Facebook data

1
Nya medlemmar
#32525 Nya medlemmar 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej alla nya medlemmar! Jag är er fadder, välkomna!

Iblant kanske det kan vara lite svårt att komma till tals här pga att vissa babblar som om käften var en motorsåg driven på bensin Ratt tatt tatt tatt tatt tattara brum brum brum gnee som faaaan!

Vi är ju givitvis lika nyfikna på er som ni på oss. Som fadder föreslår jag därför denna tråd ägnad åt de nya medlemmarna. Just nu är swea den senaste av nyuppoppade talanger!

Förslag: ni kan helt enkelt bara skriva vad som fått er intressearde av surfning och hur ni blev intresserade!

En en gång VÄLKOMNA till showen!

Logga in för att svara
#32536 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 0

crum
graphgraph

Å tusen tack, det känns fint. jag blev medlem precis nu. Jag blev intresserad av surfing när jag var liten, vet inte riktigt varför. men det blev ju inget med det då. sen vart det skateboard, wakeboard, etc istället. men någon gång på högstadiet bestämde jag mig för att åka till hawaii när jag slutat skolan för att lära mig surfa, hade hört talas om waimea,osv och dum i huvet som man är trodde jag ju att dom bästa nybörjarvågorna skulle finnas just där. För typ 3-4 år sen fick jag nys om att det gick att vågsurfa i varberg, ja e 23idag. jag blev helt knäckt när jag fick veta att man kunde vågsurfa bara en timmes bilfärd från där jag bor. Jag tog med en polare och gick en kurs i varberg, köpte en longboard och försöker nu bli bäst i världen. Det går ju inte så jävla bra men det är ju ta mig fan det roligaste som finns. om några månader åker jag på min första surfresa till australien.

Logga in för att svara
#32589 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Va fan är det bara crum som har lite stake här eller? Varför är ni andra medlemmar om ni inte kan rapa något?

Logga in för att svara
#32594 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 0

Mr Cheezy
graphgraph

Sverre va du tjatar då.

Men kan la skriva nån rad då.

Hur jag blev interesserad är svårt att svara på. Vet ej riktigt själv men alltid varit interesserad och beroende av sporter som, Skateboard, snowboard, skidor ja ni fattar vart jag vill komma.

Sen när jag va nere i sydafrika i vintras så fick jag äntligen chans att sufra. Så det blev en nice semester med så mycket surf jag bara kunde.

Så nu när man är hemma igen så kryper det under huden av saknad av surf. Så ska inskaffa en våtdräckt och en bräda som passar våra svenska vatten så fort man har någon ekonomi igen. Då min shortboard som jag skaffade i sydafrika inte lär funka så lysande.

Logga in för att svara
#32608 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 0

micke b
graphgraph

Hej Sverre! vet du om det finns nagot Greek orthodox surf crew har som surfar sa skagget och polisongerna viner i vinden?

Logga in för att svara
#32612 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

micke b skrev:
Hej Sverre! vet du om det finns nagot Greek orthodox surf crew har som surfar sa skagget och polisongerna viner i vinden?

Ja , jag har hört rykten om det, men jag vet inte om det är sant..

Kan tänka mig att några av dem inte har nån profilbild...

De surfar inte söndagar, ty de sniffar rökelse, smetar in varann i myrra o dricker blod! Allt för att komma först i kön in i himlen. Själv satasar jag på först i line uppen...

Logga in för att svara
#32706 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hallå nya medlemmarna!

Om ni är framåt och satsar hårt kan ni eventuellt bli aspiranter på BOS medlemsskap också...

Vår sak

Logga in för att svara
#32707 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

och det innebär en smidigt och väl förberedd medlemskap i scientologirörelsen!! YIHAA!!!!!! Det finns mycket tyder på att Sverre har en deal med de ....

Logga in för att svara
#32712 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 0

Haggiz
graphgraph

Tja Sverre! Jag är ny här och ska lära mig surfa i sommar. Varför jag börjat med surfing? Jo, det är en gammal dröm sen jag var en tredjedel av den längd jag är ida!

Logga in för att svara
#32735 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Cool! Lycka till med surfningen i sommar!

p.s. ( såg att du skrev surfing.. det heter surfning..) d.s.

Logga in för att svara
#32818 Svar: Nya medlemmar 17 år sen Stoke: 0

Haggiz
graphgraph

sverre skrev:
Cool! Lycka till med surfningen i sommar!

p.s. ( såg att du skrev surfing.. det heter surfning..) d.s.

tack, ska tänka på det...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!