Facebook data

1
Dans + surf = Sant :)
#3204 Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 24

Swingkid
Inlägg: 951
graphgraph
offline

Numera bosatt i Norge sedan juni och inte fått speciellt mkt surf.. Haft 6 bra dagar i Sverige sedan dess men inte mkt mer... Vad gör man då??? Swingkid e ju mitt smeknamn pga att jag älskar o dansa Swing så jag tänkte att jag skulle anmäla mig till audition på Norska versionen av TV programmet "So you think you can dance ", Dansefeber. Mååånga dansare dök upp till audition mesta dels breakare och jazz freaks. Idag fick vi reda på vilka som har gått vidare till den sista uttagningen innan de top 20 som skall dansa på TV väljs ut. Vinnaren av programmet vinner 500 000 norska kronor o en lägenhet på Manhattan i ett år..
And guess what jag kom fan med hehe Istället för att dansa hiphop o breakdance till en typisk MTV hit som vi alla var tvugna att dansa till körde jag 40-tals Swing....... nu återstår det bara 80 personer.. Nästa audition e imorgon....

Wish me luck!!!!!!!!!!!!!!

Vad gör man inte för att hålla humöret uppe när man måste jobba o inte har tid till surf.

mvh:Swingkid

på med bästa disco dressen o swingskorna!!!!
 
Logga in för att svara
#3205 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

Stoney
Inlägg: 549
graphgraph
offline

coolt, önskar dig all välgång.
 
Logga in för att svara
#3212 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen  

nekonS

"It´s a dance! Yeah, it´s a dance." Allt enligt Joel Tudor.
 
Logga in för att svara
#3228 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Fan va nice swingkid, Lycka till !!
 
Logga in för att svara
#3234 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

daniel.t
Inlägg: 161
graphgraph
offline

jag sager bara ha ha ha ha ha........
 
Logga in för att svara
#3252 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

jorgenl
Inlägg: 102
graphgraph
offline

Sweet! Ruth hälsar!

Jörgen och Camilla
 
Logga in för att svara
#3253 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

nic
Inlägg: 233
graphgraph
offline

koolt! suerte!
 
Logga in för att svara
#3277 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 24

Swingkid
Inlägg: 951
graphgraph
offline

Tja vad skall man sig dagens audition e slut och jag e ute ur matchen men jag fick gå vidare 2 ggr o hamnde bland de 50 bästa av lite över 1000 dansare.. Pga 1: Jag var svensk medborgare 2. Jag var för gammal 3: Jag hade stora problem med en Jazz koreografi i kvartsfinalen....... Men fy fan va kul det var!!!!
O det bästa av allt är att om jag gått vidare så hade det varit samma dans vecka jag skulle till Fuerte.. så nu blir det surf igen...
tur i oturen helt enkelt....
 
Logga in för att svara
#3282 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Tina
Inlägg: 33
graphgraph
offline

E du mannen som håller på m Reunion of da Tribes i Varberg ?

Jag drog dit för meeting of da tribes för ngr år sedan, alla mina kloka polare strunta i det för det verka inte bli ngn surf men jag tänkte att det eju alltid kul att skejta ( de utlyste det), se nya pläjs o träffa lika sinnade för om inte surf så i alla fall skejt ? Kullerstenar o alla var som feta frågetecken i staden + surfaffären , de snacka bara om windsurf å jag tyckte att vem som än anordnar sammanträffen borde pallra sig dit vid kyrkan som de snackade om. Hur som helst så var alla mina Stockholms skejtare o BMX åkare där för uppvisning o tävling., så jag hade kul ändå. Men jag tycker det är mycket gap å inge action från västra sidan!

Dansa på du å glöm inte hatten när vinden blåser på å vågorna rullar !
 
Logga in för att svara
#3311 Svar: Dans + surf = Sant :) 17 år, 5 månader sen Stoke: 24

Swingkid
Inlägg: 951
graphgraph
offline

Nu får nog du lugna ned dig lite Tina!!!!!

Jodå jag annordnade gathering of the tribes 2001.. Och fick utsätta tävlingen en vecka.. Veckan efter dök det upp ca 30 surfare från olika delar av Sverige från umeå i norr till Malmö i söder! Och vi fick 3dagar i rad med surf o solsken.. Tror det skall ligga inne ett litet reportage under artiklar .. Veckan innan satt jag vid kyrkan i 2 timmar och väntade även fast jag upplyst på Kallsupen ( blå rummet ) att tävlingen var flyttad, men ingen dök upp...... Du kanske förväxlar GOT 2001 med wave classic??? Annornade även GOT 2006 i år med lyckat resultat ( kolla in nordsurf.com för reportage )
Så jag har egentlkigen ingen aning om vad du dillar om.. 2001 hade vi 2 surfbutiker i Varberg och de på surfers paradise har vågsurfat i många år och har bra utbud för att vara en svensk surfbutik....
Klart att varberg har mkt kuller sten o det e ju bara mysigt.. men om man rör sig 5 min gåväg från centrum så finns det ju inget annat än asfallt, dessutom så har vi ju en fet skatepark inomhus...!

mvh.Swingkid
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!