|
#29351 |
krasha på stranden 17 år, 2 månader sen |
Stoke: 0 |
|
En gång när jag var i portugal surfade jag rakt upp på stranden. Det gick så j-a fort helt plötsligt var bara stranden där. Vågen räckte ända dit.
|
|
|
|
|
#29354 |
Svar: krasha på stranden 17 år, 2 månader sen |
Stoke: 84 |
|
Du menar att d var så jäla dåliga vågor så du fick hänga i vattenbrynet 
|
|
|
|
|
#29357 |
|
|
|
|
|
#29361 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#29377 |
Stoke: 6 |
Kman
|
Kalle2 skrev:
En gång när jag var i portugal surfade jag rakt upp på stranden. Det gick så j-a fort helt plötsligt var bara stranden där. Vågen räckte ända dit.
låter grymt. alltså HELA vägen upp på sanden???
|
|
|
|
|
#29381 |
|
Ja jag och brädan landade i sanden
|
|
|
|
|
#29382 |
Stoke: -234 |
|
En gång i Aoustralien så skulle jag gå och surfa loss.
Jag paddlade ut och surfade några vågor in. MEN jag kom inte in till stranden för vågen rullade inte så långt in. MEN då paddlade jag ända in i stället. Jag paddlade så långt in tills fenorna tog i sandbottnen OCH då visste jag att jag var framme!
|
|
|
|
|
#29397 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Jag ramlade när jag snowboarda en gång i Stöten och fick hela munnen full av snö.
Hela munnen var FULL av snö! Jag höll på att kvävas.
|
|
|
|
|
#29400 |
|
sverre skrev:
En gång i Aoustralien så skulle jag gå och surfa loss.
Jag paddlade ut och surfade några vågor in. MEN jag kom inte in till stranden för vågen rullade inte så långt in. MEN då paddlade jag ända in i stället. Jag paddlade så långt in tills fenorna tog i sandbottnen OCH då visste jag att jag var framme!
Wow, sverre, du har verkligen varit med om mycket!
|
|
|
|
|
#29409 |
Kman
|
Kalle2 skrev:
kan vi klargöra: både du och brädan låg på sanden? det var alltså inte så att ni var i närheten av sanden?
|
|
|
|
|
#29435 |
Stoke: 9 |
perry
|
En gång i Marocko fick jag så många vattenstänk i ögat att jag inte såg någonting, ingenting alltså, när jag skulle klättra upp på surfingbrädan. När jag var klar, såg jag att jag hade åkt åt fel håll.
|
|
|
|
|
#29437 |
Stoke: 143 |
|
Faan asså va ni är duktiga.Hoppas på att bli lika modig ,när jag blir STÖRRE 
|
|
|
|
|
#29457 |
|
En gång, när det var varmt ute, så köpte jag en glass och precis när jag skulle ta första slicket så ropade nån på mig så jag vände mig för att se och vet ni vad!!!
MIN KIND KOM ÅT GLASSEN när jag vände mig så jag fick lite sorbet på min kind. Jag döpte kinden till min citronsorbetkind.
|
|
|
|
|
#29478 |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#29497 |
|
|
|
|
|
#29502 |
Stoke: 49 |
|
Asch, det var ju ingenting... En gång när jag skulle gå ner och sola på stranden blev jag helt sandig, hela jag, fatta, hela jag. Sedan skulle jag ut och surfa, men då blev jag blöt, fatta, hela jag, blöt! /Jesp B
|
|
|
|
|
#29503 |
Stoke: 49 |
|
En gång kändes det som en mygga satt på min panna, haja! Då försökte jag döda myggan, men den stack, haja! Det fanns ingen mygga kvar? Jag slog mig själv med handflatan.. sedan dess kallar jag min panna för handflatan, eller bara flatan. /JB
|
|
|
|
|
#29509 |
Stoke: 1 |
Johan
|
En gång, när jag var på läger, så ramlade en av lärarna på en kaktus! OCH fick stickor över hela sig, så då kallade vi henne för Kaktus!! Fatta, KAKTUS!!! 
|
|
|
|
|
#29511 |
Stoke: 2 |
|
En gång när jag satt hemma i lägenheten, så hände ingenting!
INGENTING!!!!  Har fortfarande inte kommit över det...
|
|
|
|
|
#29513 |
Stoke: 1 |
Johan
|
Castorn skrev:
En gång när jag satt hemma i lägenheten, så hände ingenting!
INGENTING!!!! Har fortfarande inte kommit över det...
hahahahahahaha
|
|
|
|
|
#29522 |
|
en kompis sa till mig att nu kan vi gå surfa. Jag sa nej - jag redan surfat en gång det här året - det räcker .....
|
|
|
|
|
#29523 |
Remo
|
En gång satt jag och surfade på nätet. Så surfade jag rakt in på Surfsverige och då blev jag sittande utan att det egentligen gav mig så mycket 
|
|
|
|
|
#29531 |
Stoke: -10 |
|
Utan att ha några som helst mandat för det så utnämner jag härmed denna tråd till den roligaste på Surfsverige.

