att titta på denna måste ändå vara en ren definition av vad "slösa bort tid" är för något...!
6 jävla minuter, och hela vägen tänkte jag: "närsomhelst nu...NÄRSOMHELST överraskar hon tittarna med några grymma surf" men icke...så satt man där med skägget i brevlådan! I want my 6 minutes back.
är det du och dina bratts som sprutar ssschampanjeee på varandra hela natten på whiteroom, och sedan vaknar upp i fosterställning på malmskillnadsgatan?
Haha, bara i USA... iaf snacket. Utseendet kan man säkert hitta på Stureplan också men det totalt vetlösa snacket tror jag bara man kan hitta i staterna. Hon skulle ta med sig sunscreen och lipgloss till en öde ö, måste ju va snygg om det dyker upp några locals...
Jake skrev: Nicko skrev: jag gillar den här surf tjejen mer
Haha, bara i USA... iaf snacket. Utseendet kan man säkert hitta på Stureplan också men det totalt vetlösa snacket tror jag bara man kan hitta i staterna. Hon skulle ta med sig sunscreen och lipgloss till en öde ö, måste ju va snygg om det dyker upp några locals... fy fan!! då skäms man som Amerikan! I have just one question: where's the "surf"?
Tidigare lektioner har varit "Märkeskalsonger under boardshorts i Båstad/Visby".
Du är på rätt väg ådén. Så här går det till:
Först sprutar man lite skumpa på tjejerna på White Room. Sen säger man att man surfar. Då tycker "Anna" 19 år, nyopererad och nyinflyttad till Sthlm från valfri håla på landet, att man både är stekig och extrem. Väl hemma visar man upp NSP:n som står bredvid 50-tummaren och informerar att det är det senaste inom surftech. Buddahfiguren i trä som står i bokhyllan, den får hon veta är inköpt i Kuta, som ligger på Bali.
Sen ligger man.
Sen hör man aldrig av sig. Detta eftersom man inte vill ha och göra med en person vars silikon man fått bättre kontakt med än personen i sig.
rackarn skrev: Tidigare lektioner har varit "Märkeskalsonger under boardshorts i Båstad/Visby".
Du är på rätt väg ådén. Så här går det till:
Först sprutar man lite skumpa på tjejerna på White Room. Sen säger man att man surfar. Då tycker "Anna" 19 år, nyopererad och nyinflyttad till Sthlm från valfri håla på landet, att man både är stekig och extrem. Väl hemma visar man upp NSP:n som står bredvid 50-tummaren och informerar att det är det senaste inom surftech. Buddahfiguren i trä som står i bokhyllan, den får hon veta är inköpt i Kuta, som ligger på Bali.
Sen ligger man.
Sen hör man aldrig av sig. Detta eftersom man inte vill ha och göra med en person vars silikon man fått bättre kontakt med än personen i sig.