Facebook data

12
Foton fr Hostel Swaussie..
#36852 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Återigen: Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur.. Jag är vegetarian för jag hatar grönsaker!

Pete! Tror du på det du fightas för?

Jag menar du skapar inte direkt nya vänner eller en bra stämning på forumet.

Behåll dina (lite skeva) åsikter för dig själv om du inte verkligen "practice what you preach".

Är du den där stereotypa "surferduden" som kan liknas med en hippie?

C`mon vi är väl inte så förutsägbara att vi följer majoriteten?

Logga in för att svara
#36855 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

pete hyena skrev:

Andiss:
Snap back into it. Har för mig att du varit en vettig kille med vettiga åsikter en gång i tiden. Eller var det bara en trend du hoppade på? Blivit gammal och lat?

Hade varit kul om europas japaner hade hittat en egen väg istället för att apa efter på klassisk maner;
- Kolla surfarn, jag ska surfa. Han harpunfiskar, det ska jag också göra. Snart springer det väl runt ett gäng surfare och spelar cricket på limhamnsfältet...
.

Vad ar vettiga asikter och vad ar lanken med japaner, ar detta ett forlojligande av japaner?

Jag brukar inte snacka om den tiden men visst, demonstrera, kasta sten, bli arresterad och vara vegan ar ju nat man vill halla pa med hela sitt liv. Att surfa inom den kulturen var inte norm, det tar ju bort fokus fran den autonoma kampen. Det roliga ar att den autonoma vanster kulturen foljer trender ocksa; musiken forandras, malen for kamp forandras typ 80 talet var BZ, 90 talet anti nazi runt 00 talet var det djurratt. Vad ar trenden nu forresten reggae, FRA och fildelning?

Forresten var du over och forsvarade ungdomshuset nar skiten brakade los forra aret? Eller har du vart ute pa sistone och forsokt puckla pa nazister som firade nationaldagen? Nar gjorde du jaktsabotage senast? Jag tycker du ska ga med i autonomt motstand i malmo. Malmo 1 maj 1998 var skitkul.

Harpunfiske ar ingen trend inom surfing och forresten hur utbrett ar det? Den enda personen jag kanner i sverige som gor det ar Erik G, pa irland har jag traffat 3 personer som aktivt haller pa. Cricket brukar jag iofs kolla pa ibland.

Ta din politik ut ur min surfing, lagg din energi pa nat annat om du sa maste, hjalp till med hemlosa pa stadsmissionen eller nat. Jag ar en drop out och jag bryr mig inte langre for vanster aktivism betalar inte mina rakningar.

Eller som gudfdern Binge sa, "Varfor skriver du inte en bok om det"?

Logga in för att svara
#36856 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

pete hyena skrev:

Andiss:
Snap back into it. Har för mig att du varit en vettig kille med vettiga åsikter en gång i tiden. Eller var det bara en trend du hoppade på? Blivit gammal och lat?

Hade varit kul om europas japaner hade hittat en egen väg istället för att apa efter på klassisk maner;
- Kolla surfarn, jag ska surfa. Han harpunfiskar, det ska jag också göra. Snart springer det väl runt ett gäng surfare och spelar cricket på limhamnsfältet...
.

Vad ar vettiga asikter och vad ar lanken med japaner, ar detta ett forlojligande av japaner?

Jag brukar inte snacka om den tiden men visst, demonstrera, kasta sten, bli arresterad och vara vegan ar ju nat man vill halla pa med hela sitt liv. Att surfa inom den kulturen var inte norm, det tar ju bort fokus fran den autonoma kampen. Det roliga ar att den autonoma vanster kulturen foljer trender ocksa; musiken forandras, malen for kamp forandras typ 80 talet var BZ, 90 talet anti nazi runt 00 talet var det djurratt. Vad ar trenden nu forresten reggae, FRA och fildelning?

Forresten var du over och forsvarade ungdomshuset nar skiten brakade los forra aret? Eller har du vart ute pa sistone och forsokt puckla pa nazister som firade nationaldagen? Nar gjorde du jaktsabotage senast? Jag tycker du ska ga med i autonomt motstand i malmo. Malmo 1 maj 1998 var skitkul.

Harpunfiske ar ingen trend inom surfing och forresten hur utbrett ar det? Den enda personen jag kanner i sverige som gor det ar Erik G, pa irland har jag traffat 3 personer som aktivt haller pa. Cricket brukar jag iofs kolla pa ibland.

