Facebook data

1
Lite Toröbilder från den 30e Januari
#111026 Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 3

twinzer
graphgraph

Logga in för att svara
#111031 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 6

Thefonz
graphgraph

Najs!

Logga in för att svara
#111032 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 4

linnjonson
graphgraph

Grym bild!

Logga in för att svara
#111063 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Fina bilder!

Går det att få några längre åk på Torö? Aldrig provat kallvattensurf och det ser så stökigt och bråkigt ut så jag kan inte påstå att det suger i nån surftarm.

Logga in för att svara
#111065 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Le Birró skrev:
Fina bilder!

Går det att få några längre åk på Torö? Aldrig provat kallvattensurf och det ser så stökigt och bråkigt ut så jag kan inte påstå att det suger i nån surftarm.

Är fortfarande rejält grön som surfare och har bara hunnit med ett par helger på Torö. Men Torö är kanske inte värsta peelern
Dock har jag märkt att om det blåser o vrider upp rätt så kan viken (tror till och med att den kallas för Kärringviken) leverera skapligt långa åk. Nånstans från knä-midjehögt. Funkar perfa om man har långplanka med rejält med volym

Logga in för att svara
#111066 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Le Birró skrev:
Fina bilder!

Nej det suger, stanna hemma!

Logga in för att svara
#111067 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Le Birró skrev:
Fina bilder!

Ja, åk på 100-150 meter är inte ovanliga. De flesta som testar Torö första gången är positivt överraskade.

Logga in för att svara
#111068 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 7 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Redax skrev:
Le Birró skrev:
Fina bilder!

Ja, åk på 100-150 meter är inte ovanliga. De flesta som testar Torö första gången är positivt överraskade.

Alla vet ju att det inte går att surfa i Sverige, Redax. Jag menar, du flyttade väl till Australien?

Ändrat av Kribz
Logga in för att svara
#111074 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 6 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Trodde tjockleken var viktigare än längden?

Eller om det var håligheten?

/JB

Ändrat av Jesper B
Logga in för att svara
#111079 Svar: Lite Toröbilder från den 30e Januari 8 år, 6 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Jag är lite mesig, så jag föredrar långa framför tjocka... Eller vad pratar vi om egentligen?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!