Facebook data

1
kvarglömd dräkt
#39187 kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 1

per g
graphgraph

De vänliga människorna i röda huset vid bilparkeringen på Billudden hade hittat en kvarglömd våtdräkt (som de själva beskrev det, jag såg den aldrig) i söndags. Fanns hängd på en trädgårdsstol i måndags kväll och hänger väl kvar där än om inte redan hämtad.

Logga in för att svara
#39189 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Kolla Willys-tråd "Dagens bilder". Där frågar herr Valspy om det är någon som glömt en våtdräkt. Vet ju inte om det är samma ställe men det låter ju rimligt...

BOS is happy to help

Logga in för att svara
#39190 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS helping people since 2007

Logga in för att svara
#39191 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

ha, fattade noll! Kan inte läsa tydligen. Trodde du frågade efter en våtdräkt, hahaha.

BOS sometimes helps:S

Logga in för att svara
#39192 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Eller är det frågan (om det är en fråga) som är konstigt ställd? Vad menar du?

Logga in för att svara
#39193 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

per g skrev:
De vänliga människorna i röda huset vid bilparkeringen på Billudden hade hittat en kvarglömd våtdräkt (som de själva beskrev det, jag såg den aldrig) i söndags. Fanns hängd på en trädgårdsstol i måndags kväll och hänger väl kvar där än om inte redan hämtad.

Vad faaaaaaaaaaaaan menar du? Tala ur skägget !!!

Logga in för att svara
#39194 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag tror jag fattar nu. Dom i det röda huset sa till dig att dom hade en våtdräkt hängandes på en trädgårdsstol!

Logga in för att svara
#39195 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag tror jag fattar nu. Dom i det röda huset sa till dig att dom hade en våtdräkt hängandes på en trädgårdsstol!

Logga in för att svara
#39196 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Per G försökte alltså vara snäll mot de som glömt den...

Logga in för att svara
#39197 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

NU FATTAR JAG!

Dom sa till dig i söndags. Sen i måndags när du kom dit igen sneglade du in i deras trädgård, då såg du att den hängde där, på trädgårds stolen

BOS trying to make order out of disorder since 2007

Logga in för att svara
#39198 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Eller så kanske Per G förklara igen? Tills dess tycker jag denna tråd är ett ypperligt underlag för filosofiska debatter! Vad gjorde Per i trädgården? Finns våtdräkten eller är allt bara en dröm?

Logga in för att svara
#39199 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kan det vara så enkelt att Per G bara var där på måndagen och då sa de vänliga människorna att det hängde en dräkt på deras trädgårdsstol?

Logga in för att svara
#39200 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Det kan ju knappast vara Per Gs dräkt, efter som han aldrig sett den. Eller menade han att han inte såg den där den hängde? Fast det har väl ingen betydelse eftersom det hyfsat klart framgår att han skapat tråden av ren välvilja för att någon annan som glömt dräkten ska haja till?

Logga in för att svara
#39201 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jo, men varför känner Whale Barf till det också? Har även han blivit sagd att den hänger på en stol, eller har han sett den?

Logga in för att svara
#39202 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:
Kan det vara så enkelt att Per G bara var där på måndagen och då sa de vänliga människorna att det hängde en dräkt på deras trädgårdsstol?

Nej så kan inte varit fallet, vilket hans inlägg visar på. Då tror jag han hade tagit hand om den och sen skapat tråden om att den som glömt den kunde hämta den hos honom. Eller så var det som du säger och han tänkte att PSG (Person Som Glömt) kanske bor närmare huset och att de trots allt (enligt Per G) var vänliga.

Logga in för att svara
#39203 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Whale Barf har antagligen dräkten och är kanske en av de vänliga i huset!

Logga in för att svara
#39204 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:
Jo, men varför känner Whale Barf till det också? Har även han blivit sagd att den hänger på en stol, eller har han sett den?

Jag tror att vi i nuläget ska lägga STOLEN åt sidan i detta resonemang!
DU kan va en STOL!

Logga in för att svara
#39205 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

DU kan lägga DIG åt sidan!

Varför har ingen skrivit att han saknar en dräkt?

Och varför har inte Per G gjort ett förtydligande.

DET ÄR INTE MIN DRÄKT IALLAFALL!

Logga in för att svara
#39206 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Är den MT och ingen vill kännas vid den, så tar jag gärna hand om den!...

Logga in för att svara
#39207 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Esta skrev:
Är den MT och ingen vill kännas vid den, så tar jag gärna hand om den!...

Det är ju fullständigt upp till Gudfadern och han verkar ju inte vara inloggad längre...

BOS

Logga in för att svara
#39208 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Sverre har ingen talan i bukten...

Logga in för att svara
#39210 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

det var per g och whalebarf som satt i trädgårdstolen innan en vänlig våtdräkt som esta vill ha hängde sig på huset?

Logga in för att svara
#39241 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
Sverre har ingen talan i bukten...

Folk har försvunnit för mindre...

Logga in för att svara
#39268 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

AHA !!! Per G kanske har snott den! Sen säger han att några andra har hittat den, eftersom han inte tydliggjort vad som hänt kan det nog vara så...

Agnarna faller inte långt från vetet !!!

Logga in för att svara
#39269 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

päronet faller inte lång från äppelträdet heller uppenbarligen.....

hät ligger en dräkt begraven! hund luktar den...

ugglor i mossen är en omöjlighet! sverre har fällor där!

jag misstänker starkt att någon placerat dräkten där i syfte att skapa förvirring och få surfet för sig själv!

Logga in för att svara
#39282 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Ni är sjuka!

