Facebook data

1
Rädda Mölle!
#113015 Rädda Mölle! 4 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Vi i Skånes Vågsurfare behöver fler betalande medlemmar IDAG !! Vi kämpar som David mot Goliat " Höganäs kommun" med att rädda surfingen i Mölle.
Så snälla bara gör det NU direkt ! Hjälp oss ! Säg till alla du känner ,din mamma syster bror granne alla du känner och inte känner !! 10 kr är inte mycket men det kan göra all skillnad i världen om vi ska kunna vinna i en domstol. Vi behöver 33 st nya medlemmar idag ! allt du behöver göra för att bli medlem är

Swisha 10 eller 50kr till nr 1235007463 tillsammans med ditt namn och din e-mailadress. Har du inte en e-mailadress går det bra med en bostadsadress.

Logga in för att svara
#113104 Svar: Rädda Mölle! 4 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Hur gick det med detta?

Jag tyckte det var synd att Redax postade bort detta inlägg med över 70 uppdateringar av äldre inlägg när det väl kom ett aktuellt av dig som handlade om något viktigt.

Men kanske var det mitt fel att forumet inte används som förut.

Logga in för att svara
#113105 Svar: Rädda Mölle! 4 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Det var inte jag, det var spam.

Logga in för att svara
#113110 Svar: Rädda Mölle! 3 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Säg till om ni vill ha min hjälp angående badbryggan. Någon slags kampanj borde väl gå att skapa det finns ju en extrem stor miljörörelse i Sverige som säkert hakar på om de blir inbjudna. Och frilutfslivsrörelsen är oxå stor speciellt nu under Friluftslivets år 2021.

Jag såg förresten att en av mina linkedinvänner känner den dära statsmiljöchefen med exploation i sinnet.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#113111 Svar: Rädda Mölle! 3 år, 9 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Logga in för att svara
#113112 Svar: Rädda Mölle! 3 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Tack för informationen!

Jag har delat namninsamling på linkedin och twittrat och retweetat lite av det som media och myndigheterna lagt ut. Det är väldigt få som gjort det fastän att Twitter används av typ alla mediakanaler och folk som e intresserad av påverkansarbete har ett konto där.

Ett tips är att de som inte deltar i Paddle outen kan twittra eller andra sociala medier en viss bestämd tid den dagen och kanske skapa en trend på twitter och de övriga ställena. Viktigt att använd rätt # så att det syns för rätt målgrupp och att alla har samma budskap.

Logga in för att svara
#113113 Om renoveringen av badbryggan i Mölle 3 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Hur mycket information är relevant av det som sägs av dem som medverkar i denna video från Höganäs kommun? Utelämnar de någon relevant information jämfört med det SVS överklagat om? När videon spelades in verkar det vara lågvatten.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!