Facebook data

1
Surf 1 Maj och Kristihf, alt. till RyanAir
#110069 Surf 1 Maj och Kristihf, alt. till RyanAir 10 år, 2 månader sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Det verkar som RyanAir har slutat flyga till Biarritz på våren! Fy fanken vad tråkigt. Detta som var min givna surfdestination för långhelgerna under våren.

Jag har en sökning på flygbiljetter Stockholm-Biarritz som jag kollar varje dag. Det handlar om Tors-Sön 1 Maj helgen samt Kristihimmelsfärd.

De senaste åren har jag flugit med RyanAir ner, perfekt flyg, kommer ner lagom till att vara i vattnet vid lunch på torsdagen. De senaste två åren har biljetterna släppts i januari, men nu när det redan är slutet av februari så inser jag att det kanske inte släpps några biljetter Verkar som RyanAir i år börjar flyga till Biarritz först i Juni.

Därför måste jag hitta alternativ till surfresor för 1 Maj och Kristihimmelsfärd. Några tips?
Prioriteringarna är: Direktflyg, flygtider (onsdag kväll, eller tidig torsdag, och sen hem söndag).

Någon som har tips? Har kollat Portugal, men hittar inget klockrent. Annars tänker jag att möjligen något i UK kan vara aktuellt. Vad tror ni?

Logga in för att svara
#110086 Svar: Surf 1 Maj och Kristihf, alt. till RyanAir 10 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Noterade det jag med. Tänkte att det kanske var nåt tillfälligt strul om inte är det ju sjukt trist.

Jag bokade Portugal/Lissabon/Ericeira den helgen. Direktflyg med TAP för ca 5'. Ner onsdag hem söndag. Kul om fler vill haka.

Logga in för att svara
#110096 Svar: Surf 1 Maj och Kristihf, alt. till RyanAir 10 år, 1 månad sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Ja det är tokigt trist! Konstigt också, flygen var ju fulla båda de helgerna de senaste två åren

Logga in för att svara
#110175 Svar: Surf 1 Maj och Kristihf, alt. till RyanAir 10 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Verkar som att de drar igång i sommar. Jag hittar flyg från 4e juni

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!