|
#23526 |
vi e röööööde 17 år, 5 månader sen |
Stoke: 6 |
Kman
|
vi e viiiide! en flygande fyllerapport från helsingör från mig, alby-jugge och k.k. alla som råkar befinna sig på denna sida sundet vill vi se på APES IQs spelning ikväll. salut och hoppas alla därute har en alkoholfylld helg. (fyll gärna på denna tråd med diverse fyllhistorier)
|
|
|
|
|
#23528 |
Svar: vi e röööööde 17 år, 5 månader sen |
Stoke: -10 |
|
Dricka alkohol?? Absolut inte! Jag stretchar, käkar rotfrukter och inhalerar lavendel för att kunna göra mitt bästa i helgens tävling i Salusand... Not!
|
|
|
|
|
#23530 |
Stoke: 28 |
|
OK! ska bara öppna boxen :först!! 
|
|
|
|
|
#23533 |
Stoke: 6 |
Kman
|
äh fan får fylla på den här tråden själv känner jag, har sen förra inlägget dragit i mig betydligt mer och frågan är : NÄR FAN DRAR VI? fan ere för nykterister ädrute, kom igen nu för fan det e fredag och på fredagar så super vi svenskar hejdlöst eller hur?
(ok det här kan inte hållas emot mig eftersom jag e full, ok?)
kör ett spontant låttips STONE SOUR med LÅTEN 30/30-150
|
|
|
|
|
#23534 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
dito. Finlandsbåt med J:son Lind. Kan det bli bättre?
|
|
|
|
|
#23543 |
Stoke: 4 |
Lee
|
Well beer, we've had some great times.
When I was seventeen,
I drank some very good beer,
I drank some very good beer I purchased with a fake ID,
My name was Brian McGee,
I stayed up listening to Queen,
When I was seventeen.
|
|
|
|
|
#23562 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Tiroler Abend i Uppsala med tüschk öl, bratwürst, adfelstrudel och ompa pompa musik. Står i kön och märker att ölen jag drack tidigare gör sig påmind. Jag står innanför ett kravalstägsel och måste ta mig ut för situationen börjar bli ohållbar. Klättrar över, når toppen och halkar. Landar med huvet före och lyckas precis ta emot mig med händerna. Hela kön står och stirrar på mig. Jag stuakr en hand och blödar ner ett par jeans. Bara att gå hem och slicka sina sår. Bra kväll. Köade i 1,5 h och kom inte ens in på lokalen...
|
|
|
|
|
#23567 |
Stoke: 20 |
|
Skönt, äntligen en tråd tillägnad fyllon! Undrar om man ska bli full idag i alla fall? Men vill ju vara pigg inför morgondagens surf...
|
|
|
|
|
#23575 |
Stoke: -10 |
|
Men hallå eller! Ni snackar dricka sig packad på en fredag och sedan skryta om det. Ha! Säger jag, som är tillbaka in i dimman efter att ha bestämt att det är roligare än att sitt i bil typ 15 timmar ToR till Salusand... Gossarna får nog bra surf men vid min ålder tål inte röven så mycket nötning, levern däremot... nej inte den heller. Surfing och alkoholism går som handen i handsken. Gött! Rakt ner i fördärvet bara. Tur att det är Yoga på söndag.
|
|
|
|
|
#23595 |
|
Endast tomten är vaken... 
|
|
|
|
|
#23597 |
|
|
|
|
|
#23598 |
|
Cynismen är ologisk:laugh: 
|
|
|
|
|
#23599 |
|
|
|
|
|
#23600 |
Stoke: 4 |
ATA
|
HAAAAAAHAAAAAA!!! K-man är ett fyllooooooo!!!!
|
|
|
|
|