Ta din politik ut ur min surfing, lagg din energi pa nat annat om du sa maste, hjalp till med hemlosa pa stadsmissionen eller nat. Jag ar en drop out och jag bryr mig inte langre for vanster aktivism betalar inte mina rakningar.

Eller som gudfdern Binge sa, "Varfor skriver du inte en bok om det"?

Logga in för att svara
#36868 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

pippo
graphgraph

schysst hostel!

.. skev politik

Logga in för att svara
#36872 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Pete Hyena.

Sharkboy har redan sagt allt vettigt som finns att säga om dig.

Om du undrar varför inte Gudfadern som alltid ger sig in i massa diskussioner inte har gjort det här är det för att din idiot är så offantligt stor att du inte är en värdig motståndare.

Det är roligare att dissa småidioti och visa på idioti som nästan inte syns.

Din idioti är så kopiöst stor att du kan känna dig totaldissad!!!

Logga in för att svara
#36875 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Vad ar det for fel pa fotboll nuda? Heja Sverige!!!!pete hyena skrev:
Tja, ibland är det svårt att erkänna för sig själv att man har fel.

När jag började surfa för tio år sedan trodde/ hoppades jag att surfare var sköna människor. Men tiden har gått och här på forumet är det bevisat att många surfare är samma typ av högervridna egoister som håller på med fotboll, roffar och ska tävla i allt.

Jag dömer dock inte alla. Antar att likasinnade samlas på samma ställe - här.

(Om ni ska komma med mothugg så kom med nått vettigt, annars pallar jag inte svara.)

Logga in för att svara
#36876 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Och egentligen sa handlade det om varat goa surf HostelB) ......

Logga in för att svara
#36889 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

pippo
graphgraph

hah ja och se hur det gick i fotbollen.. ack ack

har ni nån plats 2 sista veckorna i augusti förresten?

Logga in för att svara
#36901 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

pete hyena
graphgraph

KayP:

Jo, ni är förutsägbara.

Vaddå skapar dålig stämning? Här underhåller jag hela surfsverige som äntligen kan förenas i flock och skälla på avvikaren. Tur att jag inte behöver nya vänner.

Adamski:

Ett tips. Om man avslutar ett "seriöst" inlägg med "BOS for life" kan det lätt uppfattas som - oseriöst. Du hade tjänat på att inte låta dig bli så provocerad.

Andiss:
Jag tycker fortfarande att det är märkligt att man ena dan är övertygad vegan, och andra dan är harpunfiskepromotor.

.....................

Jag antar att det finns en massa människor här på surfforumet som är nya i gamet. Vill bara tydliggöra för alla tveksamma att man inte behöver ta till sig allt inom det som kallas surfkultur. I detta fallet var det harpunfiske. Ert snack om att ni gör havet/ miljön en tjänst är rent skitsnack. Ni gör det för nöjets skull, precis som inom annan jakt, tex älgjakt.

................

Nån som såg uppdrag Granskning igår (eller blev det bara fotboll)?

Logga in för att svara
#36911 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Helt otippad har Hyenan gjort mig till ett Simpson fan! GO GIRL!

BOS for LIFE

Logga in för att svara
#36924 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jag harpunfiskade idag....men jag missade hela tiden så det blev grandiosa pizza istället

Men det var sjukt spännande!

Logga in för att svara
#36933 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

pete hyena skrev:

Adamski:

Ett tips. Om man avslutar ett "seriöst" inlägg med "BOS for life" kan det lätt uppfattas som - oseriöst. Du hade tjänat på att inte låta dig bli så provocerad.

]

Ett sånt tips ger bara den som inte själv kan skilja på form och innehåll, som har förmåga att separera olika saker, att se nyanser etc..

Du hade tjänat på att aldrig bli född här på surfsverige!

BOS for fucking life!

Logga in för att svara
#36934 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jo angående form och innehåll, visste du Hyena att en fyrkantig ihålig låda kan innehålla en rund boll.. ?

Om inte så vet du det nu. Tacka Gudfadern för den kunskapen.

Logga in för att svara
#36953 Svar: Foton fr Hostel Swaussie.. 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

pete hyena skrev:

Andiss:
Jag tycker fortfarande att det är märkligt att man ena dan är övertygad vegan, och andra dan är harpunfiskepromotor.

Jag slutade vara vegan for 8 ar sedan, jag borjade skjuta fisk for 2 ar sedan... Jag ater kott altsa kan jag skjuta fisk.

Jessica Simpson is HOT!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!