Facebook data

1
Strandstädning med Surfrider Foundation
#30596 Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

<strong>Här diskuteras nyheten: Strandstädning med Surfrider Foundation</strong>

Logga in för att svara
#30597 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Info ligger nu uppe på www.subsurfers.se och www.surfforbundet.se

Logga in för att svara
#30600 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

BRA!

Logga in för att svara
#30631 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 5

hman
graphgraph

skitbra!

Logga in för att svara
#30632 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Hade gärna kommit men är tyvärr upptagen då...

Logga in för att svara
#30634 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:

med .................

Logga in för att svara
#30640 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Jag vet att många ska resa bort eller ska vara med familjen under påskhelgen. Det är bara att alla länder ska städa på samma helg.
Vi kan ha flera städdagar på andra platser i t ex juni, midsommar osv. Jag har pratat med många olika klubbar (vind, kite, surf) som är intresserad att delta senare under året.

Logga in för att svara
#30641 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
sverre skrev:

med .................

olika grejer !

Logga in för att svara
#30645 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Gazzer skrev:
sverre skrev:

med .................

olika grejer !
låter diffust liksom .....

Logga in för att svara
#30646 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Har Nofreelunch fått nåt forellt inbjudanden? - han om nån bör uppskatta sånt här .. ELLR HUR!?!?

Logga in för att svara
#30837 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

diffust ???

Vårslakten äger rum den helgen!

Logga in för att svara
#30846 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

just get behind it or shut the f up. this is something that has the possiblillies to make it possible to surf Åsa without tasting the pier. That taste after the session is just not worth it.. Let´s clean up our breaks and build a future to new ones. I´m i´n, anyone else besides fader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#31813 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Skåne kör i Kåseberga kl 11 den 23e.

Väl mötta.

Logga in för att svara
#31877 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

ses på stränderna i skåne kommer kolla om jag kan få skjuts med någon till kåseberga..

Logga in för att svara
#31974 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Jag planerar att komma till Åsa, 12.00.

Logga in för att svara
#31980 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Låter bra. Jag har ingen aning hur många kan komma. Fler som reser bort över påsk. Hoppas att vädret samarbeta. Det snöar idag!
Städningar kanske tar inte så lång tid. Beror på hur mycket skräp det verkligen finns att plocka. Kanske inte så mycket men samtidig det är meningen att vi ska lyckas.

Logga in för att svara
#32002 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Jag planerar att åka bort nånstans över påsken men om det mot förmodan inte blir av så kommer jag självklart! Annars får jag väl ta med mig en soppåse och samla lite skräp på den strand jag befinner mig istället Riktigt synd att Surfrider har lagt detta på påskhelgen eftersom så många åker bort. Det är ju ändå en internationell högtid (iaf i alla kristna länder) Får hoppas att det blir en bättre helg nästa år!

...och vädret ja, det finns inget dåligt väder, bara dåliga våtdräkter!

Logga in för att svara
#32018 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hoppas på surf samtidigt då? jag menar stränderna badar inte i skräp direkt eller e den bara väl dold?

Logga in för att svara
#32020 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

tyvvär kan jag inte komma, familien ska till alperna!

Logga in för att svara
#32023 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Det som göms i snö kommer upp i tö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUHAHAHAHAHAHAHA

Det som flyter in till strand kommer upp på land !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#32084 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Strålande. Ser ut som det ska gå att ordna ett deltagande där. Någon som har fordon som man kan få åka med?

Logga in för att svara
#32125 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

kommer till åsa om jag får tag på bil!!

Logga in för att svara
#32130 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Hade självklart deltagit, men också bortrest bla bla se vad Yann skrev.

Logga in för att svara
#32135 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

är det någo som SKA dit? (sthlm)

Logga in för att svara
#32138 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Mycket snö, vind och minus grader på väg. Söndag ser ganska bra ut (fast kallt) men det kan finnas snö kvar på marken. ska prata med mina kollegor i sthlm o malmö. Vi kanske bestämmer oss för att skjuta upp städningarna ett par veckor., typ söndag 6:a april istället. kan innebär stabilare väder & flera potentiella deltagare. Jag har redan informerat SF-Europe huvudkontor om läget.
Beslutet kommer innan långfredag. Att planera en städdag visar sig vara nästan lika svårt som en surftävling i sverige.

Logga in för att svara
#32141 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Låter smart..kan ju kanske bli totalt snökaos på österlen i helgen

Logga in för att svara
#32180 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

hej
Vi har bestämt oss för att skjuta upp samtliga strandstädningar- Torö, Åsa och Kåseberga fram till söndag 6/4 istället. Flera faktorer ledde till detta beslut som t. ex. osäkert snöoväder, påsk samt en stor del av surf populationen är bortrest.
Glad påsk
Matthew
Samordnare - de projet Initiatives Océanes - Suéde

Logga in för att svara
#32224 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Fader skrev:
hej
Vi har bestämt oss för att skjuta upp samtliga strandstädningar- Torö, Åsa och Kåseberga fram till söndag 6/4 istället. Flera faktorer ledde till detta beslut som t. ex. osäkert snöoväder, påsk samt en stor del av surf populationen är bortrest.
Glad påsk
Matthew

Okidok.

Jag kommer då istället.

Bra jobbat!

Logga in för att svara
#32293 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

Fader skrev:
hej
Glad påsk
Matthew

aja vi var ute å städade i alla fall kul att så många kunde komma!!! hehe

Logga in för att svara
#32845 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Snön har smält bort, våren är här!
Kom och städa stränderna med Surfrider Foundation, Skånes Vågsurfare, Torös Vänner och Stockholm Sub Surfers på Söndag 6:e april.
Åsa Stenudden kl12
Kåseberga Hamn kl11
Torö - Ören kl11
Detaljer kommer under veckan.
stay stoked, Matt

Logga in för att svara
#32854 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

Fader skrev:
Snön har smält bort, våren är här!
Kom och städa stränderna med Surfrider Foundation, Skånes Vågsurfare, Torös Vänner och Stockholm Sub Surfers på Söndag 6:e april.
Åsa Stenudden kl12
Kåseberga Hamn kl11
Torö - Ören kl11
Detaljer kommer under veckan.
stay stoked, Matt

Läste du inte ovanstående inlägg?? Torö behöver inte städas, jag städade hela stranden själv förra gången det skulle vara projet initiatives océanes!!!

Jag blev till och med utskälld av No free lunch's hund, två gånger!

Logga in för att svara
#32866 Svar: Strandstädning med Surfrider Foundation 17 år sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Cool to here that you cleaned by your own initiative Got nothing against that. As far as the amount of plastic and other garbage to pick up, I can't comment on that, haven't been there lately, so I have to trust my collegues in Sthlm, Sven - Torös Vänner and Ants - sthlm sub surfers.
This kinda reminds me of the strange conversation I had today with Hallands Länsstyrelsen; the woman I spoke to was almost against us cleaning Åsa and the surrounding nature preserve because she had already hired people to do it this summer! F**king absurd! I reassured her that plenty of shit will float up on shore by then! She quikly changed her position realizing how silly she sounded. she then proceeded to applaud our efforts and agreed to support. The fact of the matter is that its not necessarily our mess, but if we gather to show our commitment to making our wild places pristine and as clean as possible others will take notice and do the same - EVERY DAY! So, there may not be enough trash for 30, 50, 100 surfers and families to pick up on Sunday but you can be sure that when we leave there won't be anything at all!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!