Facebook data

1
Samåkning till Rädda Mölle paddle out
#34124 Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 12 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Vad jag förstår så sitter det lite folk runt omkring i skåne som vill dit men kanske inte kan ta sig dit! Ställ upp för era brödrar och systrar! Skriv ett inlägg om du har plats i bilen!

Själv kör jag från Ängelholm med en redan full bil men om det är fler som behöver plats så kör vi med 1 bil till! Ring! 070 35 900 31! Kom igen nu! Hjäääääälp till!

Logga in för att svara
#34143 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

flips
graphgraph

Vi har en, kanske två platser i bilen, från helsingborgs centrum eller pålsjö.

Logga in för att svara
#34144 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

flips
graphgraph

Vi har en, kanske två platser i bilen, från helsingborgs centrum eller pålsjö.

Logga in för att svara
#34164 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Härligt att se, keep up the good work! Join!

Läste precis väderrapporten för imorrn på DMI: sol med moln, 17-22 grader varmt! Perfekt!

Logga in för att svara
#34170 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

ollyandersson
graphgraph

Nån som ska köra från malmö?

Logga in för att svara
#34171 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

nån som köra från Gbg?

Logga in för att svara
#34173 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Slipper jobba och ska köra från Malmö!! Har ev 1 plats, kanske 2 om vi har brädor på taket.

Jag kommer nog inte hoppa i vattnet så jag kan troligtvis fota. Alldeles för kallt för mig med 9 grader...tror jag...

Nån måste ju ha marktjänst.

Logga in för att svara
#34174 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Ok eftersom jag inte tror att surfare är mer synska än andra så kanske jag skulle lägga ut mitt mobilnummer för er som ev vill kolla med plats: 0733-401722.

Vet nog hur många platser jag har om några timmar...

Logga in för att svara
#34188 Svar: Samåkning till Rädda Mölle paddle out 16 år, 11 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

sjukt sugen, men tyvarr maste ut pa sunset surf i Hermosa CT. Men annars hade jag sjukt garna foljt med! Ta lite bilder o lagg upp pa fejsan Annika! E

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!