Facebook data

1
Check this
#10853 Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Logga in för att svara
#10854 Svar: Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Thank u....
That is just to sick, the second tube he scores is one of the best Ive ever seen mate, wish i was there...

Logga in för att svara
#10855 Svar: Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

cheers

some unbefuckinglieveble deep and fast barrels and the shape of that very last round one I would have liked to droped into as well.

Logga in för att svara
#10867 Svar: Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Fy fan vad härligt. där skulle man varit:)

Logga in för att svara
#10869 Svar: Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

cederholm Fy fan vad härligt. där skulle man varit

Is your comment linked to my last sentence " that very last round one I would have liked to droped into as well" ?

That will say to that girls ass in the end of the movie?

Logga in för att svara
#10874 Svar: Check this 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

he he...you funny man you....he he:laugh:

Logga in för att svara
#10891 Svar: Check this 18 år sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

Shit, pretty sick waves.
I was in Indo in Juli last year and just arrived to Lombok when I met a mate who had shot some pics of Kalani Chapman, Shane Dorian and a bunch of Hawaiians at Desert Point. Looked just like the loong barrels in this movie. Big, heavy, super long barrels, he said that in just a couple of hours about 15 bords were snapped.

Logga in för att svara
#10893 Svar: Check this 18 år sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

Howz that chicks ass. sweet

Logga in för att svara
#10918 Svar: Check this 18 år sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

var där i maj på desert point. men det var rätt kasst. fick några riktig goa rides med head high/ lowtide. men det funkade inte som det skulle så det tubade bara inne på innsidan bra. efter några timmar ute i vattnet med ganska besviket resultat då det blåste onshore och fanns inget riktigt tryck. pallade jag mig tillbaka till båten och tänkte byta fenor. när samtliga är bort plockade roppar kapten. look, look. och plötsligt börjar solida headhigh + vågor rulla in med riktigt tryck vinden vände på 5 minuter och blåste lätt offshore. två aussis från båten som var kvar tog två första vågorna vilket resulterade i varsin barrel på 5 - 7 sekunder stand up.. jag började skruva tillbaka mina fg-5 inside foil på min 6´7´´ rounded pin och adrenalinet bara pumpade. sätter mig i lilla båten och fran att jag sitter i ekan till att jag kommit har det inte kommit in ett enda set. tänker att jag kommer inte orka mycket eftersom strömmen redan hade tagit ut mig tidigare. men tänkte att nu kommer jag få lite livs barrels. sitter en 45 minuter i vattnet. inte ett set. kommer in inte en våg onshoret börjar hårt och det är bara att besviken ta sig upp ur vattnet. det handlade om 15 minuter max. som det istort sett rullade in perfecta vågor med max 3 minuter mellan setten. var jävligt besviken för detta men såg endå potensialen live.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!