Facebook data

1
Norrbotten?!
#110745 Norrbotten?! 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

northernsoul
graphgraph

Hallå.
Kort och gott. Surf i Norrbotten?
Någon här bör ju sitta på trevliga spots. Seskarö, Frevis och Storön känner jag till och har kollat.
Men kring LÅ och Pite?

Hjälp en fellow norrsurfare att dela stoke.

Logga in för att svara
#110751 Svar: Norrbotten?! 9 år, 6 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Reka reka reka! Det är askul att reka när man inte har några kända spots att dra till. Har man det brukar det ju bli att man (iaf. jag) drar till det som definitivt funkar.

Logga in för att svara
#110758 Svar: Norrbotten?! 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

northernsoul
graphgraph

Kribz skrev:
Reka reka reka! Det är askul att reka när man inte har några kända spots att dra till. Har man det brukar det ju bli att man (iaf. jag) drar till det som definitivt funkar.

Jorå, rekar för fullt! Men det skulle vara kul att veta vilka spots som redan också finns.

Logga in för att svara
#110767 Svar: Norrbotten?! 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

OzzyOskar
graphgraph

e det äns någon idé att reka har inte alla bra spots i sverige typ hittats av folk ? eller finns det många hemliga platser som är bra ? XD

Logga in för att svara
#110791 Svar: Norrbotten?! 9 år, 5 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Jo, det är nog sant.

Logga in för att svara
#110796 Svar: Norrbotten?! 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

lappjäveln
graphgraph

Tjenare! Har kollat runt lite här i höst..var uppe i seskarö när det låg på bra på SV senast men inget som jag tyckte var nåt att hurra för..hoppade inte ens i..tror det är för lite djup däruppe?
Problemet kring Luleå och Piteå är väl alla småöar osv som stoppar swellen..alltså du måste bra långt ut för att få öppet hav..har man en stadig båt så..kanske?
Det finns nåt ställe kring åbyn i v-botten på S-SO,,men om du frågar mej så är salusand mkt bättre..fast långt att köra dock.
Skellefteå har ju iaf ett ställe på nordost som är ok,,bjuröklubb vete fasen men det ska visst va bra det med,,vet ej vilken vind som är bäst..
Sen finns ju Finland också..tror att deras kust är djupare och mindre småtjafs ivägen,,plus att SV är ju vanligaste vindriktningen..
Bor i Antnäs,Luleå själv sen i somras..hör av dej vetjja..drar till salusand (eller Finland)bara prognosen är bra och det råkar vara helg!/Jon

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!