Facebook data

1
Surfskola Varberg
#11505 Surfskola Varberg 18 år sen Stoke: 0

Ylvan
graphgraph

Är det värt det? Jag tänkte dra med mig några vänner till kursen i Varberg. Egentligen mest för att jag inte äger en våtdräkt eller bräda och jag har inte alls råd att köpa något av det och för att jag inte känner en enda prick som någonsin stått på en surfingbräda. Dessutom har jag aldrig testat surfa i Sverige och ja... Men är det en bra kurs? Någon som vet? Har varit där? Det blir ju en bit att åka, så det vore ju tråkigt om det blev ett antiklimax.

Logga in för att svara
#11508 Svar: Surfskola Varberg 18 år sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Hej Ylvan. jag har bara hört goda saker om skolan i varberg, om du tänker på den som surfersparadise har. dom har två stycken duktiga instruktörer, jag känner bara till Rodrigo men han e en super skön snubbe som säkert kan hjälpa dig/er. Annars får du ta dig en tur till ystad den 10 maj om du vill ha hjälp, vi sticker ner ett gäng med både tjejer och killar den 10maj och stannar till den 13/14 maj. Lycka till

Logga in för att svara
#11509 Svar: Surfskola Varberg 18 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag känner den andre instruktören, Tony, väldigt duktig och erfaren surfare, dessutom en av de mest ödmjuka människor jag mött. Svårigheten med att lära sig surfa i Sverige, är att det inte är så vågsäkert.

Logga in för att svara
#11525 Svar: Surfskola Varberg 18 år sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Jag har surfat med Tony och Eduardo sedan mitten av 90 talet och kan lätt säga att de är några av sveriges bästa och mest trevligaste surfare. De har mkt erfarenheter och är bra på att lära ut..... De jobbar på Surfers Paradise surfskola..
Lycka till!!

Logga in för att svara
#11543 Svar: Surfskola Varberg 18 år sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Givetvis menade jag eduardo. Rodrigo jobbar på ett annat ställe:silly:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!