Andiss skrev:
Ok... lat oss prat tub metoder...
Sag att vagen tubar fran take off och vagen ar inte fast nog att du maste raca......ar det en tub section langre fram pa vagen ar det enklare...
Sag att vi surfar bingen och inte desert point.
Metod 1: Take off. Stalla med t.ex. naven i vagen och vanta pa att pocketen hinner ifatt, tuba..slapp naven och ut pa facet. Alternativt stalla med att roja ner tailen sa att du stallar med bradan istallet.
Metod 2: Take off och kor en bottomturn istallet...den maste vara tillrackligt "djupt" sa att du lyckas placera dig precis in under lappen och sedan roj ut pa facet... svart svart och timing...
Metod 3: I take offen sa tar du av bakom sectionen och backdoorar tuben....mmmm super enkelt ----inte.
Det har ar en ratt enkel vag.. Pointbreak som nastan aldrig stanger. Inte sa brant takeoff, tubar sekunden efter och minuten efter

, da den kommer till insidan. Jattebra vag att lara sig pa och bli van vid det branta och snabba och att lasa vagen da det ar manga sektioner dar det vaxlar mellan fett och brant.
Forsta jag hade var ratt brant fran borjan da takeoffen var vid tubsektionen, var tvungen att halla railen pa bradan och bara raca, den andra hade takeoffen langre ut, dar det ar lite fetare, sen brantar upp och tubar om man har tur sekunderna efter. Det dar med timing ar nog mer tur an skicklighet for mig an sa lange:whistle:
Jag har hort att det ska var ett "vralande helvete" att var inne i en tub, fast det ar nog mer om det ar en riktigt djup tub, och speciellt om den stanger... Jag upplevde bara en himla massa stoke och adrenalin. Och det ar ju det man vill at. Adrenalinet.
Fast aven om det ar en relativt enkel vag sa ar det ju en borjan, och jag vill ha MERMERMER!!!!