Facebook data

1
Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :)
#110008 Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hallå i snön!

Snart är säsongen igång igen för Lapoint, Norge och nu försöker jag få ihop sju pers som vill hänga på och surfa en långhelg i maj, avgång Stockholm ons kväll och hemkomst sön natt.

Tjejer, killar, nybörjare, medelbra surfare, proffs (!), hör av er till mig om ni är sugna på lite surf och trevligt häng i Norge

Ändrat av Liinus
Logga in för att svara
#110017 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 0

KarinS
graphgraph

Hej,
Jag är sugen att hänga på!
Har dock ingen egen utrustning, finns det någon möjlighet att hyra på plats?

Logga in för att svara
#110018 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Kanske det kanske...
Inte köra Portugal/Ericeira istället då?

Karin, utrustning ingår: www.lapoint.se/package/surfcamp-norge-roadtrip/

Liinus, pris?

Logga in för att svara
#110031 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hej!

Kul att ni är på! Det blir Norge denna gång i maj då det är jag som kör bussen

Pris för hela resan, boendet och surfkurs m utrustning kostar 3990 kr per person. Om man inte vill ha någon kurs är priset 2990 kr.

Ju snabbare vi fyller bussen desto snabbare kan vi sätta exakt datum i maj

Teaser:

vimeo.com/37521677

Logga in för att svara
#110032 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Jag är riktigt sugen (och förmodligen på) om det blir 13-17 maj. Uppbokad i början och slutet på maj.

Logga in för att svara
#110035 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja det hoppas jag! Vilka fler ska med?

Logga in för att svara
#110038 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Hur många behöver du? Jag har ev en till.

Logga in för att svara
#110041 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Vi har sju platser att fylla, så spread the word så vi kommer iväg till Norge

Logga in för att svara
#110064 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Fler tjejer efterlyses också! Spelar ingen roll om du är nybörjare, det finns vågor för alla nivåer i Norge. Och stora stabila brädor

Logga in för att svara
#110066 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

aakander
graphgraph

Låter ju hur bra som helst! Jag är eventuellt på! beroende på vilken helg det blir

Logga in för att svara
#110067 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

claralinn
graphgraph

KUL! Jag är på också!
Kan inte helgen 9-10 maj men annars när som typ

Logga in för att svara
#110070 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Jag är sugen. Men beror på vilken helg det blir

Logga in för att svara
#110076 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Men braaaaa ! Ska kolla datum och återkommer i veckan.

Logga in för att svara
#110082 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

Sandrini
graphgraph

Jag hade definitivt vart på om jag var hemma då. Hoppas det blir fler tillfällen

Logga in för att svara
#110083 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

Merecki
graphgraph

Är också intresserad men beror på vilken helg det blir

Logga in för att svara
#110105 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Jag tycker vi ska köra 1 Maj helgen, då finns det ju också en gratis röd dag!
Om det blir 1 Maj är jag definitivt på!

Logga in för att svara
#110106 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Jag tycker vi ska köra Kristihimmelsfärdshelgen (13-17/5), då finns det ju också en gratis röd dag!
Samt bonus: mycket varmare i vattnet!
Om det blir Kristihimmelsfärdshelgen är jag definitivt på!

Logga in för att svara
#110107 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hallå allesammans!

Jag inväntar fortfarande svar ang. 13-17 maj, då det verkade som att flera hade möjlighet att hänga med då. Så håll ut, återkommer så snart jag vet

Imorgon börjar touren igen med först ut Snapper, Australien. Dags att drömma sig bort

Logga in för att svara
#110108 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Häng på nu Akabei

Logga in för att svara
#110110 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

Lunamorel
graphgraph

Hej!

Följer garna med, vantar pa slutdatum for att se om jag kan!

Logga in för att svara
#110113 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

aakander
graphgraph

13-17 maj låter grymt!

Logga in för att svara
#110132 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Suuuurfs up!

Nu ar det klart att resan blir av den 13-17 maj, med avgang pa kvallen fr Stockholm.

Jag behover dock veta med sakerhet hur manga vi blir och hur manga som vill ha surfkurs/utan surfkurs. Vi maste vara tillrackligt manga for att det ska ga runt namligen.

Maila mig asap pa lookilooki@hotmail.com

Logga in för att svara
#110135 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Logga in för att svara
#110140 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

claralinn
graphgraph

Niiice! Mailar dig nurå=)

Logga in för att svara
#110159 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Fortfarande några platser kvar att fylla fr Sthlm till Norge 13-17 maj : D

Logga in för att svara
#110184 Svar: Skaka ihop folk för surf i Norge i maj :) 10 år, 1 månad sen Stoke: 0

våg
graphgraph

Jag är på! Om det finns platser kvar . Skickar ett mail.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!