Facebook data

1
Slit å släng foamie för svenska sommarvågar?
#112759 Slit å släng foamie för svenska sommarvågar? 5 år, 2 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Funderar på en kort foamboard att ha i bilen när jag kuskar runt i sommar.

Nån med en jävla massa flyt men som inte tar för mkt plats så man inte behöver ha den på taket (max 7'6 eller så).

Spelar det nån roll vad för crap man köper? Om ja, vad isf?

www.decathlon.se/C-1549405-surfbrador
surfers.se/vagsurfing/surfbrador/softboards/
www.boardclub.se/sv/vagsurf/surfboards/softboards/

Logga in för att svara
#112765 Svar: Slit å släng foamie för svenska sommarvågar? 5 år, 1 månad sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Se till att köpa en bra så du kan ha den ett tag. Kollade på en polares från Decathlon, lilla modellen, den såg riktigt skön ut och jag ångrar att jag inte köpte en sån istället för min Surftech 5,4":a. Jag kör en del softtop, då jag är på ett jävligt stenigt bryt ibland och inte vill paja finbrädan.

Leta efter en styv bräda med "riktiga" fenor (som Decathlons, t.ex.). Sladdriga brädor suger glädje!

Har även en gammal A-Baybräda som är helt OK, även om den är lite slapp.

Grejen med softie är att varje session blir till en lek, och det är på något sätt kärnan i det hela, när allt kommer omkring.

Logga in för att svara
#112766 Svar: Slit å släng foamie för svenska sommarvågar? 5 år, 1 månad sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Se till att köpa en bra så du kan ha den ett tag. Kollade på en polares från Decathlon, lilla modellen, den såg riktigt skön ut och jag ångrar att jag inte köpte en sån istället för min Surftech 5,4":a. Jag kör en del softtop, då jag är på ett jävligt stenigt bryt ibland och inte vill paja finbrädan.

Leta efter en styv bräda med "riktiga" fenor (som Decathlons, t.ex.). Sladdriga brädor suger glädje!

Har även en gammal A-Baybräda som är helt OK, även om den är lite slapp.

Grejen med softie är att varje session blir till en lek, och det är på något sätt kärnan i det hela, när allt kommer omkring.

Logga in för att svara
#112767 Svar: Slit å släng foamie för svenska sommarvågar? 5 år, 1 månad sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Love me two times...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!