Facebook data

1
Köpa longboard innan eller under surfweekend?
#110711 Köpa longboard innan eller under surfweekend? 9 år, 6 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Hej!

Efter en sommar med några surftillfällen i Sverige är jag nu fast. Köpte en 7'1 funboard men insåg ganska snabbt att jag vill ha en longboard med bättre glid istället. Har nu bestämt mig för en surfweekend i antingen Portugal eller Biarritz under november. Undrar därför hur pass priserna skiljer sig? Är det nämnvärt billigare att köpa bräda utomlands eller lika bra att köpa i Sverige så jag hinner försäkra mig om att hitta en bräda?

Är som sagt en nybörjare så blir en bräda med mycket volym. Kikat på klassiska nybörjarbrädor som NSP/Torq, men fåfängan i mig blir samtidigt sugen på en snygg typ Modern Retro.. Tankar kring det?

Budget ca 5000- 6000..

Ha det fint!

Logga in för att svara
#110797 Svar: Köpa longboard innan eller under surfweekend? 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

Limppimp
graphgraph

Hej!

Ska du ner till Portugal eller Biarritz nu i nov? //Linn

Logga in för att svara
#110799 Svar: Köpa longboard innan eller under surfweekend? 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Hej Linn!

Yes, åker till Ericeira nästa vecka, den 13:e. Får hoppas att det bjuder på lite surf och att man inte fryser ihjäl med min 3,5/2,5-dräkt.. Kanske något du har koll på?

Limppimp skrev:
Hej!

Ska du ner till Portugal eller Biarritz nu i nov? //Linn

Ändrat av Pilif
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!