|
#27356 |
Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Har en wv buss från 1970 undrar om det är någon som har delar som ligger som ni inte använder så hör gärna av er  [img]
|
|
|
|
|
#27376 |
Svar: Surfbuss WV reservdelar 17 år, 3 månader sen |
Kat
|
naaae våran (OOPS, din är det ju faktiskt  ) fina lilla buss måste bli frisk!
kom igen folket, skänk till dom trasiga! 
|
|
|
|
|
#27384 |
Stoke: -18 |
|
|
|
|
|
#27386 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#27389 |
|
Det behövs nya lykthus bland annat ladningsrelä (generator) framblinkers för en modell 70 somsitter i underkant m.m. jag skriver in mer alteftersom jag kommer på vad som behövs. Jag måste besiktiga bussen till somaren, och går den inte igenom så kan jag inte skjutsa mina surfkompisar med Bettan till vårt bryt.  Tack på förhand alla surfare där ute!
|
|
|
|
|
#27401 |
Stoke: 143 |
|
Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna.
|
|
|
|
|
#27402 |
Stoke: 28 |
|
jocke skrev:
Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna. låter sojligt - jag hade en '65 i '68 Glory Days as they call it ... snyfftt!
|
|
|
|
|
#27406 |
|
jocke skrev:
Jag har en 68 som ska demonteras på delar till sommaren.Likadan som din förutom baklyserna.
Låter kanon Demonteras? Vad hade du tänkt göra med delarna? Är det långt för mig att åka ifall du har delar som passar min buss?  Min buss har fel front också.. Hör gjärna av dig om hur vart när..  Ha det gött MVH Björn
|
|
|
|
|
#27491 |
Stoke: 143 |
|
Delarna ska krängas på blocket.Till våren.Satte in en anonns i höstas.Det ringde en massa typer.Men eftersom det blev snö,kalt och vinter så ville jag inte ligga under bilen och demontera.Men intresse verkar finnas.Allt utom motorn finns kvar. 
|
|
|
|
|
#27569 |
Anja
|
Hej
På denna hëmsida er de väldigt flinka til at hjälpe. De båda sælger och bytter, eller om du har någon frågor, svarer de snabbt. (om du forstår dansk - selvfølgelig
www.t3nettet.dk/index.php
|
|
|
|
|
#27572 |
Stoke: -234 |
|
Anja skrev:
Hej
På denna hëmsida er de väldigt flinka til at hjälpe. De båda sælger och bytter, eller om du har någon frågor, svarer de snabbt. (om du forstår dansk - selvfølgelig 
Om nån inte förstår danska så översätter jag : "På denna hemsida har de väldiga flinka fingrar, det kan inte hjälpas. De både seglar och har hytter, på frågor svarar dem snabbt. ( Om du förstår danska, keligt sälföl)
|
|
|
|
|
#27694 |
|
|
|
|
|
#27695 |
|
|
|
|
|
#27696 |
|
Anja skrev:
Hej
Ok du menar på sidan du länkade till! Tyvär så är min buss för gammal den är en T2 från 1970.Men tack ändå..
|
|
|
|
|
#27735 |
Stoke: 49 |
|
oso78
Jag har också en gammal -68 som jag ska plocka delar från (till min ombyggda -66a). Lykthur mfl generation-2-specifika delar har jag dock ingen nytta av.
jocke
Hur ser bakvagnen ut på din -68a. Jag behöver bromstrummor, skyddsplåtar, axlar, drivaxlar och lite annat krafs från 68-71. Kanske ditt är fräschare än mitt?
Jesper B
0733-169000
|
|
|
|
|
#27780 |
|
Jesper B skrev:
oso78
Jag har också en gammal -68 som jag ska plocka delar från (till min ombyggda -66a). Lykthur mfl generation-2-specifika delar har jag dock ingen nytta av.
jocke
Hur ser bakvagnen ut på din -68a. Jag behöver bromstrummor, skyddsplåtar, axlar, drivaxlar och lite annat krafs från 68-71. Kanske ditt är fräschare än mitt?
Jesper B
0733-169000
Tack det låter fint, jag skall försöka att ringa i morgon! Jag kom på att mina dörrar e fel det skall vara så att man kan öppna de små sidorutorna på min, men det är nog dörrar från en75a på min.
|
|
|
|
|