Facebook data

1
Surfcamp för de över 30...
#36114 Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Nu tror ni säkert att jag parodierar på inlägget om surfcamp under 18, men så är icke fallet.

Jag klarar mig nog fint bland yngre förmågor men undrar ändå om det finns något camp där medelåldern och således bisysslorna före och efter surfet har en annan prägel än ett yngre camp?... Vad det nu skulle kunna vara

En annan fyller härliga 39 höstar, i höst... Rejäl senilet och gråstarr får inte vara ett hinder för campet med andra ord.

Logga in för att svara
#36116 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

alex..jag kommer att leda en 'seniorcamp' för grabbar just som dig och mig (med famije medlemmar inkluderat!!) ...vecka 31 i stadtlandet genom stadsurfings torkild och annemor..(som äger surfinghuset i hoddevika)..Det ska vara surfing,kajaking,vandring, en öl kurs och sköna öl kvällar på stranden + lite shaping kurs och ding repair..du är välkommen!!..Peace från DA RATB)

Logga in för att svara
#36119 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

RATMAN skrev:
alex..jag kommer att leda en 'seniorcamp' för grabbar just som dig och mig

Genialt!

Men...? Bara för grabbar?!

Logga in för att svara
#36123 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

låter som en dröm!

Tyvärr är jag utomlands just i juli och augusti, sen är det fullt med jobb som det verkar. Mer öppen för utflykter i mitten av oktober och framåt.

Logga in för att svara
#36126 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag är på! Redan nu är jag över 30 och till hösten är jag tom farsa... fast då kanske man inte får dra iväg på gubbcamp... ellerjagmena surfcamp.

Logga in för att svara
#36129 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Annika skrev:
RATMAN skrev:
alex..jag kommer att leda en 'seniorcamp' för grabbar just som dig och mig

Genialt!

Men...? Bara för grabbar?!

nej annika inte bara för grabbar...för tjejer oxå...

jag egentligen skulle ha lämnat ut lite tidigare att jag skulle var ledare och att en sådan kurs finns...förlåt..om ni vill ha lite info skriver och jag kan sammla lite info alltså...det jag vet är att det kommer att ske vecka 31..sista veckan i juli i stadlandet och det blir som sakt surfkurs,öl kurs, vandring,kajak, osv..jag kanske köra bara surfdelen föratt jag vill bara surfa hahahaha..jag skiter i kajak..hahaha..välkommna alla som vill vara med..även ni som är ungre (men gammal nog att dricka bärs) är säkert välkommen..

Logga in för att svara
#36132 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kanske kanske kanske...
Soft idé att stånka o stöna tillsammans under utpaddlingen.
RAT, återkom gärna med detaljer.

Logga in för att svara
#36135 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

alex el gordo skrev:
Nu tror ni säkert att jag parodierar på inlägget om surfcamp under 18, men så är icke fallet.

Jag klarar mig nog fint bland yngre förmågor men undrar ändå om det finns något camp där medelåldern och således bisysslorna före och efter surfet har en annan prägel än ett yngre camp?... Vad det nu skulle kunna vara

En annan fyller härliga 39 höstar, i höst... Rejäl senilet och gråstarr får inte vara ett hinder för campet med andra ord.

Är lätt på, helst skall det vara så att man kan ta med familjen, är man som jag välsignad med två barn och en icke surfande sambo skulle man ju gärna vilja ha ett alternativ där de kan följa med och ha trevligt.

Logga in för att svara
#36136 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Uke 31. Dette er vel det smarteste gaven du kan gi din far, mann eller deg selv. Senior camp. 40 + og du kan melde deg på. Surfingen skal du lære av en knakende gode surfere. Ratman har lekt i bølgene i 44 år og mener alle kan lære seg bølgenes regler. Per som har 1 års fartstid og Arvid med 3 års surf på Stadlandet. Kjempeteamet. 3dg. Lidun er havets kajakk dronning og vil gi havkajakk kurs. 2dg. Fjelltur med fiske. Havfiske kan velges. 1 dg Øl kurs!!! Belgier på besøk med øl utenom det vanlige. Mye nytt å lære der! Bare gutteleker på menyen en hel uke.

jag tror att ,utan något problem ,kunde människor under 40 var med..jag ska ta min familje dit..jag har 2 barn och en icke surfande sambo oxå..Jag tror att anne skulle kunna fixa något åt barn osv när vi leka...
det finns oxå en familje camp med barnpassning vecka 30 för de som är intresserade...jag tyvärr tror inte att jag kan var med denna veckan ..men jag har varit bjuden till alla veckor som ledare om jag vill..det är bara att jag inte kan akå någon annan vecka en vecka 31..jag försöker lösa upp vecka 30 nu oxå..vi få se hur det bli med detta snart men v 31 är klart från min del...

Logga in för att svara
#36174 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Idén är helt genial.
Jag kan lätt se mig och familjen på ett sånt "fat camp" för mig själv och annan underhållning för tjej och barn.

Logga in för att svara
#36183 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Heheheheh ni skojar,, va ,bah...Surfkolla med la familja,,, Nähä ,då åker jag mycke hellre med bort skämda brats. dom vill/orkar parta med mitt tempo.Heheheh så tillvida pengarna mamma och pappa skicka med.(pengarna pappa satte in på plast kortet räcker) Heehehehe

Logga in för att svara
#36187 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jocke skrev:
Heheheheh ni skojar,, va ,bah...Surfkolla med la familja,,, Nähä ,då åker jag mycke hellre med bort skämda brats. dom vill/orkar parta med mitt tempo.Heheheh så tillvida pengarna mamma och pappa skicka med.(pengarna pappa satte in på plast kortet räcker) Heehehehe

ok jocke you're a lucky barstard and don't have kids and a wife/sambo....YET....
BUT when you get them...you'll loooove the camp...you and me can sneak away and surf 6ft tubes while the girls lie on the beach and take care of the kids and think it's heaven..and so will we.....

Logga in för att svara
#36188 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

OK, som sagt, alltså... men finns det inget annat surfcamp i hela vida världen? Vad göra ystra surfstokar som en annan när tillvalen inte beges annortides än när fullbokning dignar i kalendern?... Kan inte skriva mer tillknycklat än så.

Logga in för att svara
#36232 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

det är väl bara att ta in på första bästa hotell som ligger nära ett eller ett par consistent sommarbryt och dessutom har såväl sötvattenspool som ett hyfsat utbud med bananmilkshakes och likn? Jag lyckades till och med lura med frugan på bröllopsresa till Sumbawa med det konceptet. Ska man ha kids med sig skulle jag nog satsa på en hyfsad valfri resort lite närmare

Logga in för att svara
#36241 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Pepe
graphgraph

Alex, vad tror du om en båtresa på Maldiverna då?
När man är på båt blir ju kvällsaktiviteterna relativt lugna.

Logga in för att svara
#36242 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jo båt har jag varit inne på ett par gånger.

Logga in för att svara
#36248 Svar: Surfcamp för de över 30... 16 år, 10 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

har oxå varit inne på maldiverna med båt.. frågan är dock hur populärt det är att sitta fast på en båt i 1-2v om man inte själv surfar? känns som man förmodligen gör alla en tjänst att snarare bo på ngn bryt-nära resort och ta dingis ut till reven, även om det förmodligen blir (ännu) dyrare.

men en sån där båtresa ska jag göra ngn gång i livet, det verkar så sjuuukt nice

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!