Facebook data

1
Nya färska fräscha roliga historier.
#33722 Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

En grekisk Grek efter sin första svenskakurs:

Nu har jag lärt mig att böja på mig själv; Grek- grekare- grekast!

Adjektivt sett så känner jag mig väldigt grekig idag.

Vad är det som droppar ur kranen?
- vatten
Nej choklad
- say what the fuck?
Ja, plopp plopp plopp....

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HA HA HA HA HA

Logga in för att svara
#33767 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Blondinen ringer sin pojkvän,och säger. -Kom hem till mig,och hjälp mig lägga pussel. -Vad ska det bli när det är klart undrar pojkvännen? -Det är en tupp på kartongens framsida. Pojkvännen kommer över,går in i köket,tar en titt på köksbordet ,där alla bitarna ligger och säger.-Kära lilla vän, vi kommer aldrig att kunna lägga det här pusslet .-Låt oss isstället koka lite the och mysa i Tv soffan,men först får vi får hjälpas åt att få alla kornflakes tillbakas i paketet.

Logga in för att svara
#33768 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

he he

Men åt han inte några cornflakes också då!!! ???

Logga in för att svara
#33769 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hur gick det förresten med soffmyset? Fick han... ????

Logga in för att svara
#33772 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
he he

Kanske smaka han på det ena och det andra:blush:

Logga in för att svara
#33773 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
Hur gick det förresten med soffmyset? Fick han... ???? Va hon Blond eller ,,,,

Logga in för att svara
#33774 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
sverre skrev:
he he

Kanske smaka han på det ena och det andra:blush:
Här väcker man Sverres flera dar gamla tråd till liv:P Åsså huxflux hinner man inte gå ner till Bureåälven och ta sig en stänkare ,så är det fullt liv här,,, Näe,,Nu ska jag gå ned till min tänkar stol nere vid älven ,och "filosofere litt "som Mr Arnliott(kulturpersonlighet i Unstad )brukar säga .När jag är till baka vill jag ha fler historier att läsa:angry: Om inte så får ni inga av mig,, Man byter nämligen,,,,

Logga in för att svara
#33803 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Den ene till den andre: Hur uttalar man ordet piquezachz?

den andre: som det låter!

muuuuuuuuu he he he

Logga in för att svara
#33818 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag har "för" mig att jag skrev en story här om varför man inte ska köra över en Kosovoalban med bil, på denna tråd:) Men,,,, Har Redax censurerat mig,,,, Isåfall så kan jag konstatera att det är helt ok ,att va sexsistig (dumma blondiner)här, men man får inte skoja om tjuvaktiga invandrare,,, Jag vill påpeka att alla roliga historier grundar sig på folks förut fattade meningar,,, Bara för att jag skojjade om en dum blondin, så betyder det inte att jag tycker dom är dumma. Jag älskar dom:) Och mitt skoj med cycklande kosovoalbaner är hämtat från en dagstidning.Fast jag la till det där med takräcket och radio antennen. Då jag ville ha lite mera "fjutt" på ståryn.

Logga in för att svara
#33819 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Här kommer i alla fall en,,, Ett plan med surfare va på väg till Portugall.Då flygvärdinnan påkallade uppmärksamheten i högtalaren. -Tyvär så har vi av misstag bara fått med oss femtio middagar ombord.Och eftersom antalet passagerare är det dubbla så,erbjuder vi dom som kan avstå maten fria drinkar. En timme senare återkommer hon i högtalaren. -Om någon ångrar sig så har vi fortfsrande kvar femtio måltider,,,,,

Logga in för att svara
#33823 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

he he ha ja den var bra. Men jag fattar inte varför ingen tog maten, den som är såååååååååååååå jäääääääääääävla gooooooooooooooood !!!! Det var risotto festival en gång, det var hårda riskorn i mjölk typ. Smaskens fillibabba!

Jo har ni hört om han som sålde smöret och tappade pengarna!??

Han var iiiiiiinte glad!!! NOT!

Logga in för att svara
#33885 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
he he ha ja den var bra. Men jag fattar inte varför ingen tog maten, den som är såååååååååååååå jäääääääääääävla gooooooooooooooood !!!! Det var risotto festival en gång, det var hårda riskorn i mjölk typ. Smaskens fillibabba!

Jo har ni hört om han som sålde smöret och tappade pengarna!??

Han var iiiiiiinte glad!!! NOT!
Heheheh:woohoo: I orginalversionen, så vad det ett plan med Polska gäst arbetare på väg till sverige:woohoo: Men, då jag inte vill bli censurerad igen så bytte jag ut dom Polska bygg jobbarna mot Svenska surfare till Portugall. Och vipss,, så,,

Logga in för att svara
#33888 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ha ha ha!!!

Han som sålde smöret, det var egentligen också en polack! Men det kunde ju varit nån annan, NOT!!!

Logga in för att svara
#33890 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det va en Blond bimbo brud som låst inn nycklarna i bilen.Hon försökte pilla upp dörr knoppen, med en tråd galje ,som hon bockat till.Och som hon sett sin halvkriminelle pojkvänn göra.Men Det började små regna:S Nu blev det brottom.Håret blev stripigt, mascaran började rinna,Lilla fiffi instoppad i armhålan började gläffsa Och tillråga på allt så va suffletten nedfälld,,, och ösregnet satte igång:evil:

Logga in för att svara
#33892 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Det va en Blond bimbo brud som låst inn nycklarna i bilen.Hon försökte pilla upp dörr knoppen, med en tråd galje ,som hon bockat till.Och som hon sett sin halvkriminelle pojkvänn göra.Men Det började små regna:S Nu blev det brottom.Håret blev stripigt, mascaran började rinna,Lilla fiffi instoppad i armhålan började gläffsa Och tillråga på allt så va suffletten nedfälld,,, och ösregnet satte igång:evil:

ja....

jag lyssnar.

Logga in för att svara
#33896 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nedfälld:) Är motsvarigheten till "uppe" Trilla polleten ned nu sverre

Logga in för att svara
#33913 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:

AHA !! HA HA HA

Jag trodde sufflett var nån sjal eller nått först...

Logga in för att svara
#34023 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

sverre skrev:
jocke skrev:

AHA !! HA HA HA

Jag trodde sufflett var nån sjal eller nått först...

hahaha dumme fan

Logga in för att svara
#34038 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

detta får mig att minnas min ljuva barndom som bestoda av att klämma för hårt på calippo glassar som smetade ner sätena i våran rostiga volvo samt bygga kojor, och förståss det väsentliga: Nicko och pulver
en del av trazan och banane som formade min generation ungefär lika mycket som bikermice from mars eller liva band på melodifestivalen!
-Du nicko?
-aaa, Pulver
- vad kallar man en boomerang som inte kommer tillbaks?
-vet inte!
- en pinne!!!
dahahahahahahahahaha *ramlar bakåt*
dålig humor i sitt esse!
det var tamejfan bättre förr!

Logga in för att svara
#34039 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

inte så ny men:

-Why is six afraid of seven?
-Because seven eight nine

:ohmy

Också förklaringen för alla som inte fattar - eight uttalas likadant som ate...Mer tänker jag inte säga.
:

Logga in för att svara
#34050 Svar: Nya färska fräscha roliga historier. 16 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Borde inte 7 va mätt nu då?

Man är ju inte rädd för en Boa som precis har svalt ett vildsvin..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!