Facebook data

1
Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling
#34899 Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Stort GRATTIS Joakim "Kronjocke" Norgren!!

Taigan scorar vidare. Leif Marklund shapar och surfar med självaste Geoff Mccoy i Byron Bay, Jag själv surfar med bl.a. Tom Curren på Lofoten och Kronjocke vinner Nords tävling "Cold Water stoke". Vem annars!? Aldrig har Kronjocke bangat, oavsett temperatur på vattnet! Idag kom han hem med korslindat ben pga. svullnad och upptäckte vad han vunnit. Det hårda klimat tär på våra hårda surfare. Gissa vem som är glad och vem som kommer vara kung i baren ikväll på 70-tals discot i Hjoggböle!!

Kolla in hans galleri ("Jocke" här på surfsverige) för lite frusna dreads efter några timmar i 0-gradigt vatten.

Länk till Cold Water Stoke: www.nordsurf.com/Home/tabid/36/Default.aspx

Tack till nordsurf för snabb leverans! Beställde nya fenor igår. Fick levererat idag till Umeå!

Äkta COLD WATER STOKE från Taigan
/Jonatan Svensson

Ps. Vårt hemliga vapen är att vi alltid laddar med tundratallrik! Som Tomas Wassberg brukade säga: Smärtgränsen, den skiter jag i.

Logga in för att svara
#34900 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tackar,Tackar. Kul att du uppmärksamma min vinnst.Själv kom jag nyss hem.Jag har varit och jobbat i Piteå i en vecka. (12timmars nattskift) Jag satt och skrev ett långt tack innlägg på Nordsurf. Men det blev "error"Så jag prövar imorgon.Det här "rockar fett" för mig i alla fall.Förra helgen såg jag filmen The land of pointbreaks. Av Klas Nilsson. Klabbegrov här på forumet. Filmen handlar om Taigansurfare som åker tiil Tagazuts för feet surf.Jag själv är aktiv i filmen:) Vill nuuuuuu äka till Unstad (är ledig 1,5 vecka) Men imorgon eller söndag så tränger Bureå älven in i min källare,,, Så det är inteeeeee riktigt läge för att åka iväg. Eller så,,,

Logga in för att svara
#34902 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Joli
graphgraph

Ja man får gratulera så hjärtligt!
Tyvärr missa jag ju den surfen då bilden togs, men jag fick ju å andra sidan några vågor på Bali istället... /Joli

Logga in för att svara
#34903 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Fantastiskt! Jag bara ler från tårna till hjässan när jag ser denna bild. Grattis!

Logga in för att svara
#34904 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-t 16 år, 11 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Grym bild, mer cold water än så blir det inte! Grattis!

Logga in för att svara
#34914 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

surferboy
graphgraph

Fantastisk bild! GRATTIS

Logga in för att svara
#34922 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-t 16 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Jättegrattis Jocke!!
Är det du som är fotografen eller paddlaren? Huttrar när jag ser den..
Tack också till Nord för en kul tävling. Mera sånt!

Logga in för att svara
#34927 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 3

Matt
graphgraph

Grattis jocke...

Logga in för att svara
#34928 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Vi har varit lite sega på att uppdatera siten men som sagt vinnaren är korad! Grattsi Jocke!

Vi kommer använda coldwaterstoke.com till en tävlingssite så snart kommer vi dra igång en ny tävling. Är det nån som har något förslag på nästa tävling?

Logga in för att svara
#34936 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nirre skrev:
Vi har varit lite sega på att uppdatera siten men som sagt vinnaren är korad! Grattsi Jocke!

Vi kommer använda coldwaterstoke.com till en tävlingssite så snart kommer vi dra igång en ny tävling. Är det nån som har något förslag på nästa tävling?

Grattis Jocke från hela BOS !

Ny tävling : hmm ...... " warm water stoke "

Alltså riktigt varmt, turkost vatten i boardies etc,

Logga in för att svara
#34941 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

nirre skrev:

hmm, kanske sämsta surfare/våg?

Logga in för att svara
#34944 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Bore
graphgraph

Var ju aldrig riktigt spännande i tävlingen. Du dominerade!!! Trots att de inte sett dig valla skidan...
Grattis Jocke

Logga in för att svara
#34984 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-t 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Redax skrev:
Jättegrattis Jocke!!
Är det du som är fotografen eller paddlaren? Huttrar när jag ser den..
Tack också till Nord för en kul tävling.Mera sånt!
Jag vill tacka alla som tackar mig:) Tackar:) Det är jag som ligger i och fösöker paddla. Jag har för mig att jag försökte få Ironman i plurret.Men han ville inteB) Då satte jag kameran i näven på honom.Det va isklumpar stora som tennis bollar. Sen gick dyningen in mot land och pressa på rejält.Sen hojta jag om att fota ,fota vid flera tillfällen. Men,,Min kamera går inte stressa:blink: Knapper man för ofta blir det ingen bild. Men det blev en ,ändå i alla fall Och det räckte:) Tack Ironman:) Ironman är en sån surfkompis alla skulle haft.Ingen surfar längre i kallvatten änn han.Vi brukar säga om honom."Den hårdaste av dom hårda"

Logga in för att svara
#34995 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Bore skrev:
Var ju aldrig riktigt spännande i tävlingen. Du dominerade!!! Trots att de inte sett dig valla skidan...
Grattis Jocke
Andre nu överdriver du allt lite,,,Men för att ,vara säker att vinsten gick till Taigan ,så ringde jag dig, då jag vet att du har några bra coldvater bilder på,,,MIG;) Såklart:) Och på tal om dom, när ska vi få se dom bilderna från Andöja:blink:

Logga in för att svara
#35006 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-tävling 16 år, 11 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

rolig tävling, bra bilder men framförallt grymma teckningar!

Logga in för att svara
#35012 Svar: Kronjocke vinnare av Cold Water Stoke-t 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Grattis Jocke!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!