|
|
|
|
|
#29544 |
|
alex el gordo skrev:
Utan att ha några som helst mandat för det så utnämner jag härmed denna tråd till den roligaste på Surfsverige.
right behind you! Hillarious, dog av garv på jobbet igår, FATTA JAG DOG AV GARV!!! 
|
|
|
|
|
#29626 |
|
 absolut roligaste
|
|
|
|
|
#29794 |
|
Kman skrev:
Kalle2 skrev:
kan vi klargöra: både du och brädan låg på sanden? det var alltså inte så att ni var i närheten av sanden?
Ja både jag och brädan låg på sanden
|
|
|
|
|
#29795 |
|
|
|
|
|
#29796 |
Kman
|
Kalle2 skrev:
Kman skrev:
Kalle2 skrev:
Ja både jag och brädan låg på sanden
äh men fy fan. hur mår du idag?
|
|
|
|
|
#31327 |
Svar: krasha på stranden 17 år, 1 månad sen |
|
En gång när jag gick ut till min cykel på gatan där den stod och skulle ta den för att cykla så VAD fick jag se!? Jo att bakdäcket var totalpaff! Punka järnet, inte en luftmolekyl var kvar i slangjäveln.
Jag pumpade senare däcket vid en servicestation. Däcket fylldes men inte så det blev jättehårt, men ganska bra. Jag skruvade på den lilla söta svarta korken. Och cyklade iväg. 5 timmar senare var däcket lika platt som tidigare. Då insåg jag att det pös!
Det var alltså hål i det! Men jag såg aldrig själva hålet, bara effekterna av det!

|
|
|
|
|
#31329 |
Stoke: 11 |
|
sverre skrev:
En gång när jag gick ut till min cykel på gatan där den stod och skulle ta den för att cykla så VAD fick jag se!? Jo att bakdäcket var totalpaff! Punka järnet, inte en luftmolekyl var kvar i slangjäveln.
Jag pumpade senare däcket vid en servicestation. Däcket fylldes men inte så det blev jättehårt, men ganska bra. Jag skruvade på den lilla söta svarta korken. Och cyklade iväg. 5 timmar senare var däcket lika platt som tidigare. Då insåg jag att det pös!
Det var alltså hål i det! Men jag såg aldrig själva hålet, bara effekterna av det!

haha... 
|
|
|
|
|
#31477 |
Stoke: -1 |
ådén
|
En gång lagade jag ett däck men det funkade inte, nu måste man pumpa hela tiden...
|
|
|
|
|
#31480 |
|
|
|
|
|
#31481 |
|
|
|
|
|
#31482 |
|
sverre skrev:
Min Barbaradocka har tre hål så jag måste pumpa som faaaan hela tiden!!!

|
|
|
|
|
#31591 |
Stoke: -13 |
|
hänt precis:
nu när jag försökte gå in på en internet sida fick jag följande felmeddelande: "Servern hittades inte"

|
|
|
|
|
#31592 |
Stoke: -13 |
|
och nu särskrev jag precis

|
|
|
|
|
#31643 |
|
EN GÅNG NÄR JAG SKULLE GÅ Å BARA HANDLA EN MJÖLK OCH NÅGRA FIKON SÅ VAR JAG SÅ HUNGRIG SÅ DET SLUTADE MED ATT JAG KOM UT UR AFFÄREN MED EN NYGRILLAD KYCKLING, POTATISSALLAD, FOLKÖL, 2 KEXCHOKLAD FÖR OMEDELBAR FÖRTÄRING SAMT EN KASSE I PLAST ATT LÄGGA ALLT I!
VÄL HEMMA UNDRADE JAG HUR FAN DET HÄR GICK TILL, OCH TRÄFFADE EN TYST ÖVERRENSKOMMELSE MED MIG SJÄLV ATT BARA HANDLA MÄTT I FORTSÄTTNINGEN
|
|
|
|
|
#31650 |
Stoke: 68 |
|
en gång när jag surfade..surfade jag rakt på torr sten..nej flera gånger faktiskt..och rev alla 3 fenor rakt av brädan och sedan blev spolad över stenen och gjorde illa mig
|
|
|
|
|
#31815 |
|
Häromdan köpte jag en stor plopp, jag hade blivit sugen efter allt plopp prat. Den var så god att jag åt upp hela på en gång FATTA HELA JÄVLA CHOKLADKAKAN SLANK ner i ett enda stort NAFS!

|
|
|
|
|