Facebook data

1
4wayfinsystem
#20079 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Är det nån som säljer dessa i Sverige??

www.4wfs.com/

/Mat

Logga in för att svara
#20082 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 4

Nick
graphgraph

Är det bara själva fenan du är ute efter så "kanske" jag kan fixa sådana, men dem passar ju inte i vilken bräda somhelst, jag kör själv på sådana fenor,,

Logga in för att svara
#20084 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Grymt bra fensystem. Har haft det i två brädor varav den ena är knäckt.

Är du ute efter fenor kan jag nog avvara ett set. Jag är nog i Mölle i helgen, hör av dig om du vill ha hjälp.

Logga in för att svara
#20096 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Har köpt en ny bräda och den levereras med de där svarta fenor i plast. Vill gärna byta dom. Erik, Nick... Tack om ni kan skicka mail direkt till mig med bilder på fenorna, ref. och vad de kostar.
info[a]alohaphoto.nu

Kan tyvärr inte vara med i Mölle i helgen

Tack för hjälpen

/Mat

Logga in för att svara
#20110 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Tjena Mat,

Jag använder 4wfs på mina brädor (Bluebottle surfboards). Tyvärr har jag bara 4A och 4K hemma för tillfället och dessutom i standard composite (svart plast), men har precis begärt en offert på 4A, 4K och 4A5 i polished glass, samt 4X-8 i sandshark ultra och standard composite. Om du vill kan jag ta in ett extra set till dig. Jag skall ändå skicka upp ett gäng fenor till Varberg tillsammans med en Bluebottle demobräda (surf/kite) så då kan du spara in på frakten och dessutom få testa en schysst bräda .

/Jonas

Logga in för att svara
#20116 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Kul att höra från dig Jonas! What's up i Portugal???

Tack för svaret ang. fenorna. Det gäller faktiskt en kitewavebräda (se min blog på www.alohaphoto.nu) och Mårten som importerar brädorna från SA kommer oxo att få hem (om lite mer än en månad) flera fenor (polished glass). Tänkte bara kolla om det fanns redan några här i Sverige så att jag kunde slippa vänta

/Mat

Logga in för att svara
#20134 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Här är fullt upp. Håller på och bygger för fullt i svärfars garage för att få in shapemaskin, datorer, fläktar, belysning, mm. Om ytterligare någon månad hoppas jag kunna slå upp portarna till Portugals minsta, men mest avancerade, brädfabrik . Just nu är det offshore och fina vågor vilket naturligtvis bromsar arbetet något. Dessutom sitter maskindelarna fast i tullen.

Jag misstänkte att det var en Xelerator du skaffat. De verkar grymma. 4wfs är ju extra bra på en kitevågis då man kan sätta fenorna rakt fram när man kitar och vinkla in dem när man surfar. Visserligen är väl Epicen för liten för att surfas. Den som jag skickar till Varberg är i princip min standardfish 5'10" x 20" x 2 1/4" men byggd i Epoxy/S-glas och med pluggar för stroppar. Jag har själv kört en sådan under hela sommaren och den funkar utmärkt både för surf och kite.

/Jonas

Logga in för att svara
#20142 Svar: 4wayfinsystem 17 år, 7 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Låter riktigt bra allt detta! hoppas kunna hälsa på nåsta vår eller sommar!!!!! Xelerator är verkligen är kanon bräda, blev sjuk imponerad när jag testade den sist i Varberg. Var tvungen att skaffa mig en. Men blir spännande också att testa din fish...

Hörs

/Mat

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!