Facebook data

1
50 träd planterade av Sverigesurfare!
#17573 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Efter artikeln här på surfsverige så dök det upp en massa vänliga surfare som bidrog till trädplanteringsprojektet tillsammans med nord surfbrädor och IM. Idag har vi planeterat 50 träd tillsammans. Stort tack till alla därute som tog sig tid, avsatte lite finanser och hjälpte oss nå delmålet på 50 träd så pass fort.

Off-shore till er alla!

Logga in för att svara
#17577 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Fett! Snart kommer markanden svämma över av billiga stringers!

Logga in för att svara
#17585 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Ja! Stringers till folket!

Logga in för att svara
#17588 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Bildbevis på trädplantaget?

Hur mycket har träden vuxit sen de planterades? Är det något träd som växer extra bra, eller något som inte riktigt verkar trivas?

Mvh Sverre

Logga in för att svara
#17590 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Jag lovar att döpa ett träd efter dig Sverre (om du bidrar till insamlingen så klart) som vi kan följa x-tra noga och ge x-tra mycket uppmärksamhet och kärlek.

Logga in för att svara
#17594 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bara en fråga till som jag måste få svar på innan jag kan fatta ett avgörande beslut i ämnet: Vilken trädsort är det?

Man vill ju liksom inte skicka pengar för en granjävel...

Logga in för att svara
#17614 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Granjävel? Utveckla!!!

Det är lite blandat inkl äppelträd så att det även blir lite frukt på köpet.

Logga in för att svara
#17637 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

adisgladis skrev:
Granjävel? Utveckla!!!
.

ja asså, granjävlarna är ju inte direkt utrotningshotade. Det är värre med Bok tror jag. Äppleträd är bra.

Logga in för att svara
#17644 Svar: 50 träd planterade av Sverigesurfare! 17 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ett redwood trad da?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!