Facebook data

1
Chill Wannasurf Chicks
#3869 Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

These two hotties came into my garden store last summer. They were on a road trip and had already decided on a wet one when they got their finances together. Well now they just mailed me and are looking for a destination with cheap beer, waves and nice weather. And fun if I am not completly off my rocker ...
They will probably be dropping in om this posting soon....... v.g. young single fun loving traveling surfers ...

Logga in för att svara
#3870 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen  

papa

Pics? Age? Rich? Beautiful?

Logga in för att svara
#3872 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Put it this way no one beat them with an ugly stick - seemed like cool traveling companions ... about 22 ish ...... see if they drop in soon.

Logga in för att svara
#3886 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

keep us updated gazzz

Logga in för att svara
#4331 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen  

shmoo

Chill wannasurf chicks are on! Gaz berætta mer om furerte ventura. Tack før det schyssta inlægget -det var great!

Logga in för att svara
#4374 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Säääkert, lär ju ha varit Gazz som skrev som Schmoo för att rädda ansiktet.

Logga in för att svara
#4378 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nej då, jag är ALLID inloggat (eller?) The forum expert on Fuerte is swingkid - I thinks he's down there right now. Jag gillade Corralleo skarp - hade jag varit 30 år yngre (och single) hade det varit ännu roligare. Mycker clubs, night life OCH bra surf. Nu förtiden hänger jag heller på Lanzarote/Famara där surfet är prioritet #1 ( ) Har man mer tid och stålar tror jag att OZ är svårt att slå?

Logga in för att svara
#4379 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Du kan se på keyboarden de använder .................. Det vore coolt med en dagbok om det här .... vem nappar på tjejrenas "inviter" ?

Logga in för att svara
#4875 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen  

shmoo

aahhh, vi är äntligen tillbaka i sverige - no more norway för oss! (Och därmed inge mer fiskpackning, rensning eller fiskflott heller) Dags att börja ladda för nästa trip, blir spännande o se vad det blir . Ska kolla upp Fuerte, fan va kul det lät! Har du nån resa på gång gazz?

Logga in för att svara
#4878 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

hehe Gazz... Det kryllar ju av fina 50 åriga desperata tanter här
Jag har fått många skumma förslag under årens lopp därnere Jag e inte nere än men åker på Juldagen och stannar i vartfall 1år till skulle jag tro... o för första gången på 4 år därnere e jag singel... Gillar dock inte nattklubbarna.. Hänger på rockbar o dricker Doradas.. Kika inom om du e på Lanza så tar vi en session...
mvh:Swingkid...

Logga in för att svara
#4892 Svar: Chill Wannasurf Chicks 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Hej smoogirls! Swingkid är en chillad kille som vi säger i surfvärlden. Kan rekommendera både honum och hans delapelägenenhetebjudanden! Corrallejo är som han skrev i ett annat tråd en bra alternativ om man vill partaja och surfa. Det finns tusentals sådana platser uti världen men det här är ett oslagbart kombo ... skulla vara OZ, Bali eller Hawaii annars? Du kan maila till swingkid på hans Profil. Håll oss underättade om resan mm! Ses!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!