Facebook data

1
Surf som funkar under sommarmånaderna
#112379 Surf som funkar under sommarmånaderna 6 år, 3 månader sen Stoke: 2

eemiljacobsen
Inlägg: 6
graphgraph
offline

Hej,

Jag är student och kommer ha några månader fri från skolan under sommarenmånaderna. är det någon som vet ett ställe där man skulle kunna kombinera jobb och surf?

tack på förhand
emil jacobsen
 
Logga in för att svara
#112380 Svar: Surf som funkar under sommarmånaderna 6 år, 3 månader sen Stoke: 1

Zzzz
Inlägg: 4
graphgraph
offline

Om du vill jobba lite mindre för mat och boende = mer tid i vattnet.. kolla, www.workaway.info
 
Logga in för att svara
#112381 Svar: Surf som funkar under sommarmånaderna 6 år, 3 månader sen Stoke: 2

eemiljacobsen
Inlägg: 6
graphgraph
offline

tack för det! men jag tror jag tänkte mer på vågar som Funkar under sommaren, gärna bättre men Funkar de flesta dagar i veckan. Boende och jobb kan jag nog fixa själv!! hur är norge sommartid? TACK!!
 
Logga in för att svara
#112382 Svar: Surf som funkar under sommarmånaderna 6 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
Inlägg: 2399
graphgraph
offline
Donerat Brons

Nej nej vår sommar vill du vara på södra halvklotet . Det är vinterstormarna som ger surf. Norsk surf suger på sommarn.
 
Logga in för att svara
#112383 Svar: Surf som funkar under sommarmånaderna 6 år, 3 månader sen Stoke: 1

Zzzz
Inlägg: 4
graphgraph
offline

Du har ju en hel del att välja på beroende på va du e för person. Vågor finns ju typ längs hela atlantkusten sommartid från crozon till sagres. Kolla algarve om du har bil. Fint som snus
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!