Facebook data

1
Lite surfbilder från Portugal
#110726 Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Var nere i Portugal förra veckan! Här kommer en liten fotobom för er som är intresserade!

alwaysinwater.com/

/Bazmei

Logga in för att svara
#110731 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 4

linnjonson
graphgraph

Nice pics!

Logga in för att svara
#110733 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Tack Fantastiskt land. Måste besökas

Logga in för att svara
#110735 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Nice! Åker själv till Portugal för första gången om en månad, lutar åt att ta sig till Ericeira. Detta gjorde inte suget mindre..

Logga in för att svara
#110736 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Nice. Ericeira är vackert!
Var där i augusti och när jag lämnade tillbaka min bräda var min gamla sköna hyrgubbe vänlig nog att berätta om hur magiskt det kan vara i september och oktober med liten crowd, fortfarande varmt i vattnet och med perfekt glassiga vågor...

Logga in för att svara
#110739 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Le Birró skrev:
Var där i augusti och när jag lämnade tillbaka min bräda var min gamla sköna hyrgubbe vänlig nog att berätta om hur magiskt det kan vara i september och oktober med liten crowd, fortfarande varmt i vattnet och med perfekt glassiga vågor...

Vattnet var fortfarande skönt. Körde med 3/2:or varje dag. Vissa dagar hade gått att köra i shorty när solen låg på. Men tydligen är det skillnad på vad man tycker är skönt. Var en brud som paddlade ut med 5/3:a, huva, handskar och skor

Logga in för att svara
#110740 Svar: Lite surfbilder från Portugal 9 år, 6 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

bazmei skrev:
Le Birró skrev:

Vattnet var fortfarande skönt. Körde med 3/2:or varje dag. Vissa dagar hade gått att köra i shorty när solen låg på. Men tydligen är det skillnad på vad man tycker är skönt. Var en brud som paddlade ut med 5/3:a, huva, handskar och skor

Haha, huva lät som i mesta laget men men... Jag är rätt frussen själv. Hade 3/2 men hade nästan hellre haft 4 + skor (mest för reven vid ribeira). Mina vader krampar lätt när de blir kalla och det blir ett sånt trist antiklimax vid pop up

Googlade Algarve härom dagen men utifrån vad man kan läsa sig till verkar det inte vara kvalité i nivå med Ericiera eller Peniche? Nån som varit där?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!