Facebook data

1
OJOJ vicken lycka!!!!
#3337 OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

Tuppen
graphgraph

Detta måste vara en av de bättre överaskningar jag fått, tjejen kommer hem o meddelar att hon vunnit en resa på jobbet. Inte vilken resa som helst utan en lyxcruise runt Hawaii i 7 dar all inclusive Vi kommer nog stanna några nätter extra Oahu... Har redan kollat upp vad de kostar o ta med brädan på flyget o de va DYRT... Nån som varit i Waikiki o hyrt bräda där? e de svindyrt eller???

Logga in för att svara
#3338 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

basterd

Logga in för att svara
#3340 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Tyckte du att det var väldigt nödvändigt att dela denna "goda" nyheten med oss......you lucky bastard.......nej skämt och sidor....fy fan vad bra. låter jävligt bra. ha det så gott

Logga in för att svara
#3351 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Hahaha, fan va wicked =D
Kommer bli grymt! Grattis

Logga in för att svara
#3358 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

Det där med brädan låter ju lite som lyxproblem i sammanhanget men grattis till vinsten.
Borde värma i höstmörkret!
J

Logga in för att svara
#3370 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

Shit va avundsjuk man blir...

AJA jag var där i mars-april, då hyrde en polare en bräda hyfsat billigt av Hans hedemann surfschool den ligger i hörnet katakaua avenue och kapahulu avenue (södra waikiki beach).

Hare bra å missa inte restaurangen Dukes mitt på waikiki lätt en av de historiska surfhaken på hawaii

(Duke Kahanamoku tog förövrigt emot OS-guld på stockholm stadion 1912. Han var alltid var snäll och älskade kaniner)

Trevlig resa!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#3410 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen  

E

Jag bor i Honolulu nära Waikiki.

Hyr inte på stranden. Dyrt och monster stora bärdor.

Här är några ställen du kan kolla in. Vet inte riktigt vilket som är bäst eller billigast. Beror nog på vad du vill ha för bräda.

- Koa Avenue (nära Duke statyn) på andra våningen. Minns inte vad stället heter.
- Nära hörnet av Kaiulani Ave och Kuhio Ave. Minns inte vad det stället heter heller.
- Local Motion på Kalakaua Avenue. Kanske lite dyrare än de andra men de har nog ett bättre utbut av brädor.

Have fun!

E

Logga in för att svara
#3434 Svar: OJOJ vicken lycka!!!! 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

Ola
graphgraph

wohoo, nu blev jag lite avundsjuk! Jag bodde på Oahu ett halvår i vintras nämligen och vill tillbaka..

Att hyra bräda i waikiki kostar $10 för en timme om jag inte minns fel. Bara longboards dock, även om man har roligare med en större bräda där på vintern (= små vågor). North Shore är ju bättre på vintern annars.

Men ta och köp en bräda där och ta med hem istället. Kostade $80 att ta hem den på flyget (Continental Airlines).

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!