Facebook data

1
Surfing in Sweden - A Dramadocumentary
#3694 Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Intressant val av musik

Logga in för att svara
#3696 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

jävla kul film..!!! med skum musik o bra surfare.. ganska fina vågor var det också...
Mera sånt!!

Logga in för att svara
#3700 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

A film that holds it's own so to speak. 1995 Very good work!!

Logga in för att svara
#3703 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

"de entusiaterna" heter reportaget tror jag, med min vän cousin Didine! Länge sedan jag hade inte sett den! Riktigt kul!

/Mat

Logga in för att svara
#3707 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

that was awesome!

Logga in för att svara
#3710 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Coolt! Vissa surfare är ju riktigt bra dock har de på tok för långa shortboards för de där småvågorna. Gillar dräkterna skarpt, härligt 90-tal.

Logga in för att svara
#3714 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Shit, 12år sen, är den vågen fortfarande lika bra? Jag menar, för att vara ett svenskt beachbreak, så var det riktigt fina linjer och visst var de duktiga, om man tagit bort intervjuerna, så hade jag inte trott att det var i Sverige.

Logga in för att svara
#3716 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

jorgenl
graphgraph

Sweet!

Logga in för att svara
#3718 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Jävligt bra. den vågen finns kvar

Logga in för att svara
#3721 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Cool film! Tummen upp!

Logga in för att svara
#3739 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen  

Kribz

Ja, jag blev impad iaf. Hade aldrig sett den förut.

Man blir inspirerad till att dra ut o surfa svenska vågor. En riktig bit svensk surfhistoria.

Logga in för att svara
#3794 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Har visats på TV4 tror jag det var..

Logga in för att svara
#3795 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Håller med - cool film, sköna våtdräkter o bra surfare!

Logga in för att svara
#3843 Svar: Surfing in Sweden - A Dramadocumentary 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

klockren film!!

grymt med lite jane's addiction skånsk surfing. såg ut som de gick igenom de flesta av de klassiska bryten där nere!!

saknar inte våtdräkterna å de sura GUL dojorna ena killen drar på sig i början

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!