Facebook data

1
Kan man surfa på Kreta
#24745 Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

Någon som vet om man kan surfa på Kreta?

Logga in för att svara
#24842 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

bumpar den här. kreta måste ju vara en av världens svensktätaste öar. så någon surfare borde väl ha varit där?

Logga in för att svara
#24848 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

i och med att det ligger i medelhavet så är kanske inte surfet e så consistent!?
att man kan surfa råder ingen tvivel om, men hur ofta?

Logga in för att svara
#24849 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Logga in för att svara
#24855 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

ang att det är medelhavet så jämförde jag storleken på detta med östersjön och tänkte att kan man surfa på torö måste man väl kunna surfa på kreta...

min morsa funderar på att köpa hus där så det skulle ju vara meganice om det funkar bra att surfa...

tack för den braiga länken!!

Logga in för att svara
#24864 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Adam skrev:
Någon som vet om man kan surfa på Kreta?

ja du kan surfa på kreta. jag surfade där 99. jag önskar att jag hade mer info än så men det har jag inte tyvärr för vi var på en veckas sup-skallen-i-bitar-resa och hade jag inte haft foton så hade jag inte ens vetat att jag hade vart där. dom vågorna vi hittade var rätt små men det var inte på "rätt" sida av ön så det finns garanterat bättre än vad vi fick. går det att surf i sverige så går det garanterat att surfa på kreta.

Logga in för att svara
#24870 Svar: Kan man surfa på Kreta 17 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

man kan inte surfa i sverige väll? man har bara brädor på bilen o åker runt,,,

Logga in för att svara
#36293 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

nu är jag tillbaka från kreta och vågorna såg faktiskt riktigt schyssta ut trots att vi var på nordsidan. hade ingen bräda med mig men alla som vill vara helt ensamma surfare på milslånga stränder med kristallklart turkost vatten borde dra dit och testa...

Logga in för att svara
#36298 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Adam skrev:
nu är jag tillbaka från kreta och vågorna såg faktiskt riktigt schyssta ut trots att vi var på nordsidan. hade ingen bräda med mig men alla som vill vara helt ensamma surfare på milslånga stränder med kristallklart turkost vatten borde dra dit och testa...

Du vet inte vad du pratar om, Bullshit!

Logga in för att svara
#36312 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

sverre skrev:
Adam skrev:

antog att jag inte behövde tydliggöra att vågorna såg bättre ut än jag väntat mig men att det självklart inte är världens bästa vågor. din bästa surfdag i sverige kan nog liknas vid en bajskorv om förusättningarna på kreta i en jämförelse symboliseras av en jordgubbstårta.

<- du när du klämmer ut den svenska bajskroven som gör dig till en sådan vågconnoisseur

Logga in för att svara
#36323 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Adam skrev:
sverre skrev:
Adam skrev:

antog att jag inte behövde tydliggöra att vågorna såg bättre ut än jag väntat mig men att det självklart inte är världens bästa vågor. din bästa surfdag i sverige kan nog liknas vid en bajskorv om förusättningarna på kreta i en jämförelse symboliseras av en jordgubbstårta.

<- du när du klämmer ut den svenska bajskroven som gör dig till en sådan vågconnoisseur

Bajskorv? Nu ar jag fullstandigt forvirrad. Har de avloppen rakt ut i vattnet pa Kreta?

Logga in för att svara
#36324 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Få morsan att köpa ett hus i Portugal istället så slipper du fundera

Logga in för att svara
#36331 Svar: Kan man surfa på Kreta 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Adam
graphgraph

Qanik skrev:
Få morsan att köpa ett hus i Portugal istället så slipper du fundera

ja det skulle ju vara nice men hon verkar inte vilj prioritera vågor så dit får jag nog åka utan gratisboende. hur som helst tyckte jag kretavågorna såg helt ok ut om man ändå råkar vara där. Betyder så klart inte att det är någon drömdestination för en hardcore surfresa. jag kanske bidde onödigt irriterad på "bajsmannen" ovan men jag tyckte det kändes lite konstigt om någon som surfar i sverige beklagar sig över medelhavets vågor...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!