Facebook data

1
Surfbuss WV reservdelar
#27356 Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Har en wv buss från 1970 undrar om det är någon som har delar som ligger som ni inte använder så hör gärna av er [img]

Logga in för att svara
#27376 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

naaae våran (OOPS, din är det ju faktiskt ) fina lilla buss måste bli frisk!

kom igen folket, skänk till dom trasiga!

Logga in för att svara
#27384 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

vad är det som pajjat?

Logga in för att svara
#27386 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tyreso_soulsurfer skrev:
vad är det som pajjat?

Den här :

Logga in för att svara
#27389 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Det behövs nya lykthus bland annat ladningsrelä (generator) framblinkers för en modell 70 somsitter i underkant m.m. jag skriver in mer alteftersom jag kommer på vad som behövs. Jag måste besiktiga bussen till somaren, och går den inte igenom så kan jag inte skjutsa mina surfkompisar med Bettan till vårt bryt. Tack på förhand alla surfare där ute!

Logga in för att svara
#27401 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna.

Logga in för att svara
#27402 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

jocke skrev:
Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna. låter sojligt - jag hade en '65 i '68 Glory Days as they call it ... snyfftt!

Logga in för att svara
#27406 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

jocke skrev:
Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna.

Låter kanon Demonteras? Vad hade du tänkt göra med delarna? Är det långt för mig att åka ifall du har delar som passar min buss? Min buss har fel front också.. Hör gjärna av dig om hur vart när.. Ha det gött MVH Björn

Logga in för att svara
#27491 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Delarna ska krängas på blocket.Till våren.Satte in en anonns i höstas.Det ringde en massa typer.Men eftersom det blev snö,kalt och vinter så ville jag inte ligga under bilen och demontera.Men intresse verkar finnas.Allt utom motorn finns kvar.

Logga in för att svara
#27569 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Anja
graphgraph

Hej

På denna hëmsida er de väldigt flinka til at hjälpe. De båda sælger och bytter, eller om du har någon frågor, svarer de snabbt. (om du forstår dansk - selvfølgelig

www.t3nettet.dk/index.php

Logga in för att svara
#27572 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Anja skrev:
Hej

På denna hëmsida er de väldigt flinka til at hjälpe. De båda sælger och bytter, eller om du har någon frågor, svarer de snabbt. (om du forstår dansk - selvfølgelig

Om nån inte förstår danska så översätter jag : "På denna hemsida har de väldiga flinka fingrar, det kan inte hjälpas. De både seglar och har hytter, på frågor svarar dem snabbt. ( Om du förstår danska, keligt sälföl)

Logga in för att svara
#27694 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Anja skrev:
Hej

Jo toppensida är det allt! Och jag försöker att hålla det Danska arvet jag har vid liv, Farmor och Farfar var båda från Danmark. Är det någon på andra sida sundet som har delar till min surfbuss så hör bara av er. Tack på förhand..

Logga in för att svara
#27695 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Anja skrev:
Hej

Jo toppensida är det allt! Och jag försöker att hålla det Danska arvet jag har vid liv, Farmor och Farfar var båda från Danmark. Är det någon på andra sida sundet som har delar till min surfbuss så hör bara av er. Tack på förhand..

Logga in för att svara
#27696 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Anja skrev:
Hej

Ok du menar på sidan du länkade till! Tyvär så är min buss för gammal den är en T2 från 1970.Men tack ändå..

Logga in för att svara
#27735 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

oso78
Jag har också en gammal -68 som jag ska plocka delar från (till min ombyggda -66a). Lykthur mfl generation-2-specifika delar har jag dock ingen nytta av.

jocke
Hur ser bakvagnen ut på din -68a. Jag behöver bromstrummor, skyddsplåtar, axlar, drivaxlar och lite annat krafs från 68-71. Kanske ditt är fräschare än mitt?

Jesper B
0733-169000

Logga in för att svara
#27780 Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

oso1978
graphgraph

Jesper B skrev:
oso78
Jag har också en gammal -68 som jag ska plocka delar från (till min ombyggda -66a). Lykthur mfl generation-2-specifika delar har jag dock ingen nytta av.

jocke
Hur ser bakvagnen ut på din -68a. Jag behöver bromstrummor, skyddsplåtar, axlar, drivaxlar och lite annat krafs från 68-71. Kanske ditt är fräschare än mitt?

Jesper B
0733-169000

Tack det låter fint, jag skall försöka att ringa i morgon! Jag kom på att mina dörrar e fel det skall vara så att man kan öppna de små sidorutorna på min, men det är nog dörrar från en75a på min.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!