Facebook data

1
Surfcamp i portugal eller marocco i februari
#108406 Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

anni87
graphgraph

Hej!
Är det någon som har några bra tips på surfcamps i Portugal eller Marocco? Jag är ingen nybörjare, men heller inget proffs.. Jag vill åka en vecka någon gång mellan den 15 feb-2 mars, och åker ensam så om det är någon som också går i liknande tankar så hör av er:)

Logga in för att svara
#108409 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

Plumbae
graphgraph

Jag var i Portugal och i Peniche på Peniche surfcamp för några år sedan.
Det var ett perfekt område att bo på surfcamp i med närhet till många bra och varierande spots.
Riktigt bra surfcamp med bra service och hyfsat boende (jag bodde i delat boende men det finns flera andra alternativ). Nu verkar det också som att de har renoverat sedan jag var där.
Det finns flera surfcamps i samma område så det är bara att kolla in vilket som verkar bäst men jag kan rekommendera Peniche Surfcamp.
Lycka till!

Logga in för att svara
#108412 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Rucklo
graphgraph

Hallå

Har ingen koll på camps, däremot har jag en vecka semester att ta ut innan april, och hade tänkt försöka dra iväg någon gång just de datumen du kikar på. Kanske snarare mot slutet av feb. än mitten, men nånting ska det bli. Har ingen reskamrat just för tillfället. Är väl ungefär av samma skill, ingen nybörjare, inget super-pro.

Är man ett gäng skulle man ju kunna hyra en bil och dra runt och bo på olika hostels eller vad som nu finns att få tag på i Portugal också..?

Logga in för att svara
#108413 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

anni87
graphgraph

Hej!
Ja, om vi är några stycken så blir det nog rätt billigt att hyra en bil från flygplatsen och ha den i en vecka. min budget är rätt stram då jag är studerande så jag är lite ute efter att bo så billigt som möjligt. De flygbiljetter jag har hittat är rätt mycket billigare till portugal än vad de är till marocco, så jag lutar mest mot att flyga till Lissabon

Logga in för att svara
#108420 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Nordan
graphgraph

40-50 minuter från Lissabon har ni Ericeira. Var där i somras. En trevlig gammal fiskeby med mysiga restauranger, bra surf i form av en jävla massa bryt (både sand och rev) osv.

Logga in för att svara
#108421 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Rucklo
graphgraph

Nordan skrev:
40-50 minuter från Lissabon har ni Ericeira. Var där i somras. En trevlig gammal fiskeby med mysiga restauranger, bra surf i form av en jävla massa bryt (både sand och rev) osv.

Har du någon koll på hur portugal funkar under vinterhalvåret?

Annie87, jag har skickat ett mail till dig.

Logga in för att svara
#108423 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 0

Nordan
graphgraph

Nä, tyvärr har jag inte det.. Du får dra iväg en liten googling

Logga in för att svara
#108428 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 3

lillville
graphgraph

portugal funkar i regel som bäst under vinterhalvåret. ofta bra swell och sällan dåliga vindar. det finns en hel del billiga boenden i området också, hostels och campingar och sånt. hoppas ni får det grymt om ni drar!

Logga in för att svara
#108451 Svar: Surfcamp i portugal eller marocco i februari 11 år, 2 månader sen Stoke: 1

linili
graphgraph

Jag ska dra på surf camp till ericeira 8e till 15 feb. Drar dit själv, köper en sån på groupon. Någon annan som drar dit då?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!