Jag blev upplyst om våtdräkten av ett börnbärsplockande par längst ut på udden. Björnbären var goda.

Logga in för att svara
#39283 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Whale Barf skrev:
Ni är sjuka!

Jag blev upplyst om våtdräkten av ett börnbärsplockande par längst ut på udden. Björnbären var goda.

NEJ!!!!!!!! Inte ännu ett kryptiskt meddelande som kommer ta upp all min vakna tid!!!!!!!!!!! Vad menar du med detta!? Har du våtdräkten i din ägo? Skyller du på björnplockarna för att du fann den? DETTA MÅSTE HA EN ÄNDE! (hade kvällsprognosen stämt hade jag legat ute i vattnet nu istället för att få stressår av otydligheter)

Logga in för att svara
#39286 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Whale Barf skrev:
Ni är sjuka!

Jasså?! Låg du gömd i buskarna o spionerade på det björnbärsplockande paret medan du tuggade på bären? Vad gjorde paret mer än plockade bär? En surfare kanske hittade deras secret-bärställe o 'försvann' kort därefter? Magiska bär med krympande effekt? Eller förpassas man till en annan dimension? Endast våtdräkten blev kvar sen surfaren ätit av dom... Hmm, mkt skumma saker har hänt på denna udde.

Logga in för att svara
#39338 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

per g skrev:
De vänliga människorna i röda huset vid bilparkeringen på Billudden hade hittat en kvarglömd våtdräkt (som de själva beskrev det, jag såg den aldrig) i söndags. Fanns hängd på en trädgårdsstol i måndags kväll och hänger väl kvar där än om inte redan hämtad. Jag har funderat om det rödahuset vid parkeringen. !!!! Är det beläget vid parkeringen vid bommen och således tillhör Campingen eller är det stugan med Havetmuseum/information vid bommen. Eller är det efter bommen längs den slingrande smala vägen, halvvägs ut till udden som den röda stugan finns:S

Logga in för att svara
#39423 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

arrgh"! dess björnbärsplockande svartalfer har stulit era drömmar i åratal samt samlat cirkusarbetares tårar för att bygga detta ondskans epicentrum!

dräkten representarar den blågommades herrens rike!
surfaren som försvann, utan dräkt?

om han var naken i den har hen det jobbigt i den alternativa dimensionen

Logga in för att svara
#39433 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

ådén skrev:
arrgh"! dess björnbärsplockande svartalfer har stulit era drömmar i åratal samt samlat cirkusarbetares tårar för att bygga detta ondskans epicentrum!

dräkten representarar den blågommades herrens rike!
surfaren som försvann, utan dräkt?

om han var naken i den har hen det jobbigt i den alternativa dimensionen

DIN MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#39493 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
per g skrev:
De vänliga människorna i röda huset vid bilparkeringen på Billudden hade hittat en kvarglömd våtdräkt (som de själva beskrev det, jag såg den aldrig) i söndags. Fanns hängd på en trädgårdsstol i måndags kväll och hänger väl kvar där än om inte redan hämtad. Jag har funderat om det rödahuset vid parkeringen. !!!! Är det beläget vid parkeringen vid bommen och således tillhör Campingen eller är det stugan med Havetmuseum/information vid bommen. Eller är det efter bommen längs den slingrande smala vägen, halvvägs ut till udden som den röda stugan finns:S

FINNS DET INTE ENS EN RÖD STUGA!!!???

Logga in för att svara
#39564 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Naturligtvis var det på det sättet att björbären var skämda och gav per hallucinationer så grova att han misstog en våtdräkt för ett hus...

vilka det äldre paret var framgår dock inte, kanske var det Esta eller något annat gävlepatrask som var ute och badade?

Logga in för att svara
#39565 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

ådén skrev:
Naturligtvis var det på det sättet att björbären var skämda och gav per hallucinationer så grova att han misstog en våtdräkt för ett hus...

vilka det äldre paret var framgår dock inte, kanske var det Esta eller något annat gävlepatrask som var ute och badade?

Nog för att vi alla fick hallisar av bären men hur kan man förväxla en våtdräkt med ett hus??? Det räckte med att se vågorna peela baklänges och Limpan tuba upp o ner i glitterdräkt...
Nä, nu får nån berätta vad som egentligen hände där ute den dan!
Eller så får Redax ta bort denna tråd som ger mer frågor än svar?...

Logga in för att svara
#39685 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Våt dräkten är inte kvar (På campingstolen, vid det röda huset "oklart" med dom vita knutarna"oklart" på Billudden "oklart vart" nån stans)Då Björbären´s ph värde ,gör att neoprenet i våt dräkten löset upp. Fallet med våtdräkts mysteriet är således löst. Men vart faan tog Peer vägen ???Gick han mot bil parkeringen med våt dräkt på Rakt igenom Björbärsskogen,,, AjAjAj Inte bra Ajjabajja Men ,det blir mindre crowd på Billudden då va,,,

Logga in för att svara
#40058 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

HUSET hur fan gick det med HUSET,, Pär är borta.Våtdräkten är borta.Bärplockarna är borta.Är huset också borta ???? Nån måste åka och kolla ,kanske du Esta som bor nära,,

Logga in för att svara
#40100 Svar: kvarglömd dräkt 16 år, 8 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

vet ni vad jag tror det fanns aldrig nån wet suit eller nån per.g han heter egentligen olof och bor i kalmar.
och att den röda stuga kanske egentligen var en gammal koja som små barn hade byggt sista vecka på lovet. björnbärplockarna var egentligen en småbarns familj som grälade om restskatten och att dom blir tvungna att sälja volvon o köpa en skoda. det var ur min synvikel jag har läst allt med kritiskt öga.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!