Facebook data

1
Historia skrivs på surfsverige
#34830 Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

EXTRA !!!

SENASTE NYTT !!!

Nerd Crews ledare Gazzer har äntligen krypit till korset och deklarerat vad resten av surfsverige har känt till en längre tid. På min profil erkänner han sitt nederlag i egna ord! Han erkänner sig besegrad och ger Gudfadern segern!

Det humoristiska i sammanhanget är att den gode Gazzer inte är särskild god förlorare!

Välkomna in på min profil och läs detta sensationella erkännande.

Logga in för att svara
#34832 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#34833 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#34834 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#34835 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS firar med den största festen sedan Gudfaderns återkomst från Sicilien i vintras!

ALLA ÄR BJUDNA!!!

LÄNGE LEVE BOS och Gudfadern !

BRA JOBBAT ALLA I BOS !!!

FESTA NU, DET ÄR NI VÄRDA!!!

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=e3498c0c51a7dd984cc9a9743d16637a

Logga in för att svara
#34837 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Det här är väl ungefär som när USA kom fram till att Ryssland inte längre orkade vara en supermakt och Kalla kriget fick sitt slut. Jag känner mig splittrad. Jag tycker stor respekt ska ges Gazzer som orkade med så länge. Sen vet jag inte riktigt var BOS ska lägga sin energi nu? Ska vi vänta in nån attack från en liten okänd person här på forumet och sen mailbomba skiten ur dem och sen gå på nån annan som vi stört på länge med ursäkten att de tänkt attackera oss också?

Jag är villrådig. Sverre beskydda och hjälp mig!

Logga in för att svara
#34840 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Willy skrev:
Det här är väl ungefär som när USA kom fram till att Ryssland inte längre orkade vara en supermakt och Kalla kriget fick sitt slut. Jag känner mig splittrad. Jag tycker stor respekt ska ges Gazzer som orkade med så länge. Sen vet jag inte riktigt var BOS ska lägga sin energi nu? Ska vi vänta in nån attack från en liten okänd person här på forumet och sen mailbomba skiten ur dem och sen gå på nån annan som vi stört på länge med ursäkten att de tänkt attackera oss också?

Jag är villrådig. Sverre beskydda och hjälp mig!

WORD!!! En extremt bra analys! Man kan säga att om Nerd var Soviet så är Gazzer Ryssland. Vi vet inte vart Gazzer går nu, så vi behöver fortsatt ha ett bra anfallsförsvar.
Dessutom ploppar det då och då upp terrorister som Ladylove, nofreelunch etc som vi måste krossa.

Logga in för att svara
#34886 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Betvivlar starkt att jag är bjuden!? men ni kan doppa fondue och spela krocket själva!

Logga in för att svara
#34889 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
Betvivlar starkt att jag är bjuden!? men ni kan doppa fondue och spela krocket själva!

alla är bjudna! Inte Nerdcrew däremot av den enkla anledningen att de är ett minne blott precis som Sovjet är, men Gazzer är bjuden också.

Logga in för att svara
#34963 Svar: Historia skrivs på surfsverige 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Framtiden ser ljus ut..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!