Facebook data

1
Surfcamp i portugal eller marocco i februari
#108406 Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

anni87
graphgraph

Hej!
Är det någon som har några bra tips på surfcamps i Portugal eller Marocco? Jag är ingen nybörjare, men heller inget proffs.. Jag vill åka en vecka någon gång mellan den 15 feb-2 mars, och åker ensam så om det är någon som också går i liknande tankar så hör av er:)

Logga in för att svara
#108409 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

Plumbae
graphgraph

Jag var i Portugal och i Peniche på Peniche surfcamp för några år sedan.
Det var ett perfekt område att bo på surfcamp i med närhet till många bra och varierande spots.
Riktigt bra surfcamp med bra service och hyfsat boende (jag bodde i delat boende men det finns flera andra alternativ). Nu verkar det också som att de har renoverat sedan jag var där.
Det finns flera surfcamps i samma område så det är bara att kolla in vilket som verkar bäst men jag kan rekommendera Peniche Surfcamp.
Lycka till!

Logga in för att svara
#108412 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Rucklo
graphgraph

Hallå

Har ingen koll på camps, däremot har jag en vecka semester att ta ut innan april, och hade tänkt försöka dra iväg någon gång just de datumen du kikar på. Kanske snarare mot slutet av feb. än mitten, men nånting ska det bli. Har ingen reskamrat just för tillfället. Är väl ungefär av samma skill, ingen nybörjare, inget super-pro.

Är man ett gäng skulle man ju kunna hyra en bil och dra runt och bo på olika hostels eller vad som nu finns att få tag på i Portugal också..?

Logga in för att svara
#108413 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

anni87
graphgraph

Hej!