig dit med.

Logga in för att svara
#40870 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

insåg nu att mitt inlägg var ganska drygt, jag menade inget utom att kollen på hawaii här på forum troligtvis inte var på topp:side:

Logga in för att svara
#40968 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Jonas
graphgraph

shit, några feta Waimea swells hade ju varit nice, men det kanske e lite för stort för mig... Men som sagt så googlade jag lite och det ser ut att finnas vågor hela tiden, så de e bara till o åk;)
tack för svaren, peace

Logga in för att svara
#40981 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Mellan de stora svallen kommer de små, innanför de yttre reven bryter de inre, stänger norra sidan finns den södra...

En nackdel med december/januari är att det är större risk för storm och rejält regn som förändrar hela paradisögruppen till läbbig gegga och det purpurfärgade vattnet till brunt avloppsliknande smörja. Annars är den krispiga vintern sååååå skön därborta.

/JB

Logga in för att svara
#41038 Svar: Hawaii säsong?? 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

ådén skrev:
insåg nu att mitt inlägg var ganska drygt, jag menade inget utom att kollen på hawaii här på forum troligtvis inte var på topp:side:

+7 år i bagaget på holmen borde väl ge lite koll eller? finns nog en hel del av oss på konfen som vet både ett å annat bara man vågar fråga

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!