okej, man kan väl säga att surfare lyssnar på en stor mängd musik iaf! En del bra ,en del mindre bra! surfbutiken T12 är ett bra exempel på där mindre bra musik spelas, ni får gärna komma in och klaga! Just nu pågår det även en mega rea på T12! Kända märken och en del surf underground märken! Bara för att göra lite reklam!
wahinekai skrev: okej, man kan väl säga att surfare lyssnar på en stor mängd musik iaf! En del bra ,en del mindre bra! surfbutiken T12 är ett bra exempel på där mindre bra musik spelas, ni får gärna komma in och klaga! Just nu pågår det även en mega rea på T12! Kända märken och en del surf underground märken! Bara för att göra lite reklam!
Säg mig... dessa " undergroundmärken " är väl snarare framvävda ur nån sketen fabrik i Långtbangladesh av smutsiga barnafingrar med ett gammalt rostigt båtankare runt foten va!!?
Därav visserligen kanske en adekvat term på underjordsmärken!
nej, knoppla är en helt annan och ny teknik. Men det hör inte hit, poängen är att locka er till T12 för att handla eller bara stå och hänga vid disken och snacka surf!
Tänk att glida runt någonstans i frankrike med en gammal citroen eller nått, en gauloises i mungipan, rödvinsfläckar på shortsen, surfbrädan på taket och detta flödandes ur högtalarna....
Ja jävlar, lite eskapism så här på en pissmulen lördag är inte fel!
så jävla grym!!
Var ju introlåt på den där trollkarlen i tv..
Fruuuuktansvärt jävla bra!
Låten "Göteborg" är typ lika bra men hittade tyvärr inget på i-tube...eller var det you-tunes?
Bägge låtarna är från skivan som heter "Kräfta".
(Hur jävla surfigt är inte det som namn på en skiva!?)
Hahaha, jag klåparen! Skulle 'bädda in' men funka' ej.
Internet e underbart! Hittade musik jag ej lyssnat på sen -87. Gungigt värre var det i taxibilarna i Djibouti med somalisk pop.
Här lite nya tunes. somalioz.com/news.php (musiken startar automatisk)
Massor med låtar att tanka ner... fast det lär väl bara vara jag som gillar dom rytmerna...
sverre skrev: HELVETEEEEEEE!!! Efter att ha gått igenom lite av vår repertoar har jag märkt att skivbolagen börjat plocka bort från Youtube!!
Jäääävla stjärtgossar!!! Dom får fixa pengar på annat sätt än att hindra kuturellt flöde i världen!!
POWER TO THE PEOPLE!!!
Coolt, satt just och var frustrerad av samma sak. Kollade in Otis Redding och Buffalo Springfield på youtube men tydligen är bara covers tillåtna. Jävla skivbolagssnubbar som tror att man måste betala för semlan som man äter (va är det jag säger!?!) ((visst, man kan väl baka en egen semla kanske, men ingrediensera kostar ju ändå))Nåväl, ska truget leta vidare (hmm, vilka trugar numera, varför har vi slutat använda ett sådant förträffligt ord!?)...