Facebook data

1
san sebastian
#35037 san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

remedio
graphgraph

Tjena. ja å en polare tänkte bo i san sebastian hela augusti, hade varit grymt om nån kunde säga hur surfen är där? Sen om nån vet nått billigt hostel, eller ännu bättre, om det går att fixa en lägenhet.

Mycket tacksam för alla svar! Ride on! cheers!

Logga in för att svara
#35038 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

surf är bra

Ride on ! on that wave dude!

Logga in för att svara
#35040 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

strunta i sverre, han e kass!

surfen i biscaia bukten i aug är inte super bra men ni kommer defenitift att få surf.
om ni ine har tillgång till dator så kan ni gå in i de lokala surfshopsen och snacka med dom om spots och tides mm.

hare gött

Logga in för att svara
#35041 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

JohanBTZ skrev:

surfen i biscaia bukten i aug är inte super bra men ni kommer defenitift att få surf.
om ni ine har tillgång till dator så kan ni gå in i de lokala surfshopsen och snacka med dom om spots och tides mm.

hare gött

Ja, det var ju jävligt mycket bättre du!

Ett råd i världsklass!

Logga in för att svara
#35044 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hej!

Jag bodde själv i San Sebastian från augusti - december i höstas. Hyra lägenhet kan vara svårt om ni bara ska bo där en månad + att det är svindyrt där den månaden. I augusti kryllar det dessutom av folk eftersom spanjorerna har sin semester då och San Sebastian är väldigt populärt. Swellet är dessutom ofta mkt dåligt. från mitten av augusti var det i stort sett platt i fyra veckor. Men det är en fantastisk stad och ni kommer ha mkt trevligt. Ska ni bo på vandrarhem tycker jag ni ska boka redan nu då det är svårt att hitta någonstans att bo i augusti även om det finns 100-tals vandrarhem i Parte Vieja (gamla stan). kolla www.hostelbookers.com Ska finnas en camping utanför som kan vara ett alternativ.

Hur som helst! Lycka till! Har ni några frågor får ni gärna skriva till mig här på forumet. Släng bara iväg ett inlägg i min gästbok så ska jag försöka svara så fort jag kan!

Mvh
Jonatan Svensson

Logga in för att svara
#35054 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
JohanBTZ skrev:

hare gött

Ja, det var ju jävligt mycket bättre du!

Ett råd i världsklass!

Här kommer ett elev-råd!
om du vill bli nått på surfsverige, sätt dig inte emot sverre eller någon annan som frekvent upplyser inloggade medlemmar om oväsenliga ting! (spammar)

Logga in för att svara
#35068 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fan jag trodde att jag sköt dig i en bombayfilm i en annan tråd pöjk.

" Eller någon ANNAN som frekvent upplyser andra medlemmar om oväsentliga ting "

Jadu Ådén...

Logga in för att svara
#35072 Svar: san sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ja, man är väl inte bättre själv!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!