Facebook data

1
Annonsen med boende på lanzarote?
#15423 Annonsen med boende på lanzarote? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Hannes
graphgraph

Hej
Var inne på surfmarknaden här för några veckor sedan och såg en annons om boende på lanzarote.
Det var några killar som hyrde ut ett rum i sin lägenhet eller liknande tror jag, iaf det verkade riktigt schysst, men nu när jag skulle kolla in annonsen var den borta.
Är det någon som kommer ihåg annonsen och kanske kan hjälpa mig at få kontakt med dem?
Tack på förhand!
/Hannes

Logga in för att svara
#15426 Svar: Annonsen med boende på lanzarote? 17 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Var det den här du menade?

Caleta de Famara
Hello!
Jag kommer spendera 22-30 maj i Famara, Lanzarote och söker nu någon/några som vill dela en lägenhet under denna tiden.

Lägenheten är stor och rymmer minst 3 pers. Kostnad för en vecka är € 265 som vi delar på något smart vis. Hör av er!

Peace
Karolina

Logga in för att svara
#15439 Svar: Annonsen med boende på lanzarote? 17 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

om du menar swingkids o pelles villa villerkulla eller vad det hette så e det bara ta kontakt me swingkid på detta forum eller nordsurf... han går under namnet swingkid på båda tror jag!?

Logga in för att svara
#15443 Svar: Annonsen med boende på lanzarote? 17 år, 11 månader sen Stoke: 5

Pelle Blanco
graphgraph

Vi har boende på Fuerteventura.Verkar som annonsen har försvunnit igen!!Men kolla då istället på Nordsurf.com under surfcamps..

Logga in för att svara
#15451 Svar: Annonsen med boende på lanzarote? 17 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Pelle Blanco skrev:
Vi har boende på Fuerteventura.Verkar som annonsen har försvunnit igen!!Men kolla då istället på Nordsurf.com under surfcamps..

Pelle, annonser ligger uppe i två veckor om man inte förlänger tiden genom att klicka på länken i det mail man får vid publiceringen.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!